AnonymBruker Skrevet søndag kl. 04:01 #41 Skrevet søndag kl. 04:01 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har mislikt jenter/kvinner siden jeg var ungdom. De har alltid behandlet meg som dritt, og dermed har jeg aldri hatt noe til overs for dem. Jeg har godtatt det faktum at jeg aldri kommer til å bli elsket av en kvinne, og til og med kanskje aldri ha sex, men det går helt fint for min del. Jeg vet at det finnes gode kvinner med god moral der ute, men jeg vet også at de aldri kommer til å velge meg. Jeg er det samfunnet generelt ville kalt ekstremt stygg. Jeg er lav, skalla, og ansiktet mitt har blitt kalt såpass ille som "deformert". Jeg ler internt hver gang jeg ser en kvinne her inne si at utseende ikke har noe å si, fordi det er kun løgn. At utseende og personlighet har et slags omsvevende forhold til et visst punkt kan stemme, men samfunnet har dømt meg som såpass uattraktiv at uansett hvor god personlighet jeg kunne ha hatt hadde det ikke hatt noe å si. Jeg godtar det faktum at jeg er født stygg og alt det det medfører, og jeg har det heldigvis greit. Jeg fokuserer på jobben min, drar på ferier alene hvor jeg har det flott, og jeg har en stor, støttende familie som jeg elsker. Anonymkode: 9b657...e34 Det er ikke det vi sier. Klart utseendet har noe å si, men det er ikke alt. Det er ikke det vi blir forelsket i. Anonymkode: bae69...c18 2 1
lolitsme Skrevet søndag kl. 19:51 #42 Skrevet søndag kl. 19:51 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hm, godt du ikke er interessert i damer for du er ikke mye sjarmerende. De aller fleste mennesker er glad i sex, spesielt i en man er glad i det er liksom normen det. Skjønner at dette kanskje ikke er for deg men du er jo i et mindretall her da det er mer vanlig å være trans enn aseksuell. Så de aller fleste menn med penis digger sex. Anonymkode: c5e86...c24 Er så sjarmerende at du måtte svare på et spørsmål som ikke var til deg, så hysj med deg. 🔥 Godt å vite at jeg er unik. ❤️ Er stolt! #aseksuellForlife. ❤️
Nowayback Skrevet søndag kl. 20:04 #43 Skrevet søndag kl. 20:04 Ikke hatt sex på snart 7 år, den lengste perioden siden jeg hadde sex første gang. Har hatt en kjæreste, men varte ikke lenge. Har hatt et fåtall partnere. Jeg tror ganske sikkert at jeg har hatt den siste partneren. Til tider er det vondt, ikke pga sexmangel, men på utenforskapet man kjenner på når man ikke har partner og barn. Det er inngangsporten til et fullverdig liv, føler jeg. Det er litt uvirkelig at dette ikke skal skje meg. Sex er ikke så viktig, men alt det andre er vondt å ikke oppleve. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:47 #44 Skrevet søndag kl. 20:47 Nowayback skrev (43 minutter siden): Ikke hatt sex på snart 7 år, den lengste perioden siden jeg hadde sex første gang. Har hatt en kjæreste, men varte ikke lenge. Har hatt et fåtall partnere. Jeg tror ganske sikkert at jeg har hatt den siste partneren. Til tider er det vondt, ikke pga sexmangel, men på utenforskapet man kjenner på når man ikke har partner og barn. Det er inngangsporten til et fullverdig liv, føler jeg. Det er litt uvirkelig at dette ikke skal skje meg. Sex er ikke så viktig, men alt det andre er vondt å ikke oppleve. ❤️ Anonymkode: 60208...291
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:21 #45 Skrevet mandag kl. 21:21 Klarer livet ved å innse hvor overfladisk og oppkonstruert verden er. Man får virkelig muligheten til å se samfunnet i fugleperspektiv når man havner utenfor, og ser dermed at alt er en vits Anonymkode: a7a1d...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå