Vibelator Skrevet i går, 14:14 #21 Skrevet i går, 14:14 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er en grunn til at 99.9% av de som selger sex er kvinner og 99% av kjøperne er menn. Vi er ikke like biologisk Anonymkode: ddd32...7bd
Runnah Skrevet i går, 14:21 #22 Skrevet i går, 14:21 Brunello skrev (18 timer siden): Hvorfor avgrense til bare menn. Er vel likt for damer i samme situasjon. Damer i samme situasjon har i stor grad valgt det selv.
AnonymBruker Skrevet i går, 14:21 #23 Skrevet i går, 14:21 Hvorfor må det betales for sex? Mååå man ty til prostitusjon? Det finnes da nok av folk som vil ha sex, på Tinder f.eks. Ikke bare unge folk der. Anonymkode: 452de...574 1
lolitsme Skrevet i går, 14:31 #24 Skrevet i går, 14:31 Jeg er aseksuell, og lever helt fint uten sex. Jeg bryr meg ikke om hva samfunnet mener. Jeg har heller ikke behov for kjæreste, for jeg trives best alene i mitt eget selskap. Det er ikke samfunnet som styrer livet mitt, men jeg. 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:36 #25 Skrevet i går, 14:36 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er så svært med å stikke penis inn i en dame bortsett fra reproduksjon? Oppskrytt. Anonymkode: 1b1fe...e69 Sex er jo mer enn bare det da. Det handler om fysisk nærhet med noen andre. Noen ganger er sex ganske mekanisk, andre ganger er det mye mer følelser (sensuelt, emosjonell og fysisk nærhet). Anonymkode: bd8e4...8a3 2
AnonymBruker Skrevet i går, 14:42 #26 Skrevet i går, 14:42 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sex er jo mer enn bare det da. Det handler om fysisk nærhet med noen andre. Noen ganger er sex ganske mekanisk, andre ganger er det mye mer følelser (sensuelt, emosjonell og fysisk nærhet). Anonymkode: bd8e4...8a3 Dette! Man får en boost i forholdet, blir glad, det frigjøres endorfiner osv. Anonymkode: 452de...574 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:43 #27 Skrevet i går, 14:43 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er så svært med å stikke penis inn i en dame bortsett fra reproduksjon? Oppskrytt. Anonymkode: 1b1fe...e69 Det handler om veldig mye mer enn det. Å vite at ingen vil ha deg er grusomt. Anonymkode: c88bc...e70 1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 14:49 #28 Skrevet i går, 14:49 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det handler om veldig mye mer enn det. Å vite at ingen vil ha deg er grusomt. Anonymkode: c88bc...e70 ❤️ Anonymkode: 60208...291
Perelandra Skrevet i går, 14:49 #29 Skrevet i går, 14:49 Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet i går, 16:05 #30 Skrevet i går, 16:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det handler om veldig mye mer enn det. Å vite at ingen vil ha deg er grusomt. Anonymkode: c88bc...e70 Det vet man jo ikke, ALLE i hele verden har tross alt ikke møtt deg. Så det er bare tullete å tenke/tro - det er kun i ditt eget hodet. Det finnes noen for alle, man har bare ikke møtt denne personen enda - eller om man møter den i det hele tatt, så betyr det uansett ikke at INGEN vil ha deg. Uflaks kalles det. Anonymkode: 60226...5e4 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:03 #31 Skrevet i går, 17:03 Har blitt 35 nå. Eksternt er det ikke noe galt med meg. God jobb, hus, bil, over gjennomsnittet utseendemessig. Jeg har doktorgrad i selvsabotasje da. Anonymkode: 9ad3d...9fb 2
AnonymBruker Skrevet i går, 17:14 #32 Skrevet i går, 17:14 Jeg kjenner en fyr på din alder. Han har for det meste vært singel hele sitt liv bortsett fra noen korte forhold. Han trives egentlig godt som ungkar, men føler på presset fra sine omgivelser. Så nå har han plutselig hoppet inn i et forhold med en yngre dame. De færreste som kjenner han tror det vil vare. Tror det er viktig for ham å vise at han klarer å få seg dame. (Han har aspbergers). Anonymkode: 21eac...b6c 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:19 #33 Skrevet i går, 17:19 Å få til sex som er "verdt det" med en partner krever stor tålmodighet og utholdenhet. Man må være veldig åpen og ærlig om hva man liker f.eks. Ofte lettere å tilfredsstille seg selv dessverre. Anonymkode: 21eac...b6c
Mardina Skrevet 20 timer siden #34 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva er så svært med å stikke penis inn i en dame bortsett fra reproduksjon? Oppskrytt. Anonymkode: 1b1fe...e69 Det er en fantastisk følelse når man er glad i vedkommende 🥰 Skal aldri reprodusere meg, men digger sex likevel 😍 3
lolitsme Skrevet 17 timer siden #35 Skrevet 17 timer siden Mardina skrev (2 timer siden): Det er en fantastisk følelse når man er glad i vedkommende 🥰 Har du penis? Siden du vet hvordan det føles for en mann. 🤔🙃
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #36 Skrevet 17 timer siden Jeg har hatt mange mange sjanser i livet når det kommer til forhold men har vært for tilbakeholden, eller hatt for dårlig selvtillit til at det har hendt noe. I noen tilfeller har det også vært sjanser jeg har hatt på feil tidspunkt i livet. Nå har jeg kommer greit inn i 40-årene og har alltid vært alene, er ufør, har betraktelig dårligere økonomi og er vel ganske så klar over at kjærligheten kunne ha gjort alt annerledes, begynner å føle meg mer alene, mer mislykket og deprimert. For min del så klarer jeg å være alene men det har nok innsnevret og ødelagt mye av livet mitt, og siden jeg i tillegg er utenfor arbeidslivet så er det vanskeligere å finne mening med livet spesielt alene. Jeg er enda jomfru og regner med at det forblir slik, mangelen på det seksuelle er vel kanskje egentlig ikke det verste, det er vel heller å ikke ha noen å dele livet med, men siden mitt liv ikke er en brøkdel av hva det kunne/burde ha vært så er det like greit at jeg sparer en kvinne for nederlaget det ville være å leve med en mann som meg. Anonymkode: afcda...df3 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #37 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva er så svært med å stikke penis inn i en dame bortsett fra reproduksjon? Oppskrytt. Anonymkode: 1b1fe...e69 Orgasme Anonymkode: 8a30c...14d
Mardina Skrevet 16 timer siden #38 Skrevet 16 timer siden lolitsme skrev (1 time siden): Har du penis? Siden du vet hvordan det føles for en mann. 🤔🙃 Du skjønte utmerket godt hva jeg mente.... 🙄
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #39 Skrevet 15 timer siden lolitsme skrev (1 time siden): Har du penis? Siden du vet hvordan det føles for en mann. 🤔🙃 Hm, godt du ikke er interessert i damer for du er ikke mye sjarmerende. De aller fleste mennesker er glad i sex, spesielt i en man er glad i det er liksom normen det. Skjønner at dette kanskje ikke er for deg men du er jo i et mindretall her da det er mer vanlig å være trans enn aseksuell. Så de aller fleste menn med penis digger sex. Anonymkode: c5e86...c24 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #40 Skrevet 14 timer siden Jeg har mislikt jenter/kvinner siden jeg var ungdom. De har alltid behandlet meg som dritt, og dermed har jeg aldri hatt noe til overs for dem. Jeg har godtatt det faktum at jeg aldri kommer til å bli elsket av en kvinne, og til og med kanskje aldri ha sex, men det går helt fint for min del. Jeg vet at det finnes gode kvinner med god moral der ute, men jeg vet også at de aldri kommer til å velge meg. Jeg er det samfunnet generelt ville kalt ekstremt stygg. Jeg er lav, skalla, og ansiktet mitt har blitt kalt såpass ille som "deformert". Jeg ler internt hver gang jeg ser en kvinne her inne si at utseende ikke har noe å si, fordi det er kun løgn. At utseende og personlighet har et slags omsvevende forhold til et visst punkt kan stemme, men samfunnet har dømt meg som såpass uattraktiv at uansett hvor god personlighet jeg kunne ha hatt hadde det ikke hatt noe å si. Jeg godtar det faktum at jeg er født stygg og alt det det medfører, og jeg har det heldigvis greit. Jeg fokuserer på jobben min, drar på ferier alene hvor jeg har det flott, og jeg har en stor, støttende familie som jeg elsker. Anonymkode: 9b657...e34 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå