Gå til innhold

Menn som aldri har hatt kjæreste eller samleie, hvordan klarer dere livet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann som snart har rundet  4 tiår. Skal ikke ta opp alle grunnene, om jeg ikke blir spurt da, men har aldri truffet den rette.

Liker meg så altfor godt alene. Har noen interesser, spiser ute og går på arrangementer når jeg har råd.

Hvordan gjør andre i samme situasjon det?

Anonymkode: 49fe5...ea6

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg hatt sex, og stemmer ikke helt med det du spør om. Men har ikke hatt kjæreste på tyve år. Jeg klarer meg veldig bra, synes det er veldig deilig å gjøre som jeg vil og slippe alt gnålet om alt og ingenting. 

Anonymkode: c2cdb...d59

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke helt som du spør om, men jeg kan jo komme med erfaringer likevel. Jeg hadde masse sex i ungdommen, og hadde en viss glede av det men synes egentlig det var mest stress. Nå er det snart 20 år siden sist, og jeg savner det overhodet ikke. Det er mange andre ting jeg setter langt større pris på enn sex, og sånn har jeg alltid hatt det.

Anonymkode: 17668...c1d

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er  dere nå?

AnonymBruker
Skrevet

Tenker sånn, at det er jo mange ting som er viktigere enn sex, men skulle gjerne ha oppleveld den  delen av livet og

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 8.29):

Nå har jeg hatt sex, og stemmer ikke helt med det du spør om. Men har ikke hatt kjæreste på tyve år. Jeg klarer meg veldig bra, synes det er veldig deilig å gjøre som jeg vil og slippe alt gnålet om alt og ingenting. 

Anonymkode: c2cdb...d59

AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 8.53):

Jeg er ikke helt som du spør om, men jeg kan jo komme med erfaringer likevel. Jeg hadde masse sex i ungdommen, og hadde en viss glede av det men synes egentlig det var mest stress. Nå er det snart 20 år siden sist, og jeg savner det overhodet ikke. Det er mange andre ting jeg setter langt større pris på enn sex, og sånn har jeg alltid hatt det.

Anonymkode: 17668...c1d

Ts nevnte de som ikke har hatt sex før

Anonymkode: 8a30c...14d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Sex er aldri så spennende og viktig etter man har hatt det, som før man har hatt det.

Anonymkode: 73df8...0b8

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor avgrense til bare menn. Er vel likt for damer i samme situasjon.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Brunello skrev (4 minutter siden):

Hvorfor avgrense til bare menn. Er vel likt for damer i samme situasjon.

tviler

Anonymkode: e546e...640

Skrevet

Det man aldri har hatt kan man ikke savne, for man vet ikke hvordan det er

Anonymkode: 46b95...381

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det man aldri har hatt kan man ikke savne, for man vet ikke hvordan det er

Anonymkode: 46b95...381

Nei, men er bare det, at man gjerne skulle opplevd den delen av livet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men en snart 34 år gammel kvinne. Det går helt greit og jeg har ting å å fylle dagene mine med, men innimellom så savner jeg jo å skulle hatt en kjæreste. Har aldri hatt noen mann vise interesse for meg sa da begynte jeg å trekke meg mer tilbake.

Anonymkode: 34ba6...673

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er så svært med å stikke penis inn i en dame bortsett fra reproduksjon? Oppskrytt. 

Anonymkode: 1b1fe...e69

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er så svært med å stikke penis inn i en dame bortsett fra reproduksjon? Oppskrytt. 

Det er fint når man elsker noen. Ellers er det helt meningsløst for min del.

Anonymkode: bae69...c18

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, jeg begynner å nærme meg alderen når sex blir overflødig . Kanskje lysten forsvinner med tiden

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Sex uten forelskelse kan knapt kalles sex.

Fjernet sitat av slettet innhol. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sex uten forelskelse kan knapt kalles sex.

Det er en grunn til at 99.9% av de som selger sex er kvinner og 99% av kjøperne er menn. Vi er ikke like biologisk

Anonymkode: ddd32...7bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er en grunn til at 99.9% av de som selger sex er kvinner og 99% av kjøperne er menn. Vi er ikke like biologisk

Anonymkode: ddd32...7bd

Sant nok, ser den.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon, men jeg er bare 20 år da. Begynner å kjenne på det. Har ikke kysset engang. Fyller dagene med studier, jobbing, har venner, trener, frivillig arbeid, reising og finner på ting å holde på med her og der. Prøver å ikke vektlegge noe jeg ikke har for mye fokus i livet. 

Anonymkode: cd0f9...ed3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Som single så betalte jeg for sex. Å leve i ufrivillig sølibat klarer jeg ikke å skjønne, når det er så lett å  gjøre noe med.

Anonymkode: bb8a1...962

Det er veldig mange fine, morsomme, deilige etc ting mange ikke gjør, selv om det er lett å gjøre det. Det er jo ikke noe annerledes bare fordi det handler om sex.

Det hadde vært lett for meg å handel mer eller mindre hver dag om jeg hadde ønsket det. Mennesker gidder jeg ikke. På samme måte som det hadde vært lett for meg å gjøre 100 andre ting som er morsomt, deilig, fint etc som jeg heller ikke gidder ofte.

Anonymkode: 73df8...0b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...