AnonymBruker Skrevet 25. september #1 Skrevet 25. september Etter nesten 15 års ekteskap, og mange store livshendelser de siste årene, er vi litt ute av sporet.. mildt sagt. Men vi begge elsker egentlig sex, vi har bare fått oss noen smeller som har tatt piffen, og nå ønsker vi å finne tilbake til både mere lyst, mere libido, og helst ofte (flere ganger i uka). Vi har både leketøy og sexy undertøy, og ønsker litt tips til lystfremmende aktiviteter/leker, eller hva som helst. Hvordan kan jeg (kvinne noen-og-førti) fake it til I make it ifht selvtilliten i senga, der jeg før var fullstendig uredd og selvsikker som få, mens nå er jeg bare usikker og vil ikke "dumme meg ut".. har blitt mor og omsorgsperson, ikke sensuell og fri.. er hvertfall følelsen.. Gjerne tipse om steder å være intime utenfor hjemmet, og småting vi kan gjøre for å pirre den andre diskret. Og så har vi opplevd noen ganger at mannen ikke helt blir stiv, han mener det er noe rart med penis, jeg tenker jo at lege er en lur plass å starte, men hvordan si det uten at han føler at JEG syns det er problematisk (jeg synes jo mest det er kjipt for hans del, da jeg ser han stresser med det), og er det noen som har tips til hvordan jeg kan hjelpe med dette i praksis uten å stresse han? Anonymkode: 212d2...1d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå