AnonymBruker Skrevet 25. september #1 Skrevet 25. september Hva tenker dere om å ta hull i nesa som 45 åring 😬🫣? Anonymkode: 59814...cd0
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Skrevet 25. september Panikkalderen lenge leve. Er ikke det litt nittitallet? Anonymkode: 776aa...600 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. september #3 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva tenker dere om å ta hull i nesa som 45 åring 😬🫣? Anonymkode: 59814...cd0 Hvorfor ikke? Ikke alle vil like det, men hvorfor skal det bety noe egentlig? Hvis du vil, så kjør på.. ikke bry deg om de som mener det er nittitalls og for ungdommelig.. jeg tok hull i nesa og septum i en aldrer av 39 år, og stortrives med det. Jeg følte meg da komplett, og syns selv jeg kler det godt. Hva andre syns bryr jeg meg fint lite om, de som er meg nær syns jeg kler det godt.. og jeg er fornøyd og det er det som betyr noe. Første kommentaren jeg fikk fra ei som jeg trodde var en venninne : haha.. ånei har du fått deg oksering i nesa?!? Vennskapet røyk pga andre ting, men under 1 år etterpå sprader samme dama rundt med en diger septumring i nesa selv.. så de som har noe negativt å si, er kanskje de som ikke selv tør å ta steget med å gjøre det selv? Anonymkode: 0f723...fec 1
AnonymBruker Skrevet 25. september #4 Skrevet 25. september Vel jeg er 51 og tok en nostril i sommer, og venninna mi er 37 og tok september samme dagen. Er da ingen øvre aldersgrense heldigvis Anonymkode: d78a2...e72 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #6 Skrevet 26. september Jeg er 52 og vurderer det samme. Vi har bare ett liv, og de som dømmer oss er vel uansett ikke folk vi gidder å bruke noe av den dyrebare tiden vår på? Gjør det hvis du vil, det mener i alle fall jeg. Anonymkode: b3e4d...666 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå