Gå til innhold

Pusse opp hytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så heldig å få kjøpt en hytte med noe tomt i Finnmark. Hytta trengs omstendig oppussing. Gulv, tak, pipe, kjøkken (Skal være gass på kjøkkenet), Badet skal være enten biotoalett eller forbrenningstoalett. Det er ikke funnet råte eller noe. Men tanken er å pusse dette opp, samt bygge 15 kvm ekstra for toalett og et lite soverom. Solcellepanel etterhvert. Men i starten blir det gass og aggregat. 

Hva tenker dere jeg må ut med for dette? Skal ikke få innlagt vann eller strøm (Men tanken er å kjøpe vannpakke fra sundwind og gasspakke fra dem etterhvert.

Men prisen jeg lurer på er selve renoveringen/oppussingen + materiale. Mulig jeg kan få hjelp til å gjøre gulvet selv, men resten tenker jeg å få fagfolk til å gjøre. Alt annet "luksus" sparer jeg til i etterkant av når selve hytta kan bli brukt for korte perioder. 

Anonymkode: 86f0e...55f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg vet er at alt av materialer og ting koster mye mer der oppe og tar lang tid å få sendt dit. Du må basere deg på å gjøre alt selv om du ikke vasser i penger.

Anonymkode: 20e02...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...