marsy Skrevet 1. april 2006 Forfatter #21 Skrevet 1. april 2006 Har sendt over bilder av buketter og oppsatser jeg synes er fine til en blomsterdekoratør nå, og fått et utrolig fint prisoverslag. ca 3000 for bukett, knapphullsblomst til brudgom, fire små oppsatser til småbordene våre under middagen, og to større oppsatser til vielse/pynt i lokale....
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #22 Skrevet 2. april 2006 Har sendt over bilder av buketter og oppsatser jeg synes er fine til en blomsterdekoratør nå, og fått et utrolig fint prisoverslag. ca 3000 for bukett, knapphullsblomst til brudgom, fire små oppsatser til småbordene våre under middagen, og to større oppsatser til vielse/pynt i lokale.... ← Hvis det er totalprisen så er det en GOD pris mener nå jeg
Netten Skrevet 2. april 2006 #23 Skrevet 2. april 2006 Hvis det er totalprisen så er det en GOD pris mener nå jeg ← Det mener jo hun også "et utrolig fint prisoverslag" skrev hun.
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #24 Skrevet 2. april 2006 Hehe, blingset litt der ja Kan jeg bare spørre; hva slags bukett og hvor store borddekorasjoner + hvor store skal de i kirken være? Og blomster?
marsy Skrevet 2. april 2006 Forfatter #25 Skrevet 2. april 2006 Hehe, blingset litt der ja Kan jeg bare spørre; hva slags bukett og hvor store borddekorasjoner + hvor store skal de i kirken være? Og blomster? ← Vi gifter oss på et hotell. Blomtene er hovedsaklig kremfargede roser og liljer. Vet ikke om dette virker men her er linken til bildet av buketten som jeg sendte henne Bukett Buketten får jeg for 500kr. Vi skal ha runde bord, så borddekorasjonene blir små buketter i vaser. De større dekorasjonene blir høye buketter i vaser.... Det er en blomsterdekoratør i England, da, så prisene blir tydeligvis annerledes enn i Norge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå