Gå til innhold

Innspill til overraskelsesfest? Lokaler, aktiviteter osv. ...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Trenger gjerne innspill til overraskelsesfest. 

Jeg skal invitere 30 gjester til overraskelsesfest for typen. Han har runddag, og jeg ønsker å feire han med "brask og bram", temafest, quiz og mye gøy. 

Flere av gjestene har han ikke sett på lenge - spesielt en av dem som lenge har vært syk. Derfor ønsker jeg å gjøre det til en skikkelig overraskelse og en opplevelse. 

Jeg ønsker å feire i et lokale i Bergen eller utenfor. Har noen av dere forslag?

Sameiet der vi bor leier ut greie lokaler som også vurderes, men ønsker mest sannsynlig i Bergen sentrum eller på et artig sted like utenfor. Mest mulig for penga, og ikke altfor dyrt. Ser for meg en større fest i et lokale, og ikke en hytte. Vurderer også å invitere til et hotell, men usikker på hva som lønner seg mest. 

Åpen for alle slags innspill.

Har dere gjort noe liknende? Eller noe helt annet som bør nevnes i kategorien "runddag"? 
Noen artige aktiviteter som bør være med?

Tusen takk for alle innspill! :-) 

Anonymkode: f6ca1...3a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husk bare at hvis du inviterer til et lokale i sentrum er terskelen veldig lav for at en og annen i tur og orden forsvinner ut på byen.

Anonymkode: 4231d...ba2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Husk bare at hvis du inviterer til et lokale i sentrum er terskelen veldig lav for at en og annen i tur og orden forsvinner ut på byen.

Anonymkode: 4231d...ba2

Det kommer mye an på alderen. 20 årsalderen er mer tilbøyelige til å ville ut å se hva som ellers foregår. 35+ da har man gjerne begynt å sette mer pris på å feste med kjente og kjære.

Ts. Om det ikke skal være for dyrt, så leier du et ikke for sentralt lokale, hvor drikkevarer og mat kan medbringes. Dette går ikke på hotell - det blir veldig dyrt for dere / gjestene om de selv skal betale drikke. 

DJ / spilleliste er noe å tenke på. Nattmat? Opprydding dagen etter. 

Nok mat, drikke og dansemusikk senere på kvelden - da går fesaten av seg selv. 
Personlig sluttet jeg å like leker og quizz, da jeg var 13 år. Folk som møtes sjelden har annet å snakke om enn leker

Anonymkode: 0f885...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...