Ruskesara1973 Skrevet 24. september #1 Skrevet 24. september Jeg har så lyst på ny sofa. Har "siklet" litt på Weston fra Bohus, med Eco-hud. Noen erfaringer? Gjerne noen som har hatt den lenge... og "hard" bruk... Vi er 2 hjemmeværende. Sitter/ligger mye på sofaen, så den må tåle litt. Ikke bli nedsitt på et par år.... Renhold/vedlikehold?
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Skrevet 25. september Ruskesara1973 skrev (På 24.9.2025 den 22.11): Jeg har så lyst på ny sofa. Har "siklet" litt på Weston fra Bohus, med Eco-hud. Noen erfaringer? Gjerne noen som har hatt den lenge... og "hard" bruk... Vi er 2 hjemmeværende. Sitter/ligger mye på sofaen, så den må tåle litt. Ikke bli nedsitt på et par år.... Renhold/vedlikehold? Jeg har hatt min på fjerde året. Har holdt seg fin lett å tørke av. Nå har jeg stolen og stor to seter sofa . Stolen er mykere enn sofa . Den er nok ikke den mykeste sofa å ligge på. Anonymkode: 02d9e...6ae 1
Ruskesara1973 Skrevet 26. september Forfatter #3 Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har hatt min på fjerde året. Har holdt seg fin lett å tørke av. Nå har jeg stolen og stor to seter sofa . Stolen er mykere enn sofa . Den er nok ikke den mykeste sofa å ligge på. Anonymkode: 02d9e...6ae Det er helt ok at den ikke er så myk å ligge på. Det er værre om den blir nedsittet veldig fort. Mulig jeg tar feil, men innbiller meg at myke møbler blir nedsittet mye fortere enn faste møbler 🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå