Gå til innhold

Mannen vil plutselig på date- etter 10 år uten. Hva skjer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke gode på dette, vært foreldre i mange år og hsr vært dårlige på å prioritere alenetid. Nå vil han plutselig finne på noe og jeg blir litt satt ut, skal man pynte seg eller komme som man er, i hettehgense og jeans, jeg klarer ikke ta dette helt serilst. 

Anonymkode: 466fb...e22

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har han venner som har opplevd å bli forlatt eller hørt om utroskap kanskje? Evt så er han bare fin og har tenkt at han vil livne opp forholdet deres igjen nå som dere har tid igjen. Jeg ville ha pyntet meg sånn jeg pleide da vi var nyforelsket og ting var spennende. Og jeg ville valgt å tro at det var seriøst og tatt evt skuffelse om den kom i stedet for på forhånd.

Anonymkode: 67a98...6e3

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bra da? Trist om dere skal gå resten av livet uten å gjøre noe sammen som kjærester igjen… antrekk spørs vel på hva/hvor dere skal. Spør mannen «tenker du vi skal pynte oss?» ☺️

Anonymkode: 93d31...5f4

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Det kommer vel an på hva dere skal gjøre. Jeg ville tenkt at aktiviteten setter premissene for antrekket. Hettegenser passer vel kun om det er en aktiv date, men skal dere ut å spise eller gjøre noe i byen er det jo hyggelig å pynte seg? 

• Liker 5
Skrevet

Ja nei hvis man har vært dårlige på å prioritere noe viktig, så bør man ikke bare begynne å forbedre ståa. Ser den.

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal pynte deg! Og kose deg. Og ta det seriøst.

Anonymkode: 1796d...7b9

• Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skader vel ikke å ta en kjapp frisørtime nedentil før daten heller.

Anonymkode: 62c24...804

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vi er ikke gode på dette, vært foreldre i mange år og hsr vært dårlige på å prioritere alenetid. Nå vil han plutselig finne på noe og jeg blir litt satt ut, skal man pynte seg eller komme som man er, i hettehgense og jeans, jeg klarer ikke ta dette helt serilst. 

Pynt deg. Gjør alt det ekstra du ikke har gjort på 10 år. Men kanskje greit å informere han slik at han ikke ender opp i pysj og ikke forstår bæret. Typen og jeg har dates hjemme. Jeg pynter meg alltid til fingerspissene.

Anonymkode: 88e97...972

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Så bra at han ønsker å holde forholdet levende! Du er heldig som har en mann som tar tak før det er for sent!

Du tar selvsagt på deg noe som du tror/vet at han synes du er fin i! Det dummeste du gjør er å ikke ta det seriøst! Han savner sikkert det dere hadde! 

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hettegenser, nei. Kjole og strømper, menn elsker sånt. 

Anonymkode: dfebd...2b6

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette!

Anonymkode: ac528...5fe

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han innser at forholdet deres må jobbes med og reddes. Dere eller du har glemt forholdet. Dere er kjærester. Ikke bare mamma og pappa.

Ta det her seriøst. For gjør du det ikke tar det ikke lang tid før en skilsmisse dukker opp. 

Pynt deg og kos dere.

Anonymkode: dd141...bf8

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Bli med! Han jobber for det. Ikke spør hvorfor, bare si at du liker initiativet og invitasjonen😉 så kan du kanskje spørre hvordan han kom på det😇

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Skader vel ikke å ta en kjapp frisørtime nedentil før daten heller.

Dummeste jeg har lest på evigheter. I alt spetakkelet med flere barn så skal man tenke på dette også? I hvilken verden lever du i? Jeg har nok med å prøve å finne noe fint å ha på meg, beklager….

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dummeste jeg har lest på evigheter. I alt spetakkelet med flere barn så skal man tenke på dette også? I hvilken verden lever du i? Jeg har nok med å prøve å finne noe fint å ha på meg, beklager….

Kan ta umulig ta så fryktelig lang tid å rydde litt opp der nede?

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tar ca. 2 minutter i dusjen. Jeg gjør det for min partner hver 14. dag og koster meg ingen ting. Hvis det er 10 år siden så koster det i alle fall lite. Tenk om han gjør det også? Det gjør min.

Anonymkode: 88e97...972

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Med de holdningene du har, vil jeg tro sjansen for skilsmisse er ganske stor.  (Og det har ingen ting med frisering å gjøre)

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Mannen har kun veldig unntaksvis tatt initiativ til å gjøre noe sammen de siste 10 år, han har prioritert hardt egne hobbyer og overlatt barn til meg. Nå er det date, og jeg skal gidde å stå på kne og barbere kjønnsorganet? I alle dager….

• Hjerte 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

I alt spetakkelet med flere barn så skal man tenke på dette også? 

Ja, det skal man. Hvis du vil da.

Hvis du ikke har tid til noe sånt lite bør du revurdere hva du driver på med.

Anonymkode: 917ea...60a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS her. Mannen har kun veldig unntaksvis tatt initiativ til å gjøre noe sammen de siste 10 år, han har prioritert hardt egne hobbyer og overlatt barn til meg. Nå er det date, og jeg skal gidde å stå på kne og barbere kjønnsorganet? I alle dager….

Lurer på hvorfor han ikke har prioritert deg altså, du høres jo ut som DEN sjarmerende og hyggelige og lekre dama. 

Anonymkode: ac528...5fe

• Liker 12
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...