AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Skrevet 24. september Som det står i overskriften. Synes du som kvinne det er greit at du har en FF samtidig du dater og hvis det er tilfellet. Informerer du eventuelt den du dater om det? Anonymkode: ff18b...65c
AnonymBruker Skrevet 24. september #2 Skrevet 24. september Så lenge man bare dater og ikke er eksklusive ja , når det begynner å bli mer seriøst , nei . Anonymkode: 34ead...0c5 6 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #4 Skrevet 24. september Et klart nei fra meg Anonymkode: 048d2...4cc 2 4
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Skrevet 24. september Ekkelt. Forstår meg ikke på folk. Hvordan går det an? Lure folk slik. Hadde blitt rasende om noe lå rundt mens de er med meg. Jeg er da ikke en trøstepremie. Anonymkode: cfc10...a67 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Skrevet 24. september Ikke aktuelt for meg nå, men siden det ikke blir noe mer ut av de fleste dater hadde jeg ikke hatt skrupler med å beholde en ff frem til jeg visste at jeg ville date en mann videre etter første date. Jeg hadde ikke hatt sex med to samtidig, og testet meg mellom hver partner da jeg var singel. Mannen min traff jeg mens jeg datet en annen. Det var ikke kynisk eller planlagt, jeg bare falt dypere for min mann enn ham jeg datet. Han var en flott fyr han, og jeg ville gi det tid og se om det utviklet seg følelser, men det rammet istedenfor brått ovenfor en annen. Min mann vet at jeg datet en annen da vi møttes, og han hadde en ff, for han var egentlig ikke klar for et forhold. Trodde han. Det ble brå endring for ham også. Slikt skjer. Anonymkode: f0cb3...393 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Skrevet 24. september Greit å ha en ff inntil første gang du puler daten. Deretter må du legge ff'en på is inntil du slutter å date. Anonymkode: f6f83...b9e 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #10 Skrevet 24. september Gjorde det ikke «slutt» med FWB om jeg datet, men jeg lot være å treffes og ha seksuell kontakt fra snev av antydning om en date, frem til den daten evt viste seg å ikke bli mer. Drev ikke med de samtidig, men møtte FWB igjen hvis datingen ble avsluttet. Har aldri drevet med mye/tett dating da, lang tid mellom ulike dater. Men, samme gjelder om jeg chatter mye med en fyr og får god kontakt. At det tar en stund før vi møtes, men jeg synes det er noe der. Har ikke seksuell kontakt med FWB verken når det pågår fysisk dating, eller chattedialog som nærmest kan sidestilles med å date. Snakker ikke om sexlivet mitt før jeg kjenner noen godt, så en date får neppe vite om FWB. Jeg forventer ikke at daten min går sexløs heller. Jeg forventer at han ikke treffer andre etter at vi har vært på første date og finner ut at vi skal fortsette å bli kjent. Anonymkode: 3d9fc...ef6 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #11 Skrevet 24. september Ja. Med mindre jeg er i et forpliktende forhold burde ikke det være problematisk. Om noen har problemer med det fremstår de som ganske usikre. Anonymkode: 5b653...a42 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #12 Skrevet 24. september Jeg dater ikke, og har en FF. Sånn jeg forstår dating ihvertfall så kan man lete lenge, skrive med mange, gå på dater som ikke går noe sted. Så jeg hadde ikke avbrutt FF forholdet fram til etter første date. Om den gikk bra og vi avtaltes og se igjen ville jeg avbrutt. Men jeg har ikke datet på lenge, og skal ikke, så jeg vet knapt åssen det fungerer. Jeg holder ikke på med to samtidig. Men så lenge man er på leting så syns jeg det er helt innafor. Anonymkode: ddfd0...0f9
Rødvinsfilosofen Skrevet 24. september #13 Skrevet 24. september Nei. Jeg prøver å følge Kardemommebyloven og «vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg»-prinsippet. Jeg hadde forventet at begge var «eksklusive» om vi datet seriøst. 3
no shame Skrevet 24. september #14 Skrevet 24. september Ja, absolutt. Det jeg krever fra mine partnere er ærlighet, ikke ekslusivitet.
AnonymBruker Skrevet 25. september #15 Skrevet 25. september I utgangspunktet ikke, pauser alle løse forbindelser om jeg møter noen med potensiale. Jeg har dog en imponerende evne til å møte menn som er både ekstremt travle, og som ikke vil binde seg. Dvs. at jeg kan gå fra å ha sex ukentlig med fwb, til 1-2 ganger i mnd. med daten, og da kan jeg, for å være ærlig, like gjerne være singel. Ikke aner jeg om de dater andre heller (selv om de sier de ikke gjør det). Jeg er veldig seksuell av meg, og en del av grunnen til at jeg ønsker en kjæreste er jo mye og god sex. Når sexlivet mitt blir «dårligere» av å date enn når jeg er singel så går jeg lei ganske kjapt. Anonymkode: 4e78a...027 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september #16 Skrevet 25. september Nei ! Man ligger virkelig ikke med en og dater en annen. Dersom det blir forhold har du jo hatt sex med en fyr under hele datingen. Når det kommer for en dag vil det for alltid besudle den vare og spede romantiske starten av forholdet, og man vil ikke kunne sitte og minnes tilbake til det uten at den ene parten kjenner en stor klump i magen og føler alt er basert på en løgn. Ikke rart mange sliter med å fo til forhold om de holder på slik. Hadde jeg funnet ut at min kjæreste gjorde det i starten hadde hun åkt rett ut, selv om det var årevis siden. Anonymkode: 3c630...084 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. september #17 Skrevet 25. september Kvinner har jo flere jern i ilden så lenge de kan! Anonymkode: 53527...ed2
AnonymBruker Skrevet 25. september #18 Skrevet 25. september Ja, til jeg eventuelt møtte en jeg vil date seriøst. Anonymkode: 6c83f...8af
AnonymBruker Skrevet 25. september #19 Skrevet 25. september Har aldri drevet med dating eller tinder, men å ligge noen mens man er intressert i noen andre er laus oppførsel. Finnes ikke greit. Anonymkode: 38483...9c7 3
AnonymBruker Skrevet 25. september #20 Skrevet 25. september Nei, det ville jeg ikke gjort. Jeg ville også ha avsluttet om jeg fant ut at kjæresten hadde sex med andre mens vi datet. Det handler ikke bare om hva man har uttrykt avtalt med andre om eksklusivitet, men om verdier og personlighet. Anonymkode: 82d1b...035 1 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå