Gå til innhold

Hva skjedde med flyskammen ?.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skjedde med flyskammen?. Ble den helt borte?. Ser disse influensere vi har også. Som skal påvirke oss. De flyr veldig mye mange av de. Elbil har de jo. 

Anonymkode: a6aaa...c1f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble overtatt av plastskrekk og skam.. alltid noe nytt. 

Anonymkode: d5cbe...7ed

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Blir som på Titanic. Vi synker til bunns mens orkesteret spiller for full musikk. Hetebølger og ekstremvær herjer mens vi kjøper stadig flere gøyale turbukser, stapper i oss ultraprosessert mat, kjøper og kaster hundretusenvis av tonn med plast hvert år og lar den autoritære høyrebølgen flomme gjennom verden.

Anonymkode: 8c431...b47

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Flere og flere skjønner vel at man har null innvirkning på været. Ble ikke akkurat bedre vær av at flyene stod på bakken under pandemien.

Anonymkode: 1ef9d...ce4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Flere og flere skjønner vel at man har null innvirkning på været. Ble ikke akkurat bedre vær av at flyene stod på bakken under pandemien.

Faktisk ble lufte veldig mye bedre når flyene sto da. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Den var alltid begrenset til massemedia og ekstreme miljøer. De har nye løgner å spre hele tiden, så saker dør ut. 

Anonymkode: 193dd...2a3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Joda, det ble bedre.

Det vi ser nå er apati. Verden går til helvete uansett. Snart går det flere privatfly enn rutefly. Om jeg flyr eller ikke har ikke en dritt betydning.  

Anonymkode: 05f35...7e1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Blir som på Titanic. Vi synker til bunns mens orkesteret spiller for full musikk. Hetebølger og ekstremvær herjer mens vi kjøper stadig flere gøyale turbukser, stapper i oss ultraprosessert mat, kjøper og kaster hundretusenvis av tonn med plast hvert år og lar den autoritære høyrebølgen flomme gjennom verden.

Triste greier. Det er bare helt håpløst med den høyresida i USA som benekter klimaendringene mens det bokstavelig talt brenner rundt dem.

Lettere å skylde på guvernøren eller demokratene enn å forandre på ting.

Anonymkode: 278c1...c5a

• Nyttig 4
Skrevet

Jeg gir bokstavelig talt blanke, aldri følt på noe som helst skam for noe. La seg legge seg på hoggestabben og bukke under for det politiske presset er bare idiotisk og hål i hodet.

Anonymkode: 36029...c3d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tankegangen er vel noe sånt som "La alle andre gjøre det, men la MEG gjøre det jeg vil".

Så lenge vi har mulighet, vil mennesket alltid velge den letteste veien ut. De andre, nei f*** ta de!

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror folk har gitt litt opp.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

I år er det mikroplast som trender.

Anonymkode: f212e...68c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Faktisk ble lufte veldig mye bedre når flyene sto da. 

Jeg snakket om været. Det som over tid omtales som klima.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg snakket om været. Det som over tid omtales som klima.

Vi fortsatte med store utslipp under pandmien selv om flytrafikken minket noe. Hva slags værforandringer mener du vi burde kunne forventet?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har blitt eldre og skjønner at jeg kommer til å dø før det har noen effekt.

Anonymkode: 00e44...fee

Skrevet
blasfeminist skrev (1 minutt siden):

Vi fortsatte med store utslipp under pandmien selv om flytrafikken minket noe. Hva slags værforandringer mener du vi burde kunne forventet?

Trådtittel: Hva skjedde med flyskammen ?.

Hvorfor tenker du det er fornuftig å blande inn helt andre ting i tråden?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Temmelig nøyaktig beskrivelse av tilværelsen dette :D

For min del: Flyr helt uten skam! Jeg er en ubetydelig del av det store bildet.

• Liker 1
Skrevet

Miljø- og klimaengasjement har kommet fullstendig i skyggen av dyrtid, galopperende økonomisk ulikhet og de vanvittige krigene som herjer i Midtøsten og Østeuropa. Det virker som om luften er gått ut av ballongen, selv i de kretser der temperaturen var aller høyest for få år siden.

Anonymkode: d3d34...77b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Trådtittel: Hva skjedde med flyskammen ?.

Hvorfor tenker du det er fornuftig å blande inn helt andre ting i tråden?

Fordi du begynte å snakke om været.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg har blitt eldre og skjønner at jeg kommer til å dø før det har noen effekt.

Anonymkode: 00e44...fee

Dra opp stigen etter deg og gi blanke faen i alle som skal prøve å overleve på kloden senere🤪👍

Anonymkode: 466a8...0e7

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...