Gjest Gjest_Lilja_* Skrevet 28. mars 2006 #1 Skrevet 28. mars 2006 Har endelig funnet drømmekjolen på nett! Det er egentlig en bridesmaids kjole, men det blåser jeg i... men: vet noen hva disse kjolene ligger på i pris? og hvor det går ann å få kjøpt de? Setter veldig pris på litt hjelp! kjolen: http://www.jlmeurope.co.uk/alv_bm/display_...59&multimatch=x (vil ha ivory eller buttercup farge da.. )
Susan Sto Helit Skrevet 28. mars 2006 #2 Skrevet 28. mars 2006 Fant tre butikker i Norge når jeg gikk på Store Locator på den siden du linket til. De kan sikkert hjelpe deg med pris.
*Emma* Skrevet 28. mars 2006 #3 Skrevet 28. mars 2006 En eller annen her sa tidligere at brudekjolene kostet ihvertfal rundt 40.000!!! Men det er jo mulig den er billigere siden den var relativt enkel og som du sier ikke egentlig brudekjole....
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 28. mars 2006 #5 Skrevet 28. mars 2006 Ooo! Så fin kjole! Skal være forlover til sommeren, og er på utkikk etter noe å ha på... Kanskje du kan opplyse om pris på den hvis du finner det ut, Lilja?
Gjest Gjest_Lilja_* Skrevet 28. mars 2006 #6 Skrevet 28. mars 2006 Har sendt en mail til brudekammerset i Horten med prisforespørsel.,, skal gi beskjed jeg Fant et par av de andre modellene på e-bay, der kosta de rundt 300-500$.. og det er virkelig ikke verst, selvom det nok blir mye dyrere å importere.. Er veldig lav og har litt sånn tyll-angst så orker ikke no svære klokkeforma skjørt og stroppeløse bryst.. (no offence.. ikke min stil bare.) Skal holde bryllupet i en gammel hage så er greit med noe litt uformellt og sommerlig... I verste fall får jeg heller ta med bilde av den til noen som kan sy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå