Gå til innhold

Bukser jente 134/140

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente 134/140, hvordan bukser bruker de nå? Hun har mange veldig tynne bukser, og nekter å bruke ulltights under.  Hun er 9.

Anonymkode: fd4e9...c46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kun Hummel joggebukser, i sånt tynt stoff. 

Anonymkode: 5f42c...c41

Skrevet

Min bruker kun jeans med bootcut eller straigt leg. Kan også bruke tighs med sleng. Har ikke sjanse til å få på henne joggebukser.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Minlillelykke skrev (1 minutt siden):

Min bruker kun jeans med bootcut eller straigt leg. Kan også bruke tighs med sleng. Har ikke sjanse til å få på henne joggebukser.

Morsomt, mi er omtrent motsatt 😆 Her går det i omtrent alt annet enn jeans, stort sett joggebukser. Det blir for trangt og stivt stoff, og hun får mindre bevegelsesfrihet. Og helst ikke med sleng heller virker det som, for de er som regel så lange at de berører bakken, og så blir buksa våt så fort det er litt vått på bakken eller i gresset.

Anonymkode: fcc3d...0bb

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Morsomt, mi er omtrent motsatt 😆 Her går det i omtrent alt annet enn jeans, stort sett joggebukser. Det blir for trangt og stivt stoff, og hun får mindre bevegelsesfrihet. Og helst ikke med sleng heller virker det som, for de er som regel så lange at de berører bakken, og så blir buksa våt så fort det er litt vått på bakken eller i gresset.

Hu mi er ekstremt sær altså. Kan ikke handle til henne alene lenger. Skulle ønske ho fant roen i bukser hun kan leke i, men tvang fungerer ikke, vi har prøvd🙈 Og det er kun prøvd fordi hun insisterte på babrie joggebukse. Vært en kamp siden for å få den på. Jeg har gitt opp

AnonymBruker
Skrevet

Jeans, veldig fornøyd med molo, Sofie schnoor og Levi’s. Og så er hun glad i bukser fra vilje og ve, de som er i supermyk velour og de som er en typ tykk leggings i bootcut. Eller tights og skjørt over. Har blitt kjempevanskelig med klær det siste året.

Anonymkode: 90e81...493

AnonymBruker
Skrevet

Morsomt at flere er så opphengte i en type! Kun name-it sine slengbukser på min 9-åring :) 

Anonymkode: 500a7...d1a

AnonymBruker
Skrevet

Nå "skal" det være jeans, litt sånn 70-talls med ganske stor sleng,  følge den mest populære i klassen. Ikke så praktisk å løpe i (min snubler en del i egne buksebein) så har kun kjøpt ett par og får se hvor lenge det er spennende før klassens dronning kaster seg på neste trend.

Tights/"jeanstights" var lov i fjor, hvis de var i mørk farge. Men er visst ikke lov lenger. 

Synes det er sykt at niåringer legger føringer på hva som er lov og ikke, men vil ikke at min skal være helt utenfor, så kjøpte som sagt 1 godkjent bukse og så få hun bruke de andre hun har en stund til. 

Anonymkode: f10a3...f0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå "skal" det være jeans, litt sånn 70-talls med ganske stor sleng,  følge den mest populære i klassen. Ikke så praktisk å løpe i (min snubler en del i egne buksebein) så har kun kjøpt ett par og får se hvor lenge det er spennende før klassens dronning kaster seg på neste trend.

Tights/"jeanstights" var lov i fjor, hvis de var i mørk farge. Men er visst ikke lov lenger. 

Synes det er sykt at niåringer legger føringer på hva som er lov og ikke, men vil ikke at min skal være helt utenfor, så kjøpte som sagt 1 godkjent bukse og så få hun bruke de andre hun har en stund til. 

Anonymkode: f10a3...f0f

Det har de begynt med allerede i 2 klasse her.. jenter er en egen sort. Aldri hatt dette med førstefødte som er gutt

Anonymkode: c285c...dfa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det er sykt at niåringer legger føringer på hva som er lov og ikke

Det er visst i denne alderen de begynner å prøve seg frem og finner ut hvordan de skal navigere seg sosialt sett, såvidt jeg har skjønt. Inkludering og ekskludering, baksnakking og klikker/gjenger, hvem/hva er innenfor og hvem/hva er utenfor, finne "egne" venner og alt det der. Helt normalt. Ikke dermed sagt at jeg mener jentene bør få frikort til å oppføre seg dårlig, altså. Men at det er en del av utviklingen deres.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min på 10 bruker bootcut jeans hele tiden 

Anonymkode: 92f31...c04

AnonymBruker
Skrevet

Mi bruker mye slike tights med sleng, og jeans med sleng. Er 10 år. 

Anonymkode: 48916...800

Skrevet

Ryddet for spam og svar til det. 

_popcorn_, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...