AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Skrevet 24. september Jeg har tatt flere tester nå og ser veldig lite stigning på testene selv om dem blir tatt på ca samme tid vær dag Anonymkode: 4edd3...d77
AnonymBruker Skrevet 24. september #2 Skrevet 24. september Ja da har du ikke hatt eggløsning den perioden du har testet. Det er en tydelig stigning i LH i dagene før EL og den vil være på max ca 8 timer før egget løsner. Det er ingen tvil når man treffer og den er positiv. Jeg fikk aldri positiv EL-test før jeg fant ut at jeg hadde PCOS, fordi jeg jo ikke hadde eggløsning av meg selv tydeligvis. Testa som en gal i 6 mnd til ingen nytte. Anonymkode: 54610...905
AnonymBruker Skrevet 24. september #3 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja da har du ikke hatt eggløsning den perioden du har testet. Det er en tydelig stigning i LH i dagene før EL og den vil være på max ca 8 timer før egget løsner. Det er ingen tvil når man treffer og den er positiv. Jeg fikk aldri positiv EL-test før jeg fant ut at jeg hadde PCOS, fordi jeg jo ikke hadde eggløsning av meg selv tydeligvis. Testa som en gal i 6 mnd til ingen nytte. Anonymkode: 54610...905 Jeg har hatt eggløsning tidligere, har vært gravid 3 ganger Anonymkode: 4edd3...d77
mommyaka Skrevet 24. september #4 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har hatt eggløsning tidligere, har vært gravid 3 ganger Anonymkode: 4edd3...d77 Hvor lang er syklus din? Oh har den vært stabil siste 6-12 mnd?
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har tatt flere tester nå og ser veldig lite stigning på testene selv om dem blir tatt på ca samme tid vær dag Anonymkode: 4edd3...d77 Da har du ikke harr eggløsning når du har testet. 1 - hvor lang syklus har du? 2 - er den stabil hver mnd? 3 - når og hvor lenge i syklus har du testet? 4 - hvilke tester bruker du? 5 - har du pco/pcos eller andre hormonell forstyrrende utfordringer? Eggløsning er som regel 12-14 dager før mensen. Man har LH i kroppen hele syklusen, men den stiger først ca 36-48t før eggløsning skjer. Hos noen kortere tid før dersom man har kort LH vindu. At du har hatt eggløsning før og vært gravid før har ingenting med saken å gjøre at du ikke har fått positiv test når du har testet. Anonymkode: 26bc6...8f2 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Skrevet 24. september mommyaka skrev (3 timer siden): Hvor lang er syklus din? Oh har den vært stabil siste 6-12 mnd? Den har vært stabil hele tiden. Syklusen er på 32 dager og mensen på 4 dager Syklusen har vært stabil men di to siste graviditetene har vart rett etter hverandre, mensen har ikke kommet tilbake men det er bare to uker siden forrige graviditet Anonymkode: 4edd3...d77
mommyaka Skrevet 24. september #7 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Den har vært stabil hele tiden. Syklusen er på 32 dager og mensen på 4 dager Syklusen har vært stabil men di to siste graviditetene har vart rett etter hverandre, mensen har ikke kommet tilbake men det er bare to uker siden forrige graviditet Anonymkode: 4edd3...d77 Du fødte for 2 uker siden? Og har sex nå?
AnonymBruker Skrevet 24. september #8 Skrevet 24. september mommyaka skrev (27 minutter siden): Du fødte for 2 uker siden? Og har sex nå? nei jeg mista for 2 uker siden og prøver da på ny igjen Anonymkode: 4edd3...d77 1
mommyaka Skrevet 24. september #9 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): nei jeg mista for 2 uker siden og prøver da på ny igjen Anonymkode: 4edd3...d77 Ah sånn sett. Vil tro at etter man mister så kan mensen/ eggløsning være litt klusset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå