Gå til innhold

Blodkomle

Fremhevede innlegg

Skrevet

En utskjelt rett visst, men jeg liker det 😁

Ulempen er bare at det tar jo evigheter om man skal lage det fra bunn. Jeg har noe matblod i kjøleskapet som må brukes opp, men har ikke mange timer til å lage mat før det blir for gammelt. Er det noen som har prøvd å lage det med ferdig komlemel? Ble det vellykket?

Anonymkode: 86214...61d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett dumplings med komlemel så vil tro det går med blod i også. Onsdag farges eneste. 

Skrevet

Blodklubb? Sorry, men :kasteropp: spiser virkelig folk sånt idag? :spy: Jeg forstår at de gjorde det under krigen, men idag? Jøsses 

Anonymkode: 3bbdb...680

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Blodklubb? Sorry, men :kasteropp: spiser virkelig folk sånt idag? :spy: Jeg forstår at de gjorde det under krigen, men idag? Jøsses 

Det er veldig godt.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2025 den 23.44):

Blodklubb er godt og veldig næringsrikt ja!

Anonymkode: fa8a3...7cf

Skrevet

At folk før i tiden måtte utnytte alle ressursene i dyret har jeg stor forståelse for. Men at folk eter slikt i dag kan jeg ikke fatte. 🤢🤮

En rett som allerede er nasty blir neppe mer nasty likevel så kjør på. 

Anonymkode: ef403...64e

• Liker 1
Skrevet

Ungdommen bruker blod i pannekaker, da trenger en ikke hele dagen til å lage. Utrolig godt også

Anonymkode: 94b9a...eea

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2025 den 23.44):

Ja og egentlig burde folk spise mer.

Vi lager pannekaker, vi har og lever til middag til tider

Anonymkode: 94b9a...eea

• Hjerte 2
Skrevet

Litt off-topic, men kan det gå an å lage blodkomle av blodpulver? Jeg har blodpulver som jeg blander i kjøttdeig og gir til kattene mine. 

Anonymkode: fa98d...641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...