Gå til innhold

Helt ærlig dame. Hvorfor går du i tights til hverdags?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Eloise12345 skrev (41 minutter siden):

Jeg trives best i tights når jeg trener. Synes det ser bra ut 😊

Var det jeg mistenkte. Sitter langt inne å innrømme det. Liker å bli iakttatt.

Anonymkode: 50850...9b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker det :) Utrolig praktisk! Men blir mest hjemme og trening.

Anonymkode: 0b078...bd3

Skrevet

Sikkert samme grunn som oss menn. Det er billig, praktisk og mer behagelig enn bukser. Det trumfer at det ikke alltid er like fint.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det bare meg som ikke synes tights er behagelig? Synes stoffet er syntetisk og tette. Bruker dem kun til trening, da de er komfortable til det bruket, og de ikke blir tunge av svette.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, fordi man ser ut som en hjemløs slask i joggebukse.

Anonymkode: c142f...f86

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig, joggebukse ser ofte shabby ut.

Anonymkode: 0d63f...9d7

Uanonym bruker skrev (1 time siden):

Joggebukser ser mer slaskete ut enn tights. Tights ser hakket mer "stelt" ut - de fleste joggebukser får knær og hengerumpe etter bare et par vask.

Jeg går med tights fordi det er behagelig. Bruker for så vidt joggebukser også, men det ser fort ustelt ut. Jeg bruker imidlertid ikke sånne tightser som går inn i rumpesprekken.

Same shit, different wrapping. Ingen av delene burde noensinne brukes utenfor trening/tur/sofakroken, det ser så utrolig sjuskete ut. 

(Jeg er kvinne selv, BTW, og ville ikke bli sett død i tights utenom de nevnte stedene.)

Anonymkode: 95c3a...b77

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det HELT klart er mest behagelig av alle plagg. Skader ikke at det også er flatterende.

Anonymkode: bba35...4a4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er behagelig. Jeg er 20-25 kilo overvektig og tror absolutt ikke romma mi ser så snacksen ut i tights. Men så lenge jeg ikke er på et sted med dresscode gir jeg blaffen i det. Comfy går foran stilig/sexy i de fleste sammenhenger.

Anonymkode: 62397...636

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (1 time siden):

Komfortabelt plagg. Slutt å stirre på rumpa til folk

Det vil aldri noensinne skje.

Anonymkode: 332f9...94d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Same shit, different wrapping. Ingen av delene burde noensinne brukes utenfor trening/tur/sofakroken, det ser så utrolig sjuskete ut. 

(Jeg er kvinne selv, BTW, og ville ikke bli sett død i tights utenom de nevnte stedene.)

Anonymkode: 95c3a...b77

Vi har nok alle ting vi ikke ville blitt sett død i. Selv synes jeg dyreprint er så stygt og harry at jeg ikke vil bli sett død i det. Men det er jo fint at folk velger selv, tenker jeg, og at vi som trives i tights kler oss i det når vi føler for der. Der er det som er så fint med å leve i et land kvinner ikke blir påtvunget å dekke seg til eller gå i «uniform». Hipp hurra for det! 

Og hipp hurra for kvinner som driter i hva andre synes om klærne de går i, enten det er tights, dyreprint, tunika, skinny jeans eller whatever. Vi bestemmer heldigvis sjøl 💪 

Anonymkode: 63cd3...e93

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (2 timer siden):

Tenk at det på NORGES KVINNEFORUM er lov å shame kvinner for hva de velger å gå i. Og det triste er at jeg gjetter vilt på at det er en nordmann som har startet tråden. Dit er vi kommet. 

Det er jo en guide om kvinnen, så jeg finner spørsmålet relativt naturlig på kvinneguiden. Ja, hit har vi kommet.

Anonymkode: c88c1...8d7

Skrevet

Komfort. Er eneste plagget som sitter godt på meg som jeg slipper å måtte dra opp i midjen hvert tiende minutt. Drar ofte innom butikken i tights etter trening og kan ikke bry meg mindre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I butikken slik da eller?

329314984_63627a63-f202-4961-a086-60cc1b07a1ff.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)
Morpheus skrev (40 minutter siden):

Sikkert samme grunn som oss menn. Det er billig, praktisk og mer behagelig enn bukser. Det trumfer at det ikke alltid er like fint.

Enig. Bruker tights selv når jeg er ute og løper. Og må innrømme at de ofte kommer på om jeg skal ut og gå lengre turer (5+ km) med bikkja også, siden det er det mest komfortable turtøyet jeg vet om.

Endret av -jk-
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I butikken slik da eller?

329314984_63627a63-f202-4961-a086-60cc1b07a1ff.jpg

De færreste skikkelige tights er gjennomsiktig

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Trinepusenlusken skrev (2 minutter siden):

De færreste skikkelige tights er gjennomsiktig

Men noen går i slike også? Har selv sett! Og det er da jeg synes det er patetisk og skriker oppmerksomhet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men noen går i slike også? Har selv sett! Og det er da jeg synes det er patetisk og skriker oppmerksomhet.

Jeg synes heller ikke det er fint, men om noen vil få oppmerksomhet på den måten så får de jo bare gjøre det. Folk skriker om oppmerksomhet på så mange måter i dag, de fleste av dem har et element av patetiskhet i seg. 

Anonymkode: 63cd3...e93

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det fordi du har lyst å vise frem rumpa di?

Anonymkode: 11a35...3de

Haha nei er over hode ikke det, det er mer behagelig å gå med enn en stiv ola bukse 

Anonymkode: 725ff...6a3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem gidder å bry seg. Går med tights når jeg vil.

Anonymkode: d6444...3a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trener i tights fordi det er mest behagelig og praktisk (ingenting i veien). Går i skjørt og kjoler til hverdags fordi bukser er ubehagelig, under de kan jeg bare ha strømpebukse når det er kaldt og det er jo behagelig. 

Anonymkode: 6d1d1...292

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det vil aldri noensinne skje.

Anonymkode: 332f9...94d

Likevel legger du veldig merke til rumper utfra hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...