AnonymBruker Skrevet 29. september #121 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 24.9.2025 den 12.34): Er det fordi du har lyst å vise frem rumpa di? Anonymkode: 11a35...3de Nå bruker ikke jeg tights ute, det er noe jeg bruker rundt der jeg bor, hvis jeg går ned for å kaste søppel eller henter posten. Er at de som bruker tights ute til hverdags, ikke trening. ofte har en lang genser/tunika over rumpen. Tro meg, når kvinner kler seg eller sminker seg så er det ikke menn de har i tankene. Anonymkode: 425db...d10
Anonymbruker*** Skrevet 29. september #122 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 13.13): Jeg synes tights er fint på mange damer, men regner med at det blir brukt fordi det er "in" å bruke tights nå. Hvor lenge tror dere denne trenden vil vare? Anonymkode: abaff...a9d Det er vell ikke bare en trend akkurat? Jeg fikk min første treningstights for vell 15 år siden.
Sannhetsøkende Skrevet 29. september #123 Skrevet 29. september Damn if u do amd damn if u don't. Uansett hva kvinner går i så er det noe galt i en eller annens øyne. 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #124 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Nå bruker ikke jeg tights ute, det er noe jeg bruker rundt der jeg bor, hvis jeg går ned for å kaste søppel eller henter posten. Er at de som bruker tights ute til hverdags, ikke trening. ofte har en lang genser/tunika over rumpen. Tro meg, når kvinner kler seg eller sminker seg så er det ikke menn de har i tankene. Anonymkode: 425db...d10 Nei, det er ovenfor andre kvinner;- hvem er finest i speilet der? Anonymkode: 50850...9b3
AnonymBruker Skrevet 29. september #125 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 24.9.2025 den 12.34): Er det fordi du har lyst å vise frem rumpa di? Anonymkode: 11a35...3de En myk og behagelig tights er penere enn en myk joggebukse. Det er også mindre smertefullt enn jeans. Lipødem, kan skjule det med mørk tights. Velger å likevel bruke jeans store deler av tiden, bukseløs så fort jeg er hjemme Anonymkode: 65746...f61 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #126 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå bruker ikke jeg tights ute, det er noe jeg bruker rundt der jeg bor, hvis jeg går ned for å kaste søppel eller henter posten. Er at de som bruker tights ute til hverdags, ikke trening. ofte har en lang genser/tunika over rumpen. Tro meg, når kvinner kler seg eller sminker seg så er det ikke menn de har i tankene. Anonymkode: 425db...d10 Det har jeg. Singel over 1 år nå og tenker "hvordan vil jeg se ut om jeg møter drømmemannen i dag." Fakta, jeg bryr meg lite om hva andre damer måtte mene om meg. Hjemme liker jeg å gå uten sminke. Anonymkode: 65746...f61 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #127 Skrevet 29. september Jeg liker faktisk å gå med tights. Føler meg sporty og fin. Går med det typisk i helgene når jeg ordner her hjemme. Anonymkode: a059c...d0e
AnonymBruker Skrevet 29. september #128 Skrevet 29. september Eier 2 treningstights, bruker de aldri utenfor Sats Anonymkode: 215e1...f08 2
Amantha Skrevet 30. september #129 Skrevet 30. september Jeg er visst utenfor. Har aldri i hele mitt liv eid tights. Kan ikke fordra dem. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. september #130 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 10.47): Ja, det er jo et fritt land, så det er ingen som hindrer dere i å bli oppfattet som sjusker. Anonymkode: 95c3a...b77 Heldigvis ingen som hindrer meg i å gi faen i om folk oppfatter meg som en «sjusk». Av ting jeg driter i, så tror jeg at andre sin oppfatning av klærne mine topper listen ☺️ Anonymkode: 4378b...48f 3
AnonymBruker Skrevet 30. september #131 Skrevet 30. september Oss menn da? Går vi også i tights til hverdags bare for å vise oss frem? Anonymkode: 54e7a...4c7 1
bullehurk Skrevet 30. september #132 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 24.9.2025 den 12.50): Nei, fordi man ser ut som en hjemløs slask i joggebukse. Anonymkode: c142f...f86 Nemlig ! Og skulle noen yngre menn kaste et ekstra blikk på meg, er det bare gøy og hyggelig. Litt "blikkflørt" i hverdagen er bare oppfriskende, og får meg i bedre humør. ( er det noen damer som føler behov for å shame meg nå, får de bare holde på..... jeg bryr meg ikke)
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #133 Skrevet 1. oktober Jeg går med tights fordi det er behagelig å trene i, og så blir det til at man blir påvirket av hva andre går med. Jeg går på seniortimer på treningssenteret, og der går de aller fleste med tights. Jeg tror de færreste gjør det for å vise frem rumpa si. Anonymkode: 043c8...57e
Vålull Skrevet 3. oktober #134 Skrevet 3. oktober Når jeg gikk mye i tights så var det for at det ikke skulle presse så mye inn på magen. Snakker om tights som ikke strammer i livet. På grunn av operasjonssår så kan knapper på bukser gnage- så da er tights ypperlig.
Mardina Skrevet 3. oktober #135 Skrevet 3. oktober Fordi det er behagelig og fordi jeg driter i hva andre måtte mene om det.
tøydokka Skrevet 3. oktober #136 Skrevet 3. oktober Fordi jeg er stolt av musklene mine, for det er et synlig bevis på at her er det ikke noe bullshit, det er gjennomføringsevne, viljestyrke og utholdenhet. Muskler er det ultimate statussymbolet, kan ikke kjøpes, kan ikke fakes, det er langvarig hard jobb. At det er sexy har ikke noe med saken å gjøre, går ikke med det for å leke deilig.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #137 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (På 24.9.2025 den 12.34): Er det fordi du har lyst å vise frem rumpa di? Anonymkode: 11a35...3de Altså: det er jo ikke pent! Merkelig mote. Ja, jeg tror mange som går sånn vil vise fram rumpa si. (Bilde: Underbaraclara (en blogg) Anonymkode: f0753...d28
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #138 Skrevet 9. oktober Nå handler dette om tights til hverdags men jeg ser også ofte diskusjoner om tights på trening, at det er bare for å vise seg frem for menn trener aaaaaaldri i tights. Men, jeg sitter å ser på herrenes VM i vektløfting nå og 100% av utøverne deltar i intilsittende tøy. Tights, sykkelshorts eller varianter av drakter som virkelig er like tettsittende, stramt og opp i rumpa som treningstøyet kvinner får så mye negative kommentarer for å være ikledd. Kan det hende mennene deltar i de antrekkene av praktiske grunner som komfort og sikkerhet? At løse klesplagg ikke er ønskelig i konkurransesammenheng av de grunnene kvinner nevner som grunnene til at de velger tettsittende plagg? Anonymkode: 9861e...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #139 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 20.33): Nå handler dette om tights til hverdags men jeg ser også ofte diskusjoner om tights på trening, at det er bare for å vise seg frem for menn trener aaaaaaldri i tights. Men, jeg sitter å ser på herrenes VM i vektløfting nå og 100% av utøverne deltar i intilsittende tøy. Tights, sykkelshorts eller varianter av drakter som virkelig er like tettsittende, stramt og opp i rumpa som treningstøyet kvinner får så mye negative kommentarer for å være ikledd. Kan det hende mennene deltar i de antrekkene av praktiske grunner som komfort og sikkerhet? At løse klesplagg ikke er ønskelig i konkurransesammenheng av de grunnene kvinner nevner som grunnene til at de velger tettsittende plagg? Anonymkode: 9861e...2fc Når menn bruker tights til hverdags. Er det utelukkende fordi det er komfortabelt, praktisk og billig. Jeg ser ikke for meg at noen menn bruker det for å vise frem ting. Aner ikke hvem de skulle vise frem ting til heller, for kvinner er ikke like visuelle som menn, så jeg tror ikke du forfører en dame med å vise frem lårmusklene i tights, selv om noen menn kanskje er stolte av treningsresultatet sitt, og har et behov for å vise det frem. Men det er nok ikke det majoriteten av menn du ser hver dag på gangfelt osv. med tights i utgangspunktet er ute etter. Det er jo et praktisk plagg, som er ment for å bevege seg i. Anonymkode: 54e7a...4c7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #140 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Når menn bruker tights til hverdags. Er det utelukkende fordi det er komfortabelt, praktisk og billig. Jeg ser ikke for meg at noen menn bruker det for å vise frem ting. Aner ikke hvem de skulle vise frem ting til heller, for kvinner er ikke like visuelle som menn, så jeg tror ikke du forfører en dame med å vise frem lårmusklene i tights, selv om noen menn kanskje er stolte av treningsresultatet sitt, og har et behov for å vise det frem. Men det er nok ikke det majoriteten av menn du ser hver dag på gangfelt osv. med tights i utgangspunktet er ute etter. Det er jo et praktisk plagg, som er ment for å bevege seg i. Anonymkode: 54e7a...4c7 Nei vel? Hvorfor blir mange kvinner mo i knærne av å se en brannmann eller en i militæruniform? Er ikke kvinner visuelle da kanskje? Anonymkode: 50850...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå