Gå til innhold

Helt ærlig dame. Hvorfor går du i tights til hverdags?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fordi du har lyst å vise frem rumpa di?

Anonymkode: 11a35...3de

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det ikke gjør vondt. Det er behagelig. Bevegelig. 

olabukser, dressbukser, andre bukser gjør VONDT. 

Anonymkode: 084c8...c3f

• Liker 23
  • Nyttig 6
Skrevet

Går med tights etter jobb og i helgene. Fordi det er behagelig å gå med. Hverken mer eller mindre. Punktum. 

Anonymkode: 9c104...3e6

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi det ikke gjør vondt. Det er behagelig. Bevegelig. 

olabukser, dressbukser, andre bukser gjør VONDT. 

Vondt, faktisk.

Anonymkode: 332f9...94d

• Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet

Går tidsvis i flared tights til "hverdags". Grunnen til at jeg da velger det er fordi jeg f.eks vet jeg skal være "aktiv". F.eks trille med vogn en lengre tur, innom butikken, holde på i hagen, leke med barna på trampolinen og da er det digg å ha noe som er enkelt å bevege seg i. 

Tror virkelig det aller fleste damer kun går med det fordi det er behagelig å bevege seg i, kontra stivere bukser som jeans/dressbukser osv.

Anonymkode: 91bf2...c81

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Går tidsvis i flared tights til "hverdags". Grunnen til at jeg da velger det er fordi jeg f.eks vet jeg skal være "aktiv". F.eks trille med vogn en lengre tur, innom butikken, holde på i hagen, leke med barna på trampolinen og da er det digg å ha noe som er enkelt å bevege seg i. 

Tror virkelig det aller fleste damer kun går med det fordi det er behagelig å bevege seg i, kontra stivere bukser som jeans/dressbukser osv.

Anonymkode: 91bf2...c81

Er det da en logisk grunn til å kutte ut joggebukse, siden den er minst like behagelig å bevege seg i?

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Fordi det er behagelig. Slutt å vær gris.

Sånne som TS klager på at muslimer putter damer i burka og stirrer selv på kvinner som de skulle vært dyr. 

• Liker 15
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det da en logisk grunn til å kutte ut joggebukse, siden den er minst like behagelig å bevege seg i?

Man må kjøpe noen ekstra plagg bare for at du ikke skal oppføre deg som et vilt dyr? 

Anonymkode: c234c...f81

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi den ikke er like sexy og viser ikke frem rumpa skikkelig?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Gjør jeg sjeldent, men isåfall fordi jeg skal være fysisk aktiv. 

Hvilken rumpe? Den er flat. 

Anonymkode: 99efa...12f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi jeg er gravid 

Anonymkode: fa178...4a8

• Liker 2
Skrevet

Fordi det er behagelig, og litt finere enn joggebukse.

Så tights er på en måte "kosebuksa" mi.

Om jeg bruker tights ute blandt folk, er det enten for trening, eller så har jeg en overdel som dekker rumpa.

Så, nei det er ikke fordi jeg vil vise fram rumpa mi.

• Liker 8
Skrevet

Bruker det på vei til og fra trening, og går på butikken etter trening, da det ligger rett ved. Bruker det og på tur i skogen.

Anonymkode: 7f403...d33

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenk at det på NORGES KVINNEFORUM er lov å shame kvinner for hva de velger å gå i. Og det triste er at jeg gjetter vilt på at det er en nordmann som har startet tråden. Dit er vi kommet. 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi den ikke er like sexy og viser ikke frem rumpa skikkelig?

Nei, fordi man ser ut som en hjemløs slask i joggebukse.

Anonymkode: c142f...f86

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi jeg vil. 

Anonymkode: 82690...8aa

• Liker 1
Skrevet

For jeg bestemmer over egen kropp og hva jeg vil ha på meg

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vondt, faktisk.

Stramt da. :himle: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Joggebukser er ikke like behagelige. For det første så er de som regel varmere fordi de er tykkere og har mer stoff. For det andre er ofte ner klumpete fordi de er tykkere og har mer stoff. For det tredje har de oftere mer trykk samla på et punkt i livet der strikken eller snora er så de er ikke like komfortable. 
Jeg bruker jeans til hverdags, ikke hverken tights eller joggbukse men tights er 1000 ganger mer komfortabelt å bevege seg i enn joggebukse synes jeg.

Jeg har forøvrig nøyaktig 0 tights i skapet med scrunch-effekt og har ikke en rumpe noen hadde brydd seg om å se to ganger på, i tilegg trener jeg alltid med mannens t-skjorter som dekker rumpa og mer til. Tights er bare mer komfortabelt, deal med det.

Anonymkode: 9861e...2fc

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Går med treningstights hjemme og på tur. Synes ikke det er særlig flatterende i det hele tatt og går knapt innom en butikk med tights, så det har lite å gjøre med å vise seg frem... 

Endret av Anonymbruker***
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...