Gå til innhold

Hvorfor blir damer så sprengkåte etter høye menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gøy med alle disse kvinnene som skal forsvare at de liker lave menn - som om det er normalen. Tinder er tross overfylt med kvinner som vi ha menn på 185.

Anonymkode: 990ec...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hatt alt fra 160 til 208. Føler i grunn det viktigste er humor, nysgjerrighet, åpenhet og dristighet👏 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Gøy med alle disse kvinnene som skal forsvare at de liker lave menn - som om det er normalen. Tinder er tross overfylt med kvinner som vi ha menn på 185.

Og hva er problemet med det?

Vi alle vet også hva menn vil ha. Men dere kan ikke få det. Så dere tar det dere får. Kvinner derimot kan velge, og får de ikke det de vil ha, så dropper de gjerne mann i det hele tatt. Vi har brutale sannheter vi må akseptere; samme gjelder dere. 

Anonymkode: 347d4...12c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Her er et bilde av (bl a) Zelenskyj og Merz (den tyske forbundskansleren). Selv om Merz er høy, så er jo Zelenskyj mye kjekkere. Mao høyden teller ikke. Selv om mange menn tror det.

Fra venstre: Polens statsminister Donald Tusk, Storbritannias statsminister Keir Starmer, Ukrainas president Volodymyr Zelenskyj, Frankrikes president Emmanuel Macron og Tysklands forbundskansler Friedrich Merz går side om side rundt Marinskij-palasset i Kyiv i starten av mai. Foto: Ludovic Marin / AP / NTB

Anonymkode: b28c6...2aa

For ikke å snakke om Macron, - han synes jeg er hot 😁 Han er 173, så ikke så lav, da. Og har vel også høyere kone 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Seksuell seleksjon.

Det er de største hanndyrene som er best å avle på i naturen også.

Anonymkode: 9f22f...c0e

Det er ofte de største og klokeste hanndyrene som tilbyr best beskyttelse. Også angående mennesker. Med noen unntak. 

En liten furtefyr uten selvtillit, eller en usikker duknakket kjempe vil begge slite med å få damer. 

Anonymkode: 5038a...168

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ofte de største og klokeste hanndyrene som tilbyr best beskyttelse. Også angående mennesker. Med noen unntak. 

En liten furtefyr uten selvtillit, eller en usikker duknakket kjempe vil begge slite med å få damer. 

Anonymkode: 5038a...168

Hvorfor er det da de dummeste som får flest barn? Med noen få unntak.

Anonymkode: bb844...8c2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva så?

Jeg er ikke på Tinder, har aldri vært, ville ikke vært der. Tinder må jo være for de absolutt mest desperate, da kvinner flest får nok mannlig oppmerksomhet ved å knipse i luften. 

Anonymkode: 61691...4e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig tiltrukket av høye, veltrente menn, men kan også bli svært tiltrukket av litt lavere menn, som er kraftig med brede skuldre (ikke tjukk). 

Personligheten er selvsagt viktigst, og heldigvis er det sånn at jeg ikke trenger å velge mellom det ene eller det andre. Er utrolig mange gode menn som også har de kroppslige preferansene jeg er ute etter.

Tror ikke det har så mye å gjøre med at jeg vil føle meg liten. Er 160 cm høy og 50 kg. De fleste menn er større enn meg. 

Anonymkode: e6e4d...79b

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg og. Han er megasexy. 

Anonymkode: c5030...e80

Hm.. han kan å forsvare seg og sine da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er det det visuelle? Eller er en mann som er mye høyere enn deg en du får mer seksuelt utbytte av? At han som høy stor mann bare kan tre deg nedpå kuken din som om du var ei lita dokke?

Anonymkode: 4a22e...17d

😂😂😂😂

Er du helt evneveik som tror at dette er en allright måte å stille et spørsmål på?

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå er Tinder for meget spesielt interesserte da. Normale mennesker er jo ikke der.

Anonymkode: 13e3b...14d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er det det visuelle? Eller er en mann som er mye høyere enn deg en du får mer seksuelt utbytte av? At han som høy stor mann bare kan tre deg nedpå kuken din som om du var ei lita dokke?

Anonymkode: 4a22e...17d

Ja begge de grunnene. 

Anonymkode: 1d30f...672

AnonymBruker
Skrevet
Uanonym bruker skrev (17 timer siden):

De blir ikke det. Noen kvinner er opptatte av at mannen skal være høy, men jeg tror årsaken til dette ikke er at de blir "sprengkåte" av det, men at de forbinder høyde med maskulinitet, og det får dem selv til å føle seg feminine.

Dette er hvorfor jeg liker høye. Jeg er under 170 og slank så de fleste er jo høyere enn meg , men likevel ekstra stas hvis han er 185+. 

AnonymBruker
Skrevet

Men dette er ikke noen forskjell fra at menn liker pupper, rumpe, petite damer, oversminka som ei dukke ol  og de andre tingene som gjør at de blir ekstra ivrig.  Man tenner på forskjellige ting så enkelt og så greit.  Men løfter man blikket fra internett og går ut i den virkelige verden ser man at hva man estetisk sett muligens liker best ikke nødvendigvis er det folk ender opp med alltid.  Og altså, jeg liker høye menn så lave er ikke noe for meg. Hvis jeg møter en mann jeg liker som ikke velger meg fordi jeg er brunette, og han har hekt på blondine så helt ok. Eller at han har en greie for store rumper og jeg har liten ( fyldig og liten altså 🤣) men ikke en Kardashian eller typisk slik treningsbærte rumpe med yogabukse. Så han velger ikke meg for jeg ikke er stor nok, det er helt ok det her. Og jeg kan ikke sutre hverken på nett ( daglig slik menn gjør her) eller irl ang det.    Litt lei av sutring angående høyde nå merker jeg…

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tent eller ikke men mannen må være høyere enn meg og det er han heldigvis.

Anonymkode: a7eb7...334

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt at høyde er nok til at noen blir sprengkåte. Vi er tross alt ikke som menn, som kan bli sprengkåt av en pupp. 

Anonymkode: f3487...62f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (11 timer siden):

Det gjør det ikke, men det er dessverre nok av russer-troll og FOR-velgere på KG. 

Det åpenbare beviset på at han ikke er korrupt er jo at han ikke har kapitulert eller stukket av. Man skal ikke vite veldig mye om hvordan russerne fungerer for å forstå at han har fått masse tilbud fra dem om en astronomisk mengde penger for å gi seg.

Anonymkode: f3013...2ef

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...