AnonymBruker Skrevet 24. september #81 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mennesker blir ikke selektert ut fra intelligens - dessverre. Anonymkode: bb844...8c2 Håper mennesker blir valgt av kjærlighet. Det er i det minste indremotivert. Anonymkode: 9b66e...294 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #82 Skrevet 24. september Skal ikke si at jeg bevisst «går etter» høye menn. Men ja, de jeg har vært tiltrukket av har alle vært 185(ish) eller høyere💁🏼♀️ Anonymkode: 8c09d...613
AnonymBruker Skrevet 24. september #83 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det det visuelle? Eller er en mann som er mye høyere enn deg en du får mer seksuelt utbytte av? At han som høy stor mann bare kan tre deg nedpå kuken din som om du var ei lita dokke? Anonymkode: 4a22e...17d De virker beskyttende og sterke, det ligger i urinstinktene våre å tiltrekkes av sånt...sprengkåte er ikke riktig ord,en liten mann virker svak og ikke i stand til å forsvare noe som helst... Anonymkode: 3fd7b...8a5
Katten.2.0 Skrevet 24. september #84 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (41 minutter siden): 😄 De var historiens mest kjente voldtektsforbrytere. PS! Hvordan tror du de luktet etter noen uker på sjøen? Anonymkode: bb844...8c2 Vikinger var kjente for å være renslige, og de gjorde vesentlig mer enn kun voldtekt og plyndring. De bosatte seg i Normandie, store deler av England, store deler av Irland, deler av Øst-Europa etc. Dette lærer man om i grunnskolen. Noen kilder mente at sakserne var irriterte på vikinger fordi de var for velstelte og luktet godt, men mener den kilden er litt suspekt (ble vel skrevet ned 200 år senere uten at jeg skal si noe for sikkert). 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #85 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her er et bilde av (bl a) Zelenskyj og Merz (den tyske forbundskansleren). Selv om Merz er høy, så er jo Zelenskyj så mye kjekkere. Mao høyden teller ikke. Selv om mange menn tror det. Anonymkode: b28c6...2aa Anonymkode: f3013...2ef 3
AnonymBruker Skrevet 24. september #86 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Håper mennesker blir valgt av kjærlighet. Det er i det minste indremotivert. Anonymkode: 9b66e...294 Hjelper ikke det når det er det indre som er dritt. Anonymkode: bb844...8c2 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #87 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du skal sette deg litt inn i vikingtiden. Vikingene var langt ifra bare voldtektsmenn. Anonymkode: d4f27...b76 Vikingene var en krigerkaste i norrøne samfunn. At de også drev med (slave) handel spiller liten rolle. Anonymkode: 50ee7...036
AnonymBruker Skrevet 24. september #88 Skrevet 24. september Jeg er bare 1,65, da jeg var yngre ville jeg gjerne ha en høy mann for at mine barn skulle bli høyere. Men nå som jeg er i førtiåra,har jeg hatt definitivt best sex med menn som er rundt min egen høyde, -175. Mye høyere menn blir så store, da er ansiktet mitt langt nede på brystet deres. Og penisstørrelsen har jo ingenting med høyde å gjøre. Alle de største penisene jeg har hatt har vært på de minste mennene, interessant nok. Så nei, bra kropp og holdning og utstråling er det som gjør meg kåt, samt en mann som blir kåt selv og vet å behandle en kvinne. Anonymkode: a22d0...a1d 3
AnonymBruker Skrevet 24. september #89 Skrevet 24. september Akkurat nå er jeg sinnsykt kåt på to menn. Han ene er 169 cm og han andre er 175. Så ikke høye i det hele tatt, og ingen i hele mitt liv har gjort meg så kåt som de! Anonymkode: 7eae0...768
AnonymBruker Skrevet 24. september #90 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vet ikke. Jeg liker president Zelensky. Han er 1.67. Anonymkode: f3013...2ef Jeg og. Han er megasexy. Anonymkode: c5030...e80 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #91 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg og. Han er megasexy. Anonymkode: c5030...e80 Og megakorrupt. Anonymkode: bb844...8c2 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #92 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det det visuelle? Eller er en mann som er mye høyere enn deg en du får mer seksuelt utbytte av? At han som høy stor mann bare kan tre deg nedpå kuken din som om du var ei lita dokke? Anonymkode: 4a22e...17d Han må ikke bare være høy, han må ha muskler og brede skuldre 😍 Men det er min preferanse, mange kvinner som liker lave menn. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Min mann er 170. Aldri likt høye menn, og høye damer er rett og slett stygt. Vet ikke hva som er ditt problem TS, men tenk mindre på hva andre velger og gjør. Anonymkode: 2223e...0dc Som lav kvinne så kan jeg ikke annet enn å si wtf? Høye kvinner er jo nydelige, vet ikke hva slags issues du har med egen høyde og personlighet men å si at høye kvinner er stygt blir for dumt. Anonymkode: acd24...e52 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #93 Skrevet 24. september Jeg blir sprengkåt av en mann som er snill mot meg, en som har tid til meg, en som viser meg at han elsker meg, en som kjenner meg bedre enn noen. Han jeg trenger for å føle meg som meg selv, han som gir meg den følelsen av at jeg endelig har kommet " hjem ". Hvor høy han er spiller ikke en veldig stor rolle her. Som voksen så har jeg som nevnt andre preferanser og kriterier for å finne den rette, er ikke så overfladisk lenger som voksen. Anonymkode: 79763...a89
AnonymBruker Skrevet 24. september #94 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det det visuelle? Eller er en mann som er mye høyere enn deg en du får mer seksuelt utbytte av? At han som høy stor mann bare kan tre deg nedpå kuken din som om du var ei lita dokke? Anonymkode: 4a22e...17d Jeg blir ikke Anonymkode: ab8e5...162
AnonymBruker Skrevet 24. september #95 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Min mann er 170. Aldri likt høye menn, og høye damer er rett og slett stygt. Vet ikke hva som er ditt problem TS, men tenk mindre på hva andre velger og gjør. Anonymkode: 2223e...0dc Det var stygt sagt om høye damer Anonymkode: ab8e5...162 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #96 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ikke la statistikken fra dating tale litt. Anonymkode: 2e8a2...757 Ja, Bumble er jo veldig representativt for samfunnet generelt Anonymkode: 13e3b...14d 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #97 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det det visuelle? Eller er en mann som er mye høyere enn deg en du får mer seksuelt utbytte av? At han som høy stor mann bare kan tre deg nedpå kuken din som om du var ei lita dokke? Anonymkode: 4a22e...17d Og du er en høy mann som tydeligvis er så innbilsk at du tror fordi du er høy så blir dame sprengkåte på deg? Og ingen liker å bli tredd nedpå noenting forresten. Anonymkode: ab8e5...162
AnonymBruker Skrevet 24. september #98 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Og megakorrupt. Anonymkode: bb844...8c2 Visste ikke at det påvirket utseende hvis det skulle stemme. Anonymkode: c5030...e80 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #99 Skrevet 24. september Uuuggh, «VI» blir ikke det. Lær deg forskjellen! Anonymkode: d18e3...34f
-jk- Skrevet 24. september #100 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Visste ikke at det påvirket utseende hvis det skulle stemme. Anonymkode: c5030...e80 Det gjør det ikke, men det er dessverre nok av russer-troll og FOR-velgere på KG. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå