Gå til innhold

Hvorfor blir damer så sprengkåte etter høye menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høye menn har alltid vært attraktive. Utenlandske kvinner ble jo helt mo i knærne av de høye,, kraftige skandinaviske vikingene på den tiden. 

Anonymkode: d4f27...b76

Vikingene var voldtektsmenn. Hvis kvinnene ble svake i knærne så er det fordi de ble slått i svime før de ble bortført til slavemarkedene. 

Anonymkode: 50ee7...036

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (2 timer siden):

Var det ikke heller det faktum at vikingene vasket seg, stelte seg og hadde en viss respekt for kvinnene?

😄

De var historiens mest kjente voldtektsforbrytere.

PS! Hvordan tror du de luktet etter noen uker på sjøen?

Anonymkode: bb844...8c2

AnonymBruker
Skrevet

Det har du helt rett i. Vikingene var veldig renslige, samt stelt hår og skjegg. De var kanskje ikke så høye som mytene vil ha det til, men sterke og kraftige var de. 

Det fantes ikke "kraftige bamsemenn" på den tida altså. Det gjorde det knapt for 100 år siden.

Hvis du ser bilder av tømmerhoggere etc. fra før i tida så var de alle slanke og rippa.

Anonymkode: 1405d...ff5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

og høye damer er rett og slett stygt.

Anonymkode: 2223e...0dc

Høres ut som sjalusi fordi du selv er lav? Høye kvinner er det fineste som finnes. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vikingene var voldtektsmenn. Hvis kvinnene ble svake i knærne så er det fordi de ble slått i svime før de ble bortført til slavemarkedene. 

Tror du skal sette deg litt inn i vikingtiden. Vikingene var langt ifra bare voldtektsmenn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (1 time siden):

En bitter kort mann som tror det er høyden hans som er problemet når alle damene tenker det er den bitre personligheten.. 

Nå må ikke du kaste stein i glasshus.

AnonymBruker
Skrevet

At jeg synes høye damer stygt skal du ikke la deg plage av. Mange liker deg😁

Å hakke på mannen min fordi JEG fornærmet deg er bare helt blåst. Da får du heller hakke på min 160 cm, mange som ikke liker lave damer også.

Anonymkode: 2223e...0dc

Unødvendig å hakke på mannen din.

Men ekstremt unødvendig av deg å kalle andre stygge.

Voksne mennesker som er fornøyd med livet har preferanser og kanskje til og med ting de finner lite attraktivt.

Men å kalle noen systematisk for stygge vitner om lav selvfølelse og lyst til å dra andre ned på samme nivå..

Anonymkode: 7be52...90f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke la statistikken fra dating tale litt.

aze5zAN_700b.jpg

Anonymkode: 2e8a2...757

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det det visuelle? Eller er en mann som er mye høyere enn deg en du får mer seksuelt utbytte av? At han som høy stor mann bare kan tre deg nedpå kuken din som om du var ei lita dokke?

Anonymkode: 4a22e...17d

Du har åpenbart høyde komplekser  stakkars....og sikkert liten pikk komplekser også. 

Anonymkode: a121c...247

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

aze5zAN_700b.jpg

Og hvordan mener du at dette skal svare på TS sitt spørsmål?

AnonymBruker
Skrevet

Er det det visuelle? Eller er en mann som er mye høyere enn deg en du får mer seksuelt utbytte av? At han som høy stor mann bare kan tre deg nedpå kuken din som om du var ei lita dokke?

Seksuell seleksjon.

Det er de største hanndyrene som er best å avle på i naturen også.

Anonymkode: 9f22f...c0e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt spørsmål. Jeg har aldri forstått det heller. Hilsen dame med lavere samboer 🥰

Anonymkode: 10c78...608

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og hvordan mener du at dette skal svare på TS sitt spørsmål?

Mesteparten av svarene her inne er at det er bullshit at kvinner bryr seg om høyden, men statistikken viser at kvinner bryr seg ekstremt mye om høyde. Ifølge datingappene så får de topp 12% høyeste mennene 90% av matchene, høyde er altså hovedkriterie til kvinner med ekstreme marginer. Kvinner snurrer på kukkarruselen til høye menn men går rundt og preker om at det er personlighet og sjarm som er viktig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ofte høye menn er mer selvsikre, og det er det damene ser, ikke høyden i seg selv. Det kan være andre faktorer som spiller inn. At mange menn tror det kan være pga høyden tror jeg er en illusjon. 

Anonymkode: 9b66e...294

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mesteparten av svarene her inne er at det er bullshit at kvinner bryr seg om høyden, men statistikken viser at kvinner bryr seg ekstremt mye om høyde. Ifølge datingappene så får de topp 12% høyeste mennene 90% av matchene, høyde er altså hovedkriterie til kvinner med ekstreme marginer. Kvinner snurrer på kukkarruselen til høye menn men går rundt og preker om at det er personlighet og sjarm som er viktig.

:hoho:

Ja jenter er nå jenter. De liker kuk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

aze5zAN_700b.jpg

Dette er faen meg mer ekstemt enn jeg var klar over, det er jo helt ekstremt 😮 Nesten ikke en kjeft er villig til å engang se på profiler til menn som er av gjennomsnittlig høyde!

Menneskerasen kommer til å gå til grunne

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er faen meg mer ekstemt enn jeg var klar over, det er jo helt ekstremt 😮 Nesten ikke en kjeft er villig til å engang se på profiler til menn som er av gjennomsnittlig høyde!

Menneskerasen kommer til å gå til grunne

Mennesker blir ikke selektert ut fra intelligens - dessverre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri tent på høye menn. Er selv 1.67 og eksmannen er 1.70. Skulle på date med en kar fra beredskapstroppen i forrige uke, men avsluttet chattingen og planene da han nevnte han er 1.90. 
k40

Anonymkode: a1762...a7b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde aldri tent på en høy mann.

Anonymkode: 6ccec...c2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lave menn vil ikke ha høye damer heller, de føler seg avmaskulinisert.

( K 183) 

Anonymkode: 9f22f...c0e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...