AnonymBruker Skrevet 24. september #41 Skrevet 24. september Av samme grunn som at du blir sprengkåt av unge damer. Høye, store, sterke menn er ekstremt hot og det blir faktisk ikke bedre enn det. Anonymkode: 347d4...12c 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #42 Skrevet 24. september -jk- skrev (4 minutter siden): Hva i all verden er stygt med høye damer? Modeller er stort sett 180+, for eksempel. De er overdimensjonerte rett og slett i mine øyne. Modeller er jo høye for en grunn, men jeg har aldri hevdet at modeller har en fin høyde heller? Folk liker ulike ting, og det er lov. Jeg har mange mangler sel, man kan ikke tilfredsstille alle. Anonymkode: 2223e...0dc 1
Katten.2.0 Skrevet 24. september #43 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De var høye i forhold til utenlandske menn på den tiden. Anonymkode: d4f27...b76 Var det ikke heller det faktum at vikingene vasket seg, stelte seg og hadde en viss respekt for kvinnene? 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #44 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mann er 170. Aldri likt høye menn, og høye damer er rett og slett stygt. Vet ikke hva som er ditt problem TS, men tenk mindre på hva andre velger og gjør. Anonymkode: 2223e...0dc That what she said…Høye damer er stygt? Hvordan kan du få deg til å si noe sånt? If it walks like a duck.. Anonymkode: 0ab5c...a07 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #45 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De var høye i forhold til utenlandske menn på den tiden. Anonymkode: d4f27...b76 Det er jo nordmenn fremdeles mange steder. Jeg er 170 høy og rager over de fleste menn mange steder i verden. Om selvtilliten er så forbaska dårlig på grunn av høyden, så reis ut i verden. Husker jeg gikk med litt høye hæler (kun rundt 5 cm høye sandaler), og en gruppe kvinner lo veldig av hvor høy jeg var. Føler meg høy i store deler av verden. I Norge er jeg normal. Anonymkode: 5038a...168
katties Skrevet 24. september #46 Skrevet 24. september Jeg kjenner en som er veldig høy, men også veldig usikker. Ble alltid litt trist når jeg så han, for det var så lett å se at han var utilpass overalt når han var såpass høy.
AnonymBruker Skrevet 24. september #47 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): That what she said…Høye damer er stygt? Hvordan kan du få deg til å si noe sånt? If it walks like a duck.. Anonymkode: 0ab5c...a07 Skjønner at jeg tråkka på noen tær. Anonymkode: 2223e...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #48 Skrevet 24. september Jobba med en fyr på 2 meter. Skikkelig uspiselig fyr, sendte ut stygge emailer til alle og var ekkel mot folk på kontoret etc. Men på firmafestene, herregud! Damene kasta seg over han. Satte seg på fanget, dansa med han, klådde, prøvde seg på han i ett kjør. Ei ung graduate-jente dro opp skjørtet og satte seg skrevs over han og holdt rundt halsen 😅 Anonymkode: 1405d...ff5
SlemUlv Skrevet 24. september #49 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): De var høye i forhold til utenlandske menn på den tiden. Anonymkode: d4f27...b76 Og hvor høye var utenlandske menn på den tiden?
AnonymBruker Skrevet 24. september #50 Skrevet 24. september Katten.2.0 skrev (19 minutter siden): Var det ikke heller det faktum at vikingene vasket seg, stelte seg og hadde en viss respekt for kvinnene? Det har du helt rett i. Vikingene var veldig renslige, samt stelt hår og skjegg. De var kanskje ikke så høye som mytene vil ha det til, men sterke og kraftige var de. Anonymkode: d4f27...b76 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #51 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner at jeg tråkka på noen tær. Anonymkode: 2223e...0dc Av en eller annen grunn ønsker du å rakke ned på høyde?Som man ikke kan gjøre noe med. Men håper du ikke sier sånt i virkeligheten da- feks til en kvinnelig høy kollega på jobb :» høye damer er så stygt assa». Som man skulle sagt feks.» fregner er stygt», blondt hår er stygt». Litt barnslig liksom. Anonymkode: ec919...d53 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #52 Skrevet 24. september Faller egentlig bare for lave menn jeg, har jeg innsett. Høy og mørk er ikke noe for meg. Lav og blond derimot ❤️ Anonymkode: 371ce...2fb 1
BobbySocks Skrevet 24. september #53 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er så garantert skrevet av en bitter mann. Det handler ikke om å bli "sprengkåt" det handler om preferanser og i aller høyeste grad handler det om personlighet og utstråling. Jeg hadde aldri falt for en som ordlegger seg som du gjør, enten han var høy eller lav. Anonymkode: a3e57...dc8 En bitter kort mann som tror det er høyden hans som er problemet når alle damene tenker det er den bitre personligheten..
AnonymBruker Skrevet 24. september #54 Skrevet 24. september Spiller ingen rolle om han er høy eller lav, bare han ikke er for høy på seg selv 😂 Anonymkode: 9b66e...294 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #55 Skrevet 24. september AprilLudgate skrev (4 timer siden): Nope. Hvorfor liker menn smale midjer, fyldig bakende, visuelt pene pupper osv? 🤷♀️ Fordi de blir forelsket av å se dette. Dette vil aldri kvinner forstå. Anonymkode: bb844...8c2
AnonymBruker Skrevet 24. september #56 Skrevet 24. september Enda en mann som tror at høyden er grunnen til at han ikke får seg dame, og ikke den usjarmerende og kvinnefiendlige personligheten hans. Anonymkode: b3df6...5be 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. september #57 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enda en mann som tror at høyden er grunnen til at han ikke får seg dame, og ikke den usjarmerende og kvinnefiendlige personligheten hans. Anonymkode: b3df6...5be Spot on 💯 Anonymkode: 9b66e...294 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #58 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høye menn har alltid vært attraktive. Utenlandske kvinner ble jo helt mo i knærne av de høye,, kraftige skandinaviske vikingene på den tiden. Anonymkode: d4f27...b76 Hvordan i huleste vet du sette? Det vi er ganske sikre på er derimot at kvinnene ble voldtatt av disse flotte høye mennene. Så de ble nok heller "mo i knærne" av feil grunn. Anonymkode: bb844...8c2
Gaia Skrevet 24. september #59 Skrevet 24. september Høyde har ingen ting å gjøre med om jeg blir kåt eller ikke. Hvorfor tror mange menn på dette sprøytet fremdeles? Hva med å gjøre noe med personligheten sin, i stedet for å bortforklare manglende tiltrekningskraft med at "alle andre menn er så høye, og det er det kvinner vil ha?" 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #60 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høye menn kan trøste seg med høyt HGH, men ofte gråte over relativt lite Testosteron. Normal høyde er oftest balansert. Lave menn kan overraske. Noen kvinner har løst den koden. Anonymkode: ac605...22c Dette er ren broscience. Og kan derfor ignoreres. Anonymkode: 50ee7...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå