Rosa Dartle Skrevet 24. september #21 Skrevet 24. september Jeg har likt noen menn som er lavere enn meg, men må nok si at jeg føler meg mer feminin når en mann er høy og bredskuldret. Det har mest med mitt eget selvbilde å gjøre da. Husker at jeg møtte eksen til kjæresten min, hun var så liten, nett og petite. Der kom jeg på mine 1.74 (på høye hæler i tillegg), bygget som ei skjoldmøy. Pleid å ha ganske god selvtillit og føle meg fin, men noen ganger blir jeg veldig selvbevisst, spesielt dersom jeg er blant mange som er lavere enn meg. Men en av de jeg har ansett som heitest er på egen høyde. Ikke spesielt kjekk, ikke høy, men likevel skikkelig hot pga kjemien mellom oss. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #22 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det det visuelle? Eller er en mann som er mye høyere enn deg en du får mer seksuelt utbytte av? At han som høy stor mann bare kan tre deg nedpå kuken din som om du var ei lita dokke? Anonymkode: 4a22e...17d Sprengkåte? Er du helt ute og kjører? Anonymkode: 581a6...f74 4
AnonymBruker Skrevet 24. september #23 Skrevet 24. september Sikkert av samme grunn som en menn blir sprengkåte av petite små damer. Anonymkode: a998c...f01 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #24 Skrevet 24. september Det er bare sånn det er 🤷♀️ Akkurat som at dere menn bryr dere så mye om pupper og rumpe Anonymkode: 3b0ba...66a
AnonymBruker Skrevet 24. september #25 Skrevet 24. september Høye menn kan trøste seg med høyt HGH, men ofte gråte over relativt lite Testosteron. Normal høyde er oftest balansert. Lave menn kan overraske. Noen kvinner har løst den koden. Anonymkode: ac605...22c
AnonymBruker Skrevet 24. september #26 Skrevet 24. september Hva i all verden 😂 Jeg liker høye menn, og er gift med en som er veldig høy. Det er jo bare en preferanse jeg har (som ikke er nok til å få meg "sprengkåt" i seg selv), på samme måte som at menn har ulike preferanser også. Hvorfor liker noen blondiner mens andre liker brunetter? Det er også bare preferanser. Anonymkode: 05bcc...463
AnonymBruker Skrevet 24. september #28 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høye menn kan trøste seg med høyt HGH, men ofte gråte over relativt lite Testosteron. Normal høyde er oftest balansert. Lave menn kan overraske. Noen kvinner har løst den koden. Anonymkode: ac605...22c Hvor har du den infoen fra? Tilgjengelig informasjon på nett om høyde/testo-korrelasjon sier at din påstand ikke stemmer. Anonymkode: 05bcc...463 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #29 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Min mann er 170. Aldri likt høye menn, og høye damer er rett og slett stygt. Vet ikke hva som er ditt problem TS, men tenk mindre på hva andre velger og gjør. Anonymkode: 2223e...0dc Høyt henger de, og sure er de. Kos deg med småen din, du! 😘 Anonymkode: 5bdd0...dd9 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #30 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høyt henger de, og sure er de. Kos deg med småen din, du! 😘 Anonymkode: 5bdd0...dd9 ...hilsen høy og bitter dame 🤭 Anonymkode: 1405d...ff5 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #31 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): ...hilsen høy og bitter dame 🤭 Anonymkode: 1405d...ff5 Høy, men ikke bitter, i motsetning til ...odc. Har en høy og flott mann, og to staselige, høye sønner, så jeg er veldig tilfreds. 🥰 Anonymkode: 5bdd0...dd9 2
Mardina Skrevet 24. september #32 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det det visuelle? Eller er en mann som er mye høyere enn deg en du får mer seksuelt utbytte av? At han som høy stor mann bare kan tre deg nedpå kuken din som om du var ei lita dokke? Anonymkode: 4a22e...17d Hvilke damer har du snakket med? Som sier det? Høyde har aldri vært viktig for meg i hvert fall 😊 Har vært sammen med en på 1,65 (bare noen cm høyere enn meg) og er nå sammen med en på 1,75 😊 En mann på nærmere 2 meter hadde bare vært upraktisk, for meg som er så lav 😊 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #33 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke. Jeg liker president Zelensky. Han er 1.67. Anonymkode: f3013...2ef Her er et bilde av (bl a) Zelenskyj og Merz (den tyske forbundskansleren). Selv om Merz er høy, så er jo Zelenskyj så mye kjekkere. Mao høyden teller ikke. Selv om mange menn tror det. Anonymkode: b28c6...2aa 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #34 Skrevet 24. september Høye menn har alltid vært attraktive. Utenlandske kvinner ble jo helt mo i knærne av de høye,, kraftige skandinaviske vikingene på den tiden. Anonymkode: d4f27...b76
AnonymBruker Skrevet 24. september #35 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Høy, men ikke bitter, i motsetning til ...odc. Har en høy og flott mann, og to staselige, høye sønner, så jeg er veldig tilfreds. 🥰 Anonymkode: 5bdd0...dd9 Ok du bare fremstår veldig bitter da kanskje. Spesielt når du bruker følgende emojier: 😘😉🥰 Anonymkode: 1405d...ff5 1 1
SlemUlv Skrevet 24. september #36 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høye menn har alltid vært attraktive. Utenlandske kvinner ble jo helt mo i knærne av de høye,, kraftige skandinaviske vikingene på den tiden. Anonymkode: d4f27...b76 Gjennomsnittshøyden for vikinger var omtrent 171 cm for menn og 158 cm for kvinner. Kjære er vel 3-4 cm høyere en meg. Eneste kravet jeg har til høyde på partnere, er at de IKKE skal sutre og klage på om jeg eventuelt blir høyere en dem, så fort jeg tar på meg skoene mine! DET er plagsomt det. 3 2
-jk- Skrevet 24. september #37 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri likt høye menn, og høye damer er rett og slett stygt. Anonymkode: 2223e...0dc Hva i all verden er stygt med høye damer? Modeller er stort sett 180+, for eksempel. 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #38 Skrevet 24. september SlemUlv skrev (3 minutter siden): Gjennomsnittshøyden for vikinger var omtrent 171 cm for menn og 158 cm for kvinner. Kjære er vel 3-4 cm høyere en meg. Eneste kravet jeg har til høyde på partnere, er at de IKKE skal sutre og klage på om jeg eventuelt blir høyere en dem, så fort jeg tar på meg skoene mine! DET er plagsomt det. De var høye i forhold til utenlandske menn på den tiden. Anonymkode: d4f27...b76
AnonymBruker Skrevet 24. september #39 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Høye menn har alltid vært attraktive. Utenlandske kvinner ble jo helt mo i knærne av de høye,, kraftige skandinaviske vikingene på den tiden. Anonymkode: d4f27...b76 Det er mest sannsynlig for at det er annerledes enn det de er vant med tror jeg. Anonymkode: 9b66e...294 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #40 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Høyt henger de, og sure er de. Kos deg med småen din, du! 😘 Anonymkode: 5bdd0...dd9 At jeg synes høye damer stygt skal du ikke la deg plage av. Mange liker deg😁 Å hakke på mannen min fordi JEG fornærmet deg er bare helt blåst. Da får du heller hakke på min 160 cm, mange som ikke liker lave damer også. Anonymkode: 2223e...0dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå