AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Skrevet 24. september Er det det visuelle? Eller er en mann som er mye høyere enn deg en du får mer seksuelt utbytte av? At han som høy stor mann bare kan tre deg nedpå kuken din som om du var ei lita dokke? Anonymkode: 4a22e...17d
AnonymBruker Skrevet 24. september #3 Skrevet 24. september «Kuken din»? Jeg har ingen kuk Anonymkode: 2e3d5...f2b 9
AnonymBruker Skrevet 24. september #4 Skrevet 24. september Motsatt, for tiden veldig tent på lavere menn, ikke høye. Anonymkode: ffb59...328 2 3
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg blir ikke Anonymkode: 2e3d5...f2b Ikke jeg heller. Partneren min er lavere enn meg. Anonymkode: 13e3b...14d 3 3
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Skrevet 24. september Vet ikke. Jeg liker president Zelensky. Han er 1.67. Anonymkode: f3013...2ef 8 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Skrevet 24. september Ikke har jeg kuk. Og ikke blir jeg sprengt kåt av en høy mann. Anonymkode: 8f225...23c 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #8 Skrevet 24. september Det er bare noe menn innbiller seg. Gått for menn mellom 167 og 196, liker 180 best. Men høyden er ikke noe jeg «går etter». Anonymkode: 166fc...750 3
AnonymBruker Skrevet 24. september #9 Skrevet 24. september Aldri blitt annet enn av den ene som har vært høyere enn meg. Ergo har jeg blitt kåt på fler lavere menn... Anonymkode: 7be52...90f 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #10 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet ikke. Jeg liker president Zelensky. Han er 1.67. Anonymkode: f3013...2ef 🤣 Anonymkode: c112c...a22 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #11 Skrevet 24. september Kun om høyden gir mannen selvsikkerhet, sjarm, god humor og god personlighet. Mange høye menn uten dette, og da hjelper ikke høyden. Godt mulig at høyde gir en del menn selvsikkerhet. Som penger og suksess kan gi noen menn selvsikkerhet. Det er likevel sjarm og oppførsel som er avgjørende. Min mann er 192 cm høy. Det hadde ikke blitt ham uten personligheten han har, og hadde han ikke vært god elsker ville min kåthet på ham forsvunnet også. Dårlig sex er meningsløst. Anonymkode: 5038a...168 1
BobbySocks Skrevet 24. september #12 Skrevet 24. september Enda en mann som prøver å shame kvinner. Hva får du ut av det? 8 1
Stillalive Skrevet 24. september #13 Skrevet 24. september Ante ikke at det var en greie, men nå har jeg heller aldri betegnet meg som særlig høy med mine 185 cm. Men om jeg egentlig er sånn ca midt på treet i høyde, så stemmer det vel høvelig med sånn ca midt på treet interesse fra det motsatte kjønn 😆
Uanonym bruker Skrevet 24. september #14 Skrevet 24. september De blir ikke det. Noen kvinner er opptatte av at mannen skal være høy, men jeg tror årsaken til dette ikke er at de blir "sprengkåte" av det, men at de forbinder høyde med maskulinitet, og det får dem selv til å føle seg feminine. 5
AnonymBruker Skrevet 24. september #15 Skrevet 24. september Dette er så typisk for hva en mann ville skrive og tro på. Du har lite kjennskap til kvinner ts. Du vet ingenting om oss. Jeg bryr meg ikke om menn som er høye. Ønsker ikke å bli tredd ned over noens hva som helst. Så pinlig for deg at du vet så lite om kvinner som dette. Anonymkode: b1ffd...0ee 7 5
AnonymBruker Skrevet 24. september #17 Skrevet 24. september Uanonym bruker skrev (2 minutter siden): De blir ikke det. Noen kvinner er opptatte av at mannen skal være høy, men jeg tror årsaken til dette ikke er at de blir "sprengkåte" av det, men at de forbinder høyde med maskulinitet, og det får dem selv til å føle seg feminine. Å ha en mann som andre menn respekterer har faktisk en svært vesentlig funksjon; Den største trusselen mot kvinner og barn er menn som ikke klarer å oppføre seg ok og anstendig. Dette er det eneste vi kvinner stort sett trenger beskyttelse mot, fordi slike menn ikke respekterer kvinner, eller barn. Det sagt er det ikke nødvendigvis fysisk styrke og høyde som medfører at menn klarer å sette seg i respekt ovenfor andre menn. Menn respekterer også verbal og mentalt styrke, samt makt og status. Så her har du årsaken til at kvinner søker mot menn som kan fylle den viktigste funksjonen vi og eventuelle barn trenger en mann for, og hvorfor menn som ikke klarer å sette seg I respekt ovenfor andre menn heller ikke er attraktiv for kvinner. Den største trusselen mot oss kvinner, og hva en mann må kunne beskytte oss og barna fra, er ufine og ugreie menn. Anonymkode: 5038a...168 1
AprilLudgate Skrevet 24. september #18 Skrevet 24. september Nope. Hvorfor liker menn smale midjer, fyldig bakende, visuelt pene pupper osv? 🤷♀️ 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #19 Skrevet 24. september Dette er så garantert skrevet av en bitter mann. Det handler ikke om å bli "sprengkåt" det handler om preferanser og i aller høyeste grad handler det om personlighet og utstråling. Jeg hadde aldri falt for en som ordlegger seg som du gjør, enten han var høy eller lav. Anonymkode: a3e57...dc8 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #20 Skrevet 24. september Min mann er 170. Aldri likt høye menn, og høye damer er rett og slett stygt. Vet ikke hva som er ditt problem TS, men tenk mindre på hva andre velger og gjør. Anonymkode: 2223e...0dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå