Gå til innhold

Hvordan rangerer du ditt eget utseende, 1-10 (kvinn?

Hvordan rangerer du eget utseende?  

66 stemmer

1. 1. 1 er minst attraktivt, 10 er mest attraktivt

• 1
      6
    • 2
      6
    • 3
      6
    • 4
      8
    • 5
      6
    • 6
      16
    • 7
      7
    • 8
      6
    • 9
      3
    • 10
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

For deg som er kvinne, hvordan rangerer du eget utseende på en skala fra 1 til 10? Hvor 1 er minst attraktivt og 10 er mest attraktivt.

Anonymkode: b528b...5f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 på en dårlig dag, 7 på en veldig god dag

Anonymkode: 970d1...9cd

Skrevet

4 på en dårlig dag, 7-8 på en god dag når jeg har dollet meg skikkelig opp 😄 Jeg er nesten sjokkert over hvor lite som skal til for å gå fra det ene til det andre. Jeg ligger vel i snitt på 6.

Anonymkode: 5fcf7...201

Skrevet

7 uten noe som helst, med sminke og pynting kan alt skje 😅 Må sies at jeg svært sjelden bruker sminke da, for jeg bryr meg ikke.

Anonymkode: 2ae10...4e4

Skrevet

-100. Jeg har vært stygg hele livet. Dagdrømmer ofte om hvordan livet hadde vært ellers. Har ikke brukt speil på 15 år. Nå er jeg 45, har hatet meg selv siden barneskolen. Dere pene aner ikke hvor lett dere har det.

Anonymkode: d2c8c...421

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet

Føler meg ganske pen, alltid fått komplimenter på byen osv, blir en del sjekket opp. Kanskje 8. Føler meg heldig, samtidig som jeg bruker mye tid og energi på å være sunn og frisk osv.

Anonymkode: 552fb...068

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

4 på en dårlig dag, 7-8 på en god dag når jeg har dollet meg skikkelig opp 😄 Jeg er nesten sjokkert over hvor lite som skal til for å gå fra det ene til det andre. Jeg ligger vel i snitt på 6.

Anonymkode: 5fcf7...201

Samme her. Nydusjet, stylet og fresh er jeg ganske pen. Ellers er jeg litt under middels.

Anonymkode: 02e9e...4a7

Skrevet

Det kommer helt an på når du spør - som regel et sted mellom 4 og 8, og det handler i praksis vel så mye om hva som skjer på innsiden. 

• Nyttig 1
Skrevet

3. Men, så lenge mannen min synes jeg er fantastisk og flott, er det ikke så viktig. Heldigvis.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg er en treer, kanskje toer uten sminke. Jeg er lite ansiktspen og tynn uten noe særlig former eller muskler. Det går bra, har et relativt godt hode, en god jobb, mann og barn (som heldigvis ligner mer på faren). Det er ikke så viktig for meg å være pen, siden jeg aldri har vært det. (Hvis jeg kunne velge, hadde jeg så klart vært blendende vakker!)

Anonymkode: 31730...6ff

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på hvilke kriterier vi bruker. I forhold til gjennomsnittet av kvinner på 40 jeg møter eller observerer rundt meg er jeg kanskje en 8-9'er når jeg har pyntet meg. 

Sammenlignet med meg selv før jeg fikk barn, så kanskje en 7 nå, mot en klar 9 da. 

Sammenliknet med en 23-åring i Hollywood er jeg kanskje en 6er. 

Heldigvis er jeg skjeldent i nærheten av Hollywoodstjerner. 😁

Anonymkode: 3c52a...89b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

3. Det har ikke noe å si i det store og hele bildet. 😊

Anonymkode: cbceb...7b2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

-100. Jeg har vært stygg hele livet. Dagdrømmer ofte om hvordan livet hadde vært ellers. Har ikke brukt speil på 15 år. Nå er jeg 45, har hatet meg selv siden barneskolen. Dere pene aner ikke hvor lett dere har det.

Lett i hvilken sammenheng? Det forventes ofte at vi "pene" skal holde oss godt, det er nesten en forpliktelse å ta vare på utseendet når man er "pen". Og det koster både tid og penger.

Anonymkode: 2ae10...4e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

3. Det har ikke noe å si i det store og hele bildet. 😊

Anonymkode: cbceb...7b2

Helt enig. Livet er for kort til å irritere seg over overfladiske ting.

Anonymkode: c3127...2e9

Skrevet

Nja. Tenker 5 på ansikt. Men tenker jeg holder kropp bra ved like til å være i 40-åra så trekker meg selv opp til 6.

Skrevet

Aldri ansett meg selv som pen, trodde hele ungdomstiden at ingen kunne finne på å se to ganger på meg. Jeg har en litt spesiell ansiktsform som jeg tror enkelte faktisk liker, gjør meg litt annerledes. Er blitt mer glad i meg selv med årene så anser meg som en 6, kanskje 7 på en god dag. 

Anonymkode: 2ff18...417

Skrevet

8 på ansikt og 7 på kropp.

k49

Anonymkode: 60efc...b28

Skrevet

9 på ansikt

7 på kropp 

Får alltid nå som 40 åring som 18 åring veldig mye oppmerksomhet på byen..

Anonymkode: 575a5...f4e

Skrevet

Jeg svarte 2. Jeg synes at jeg selv er søt og liker meg selv, det har jeg alltid gjort, men sånn realistisk sett vet jeg at i forhold til en modell så har jeg et lite attraktivt utseende. :fnise:

Anonymkode: 18c65...b67

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Å hate seg selv, siden barneskolen, det har ikke noe med utseendet å gjøre. Det har nok med ting du har opplevd å gjøre. Noen har vært veldig, veldig slem med deg. Det du har vært utsatt for fortjente du aldri. Sender deg en stor klem... og håper en dag at du vil slutte å hate deg selv.

Anonymkode: 18c65...b67

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...