AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Skrevet 24. september Eksen vil ha sex med meg etter jeg endte forholdet med han. Hvordan tolke dette? Anonymkode: be4d9...597
AnonymBruker Skrevet 24. september #2 Skrevet 24. september At han ikke har annen dame til sex. Ikke ligg med han! Anonymkode: 25022...503 12 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #3 Skrevet 24. september Han vil pule. Punktum. Anonymkode: 5316f...b5f 5 5
AnonymBruker Skrevet 24. september #4 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At han ikke har annen dame til sex. Ikke ligg med han! Anonymkode: 25022...503 Eller at sexen var den beste han har hatt. Uansett, ikke gjør det. Det blir fort komplikaserte følelser. Ikke riv opp sår mens de gror 🌸 Anonymkode: f06f0...161 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil pule. Punktum. Anonymkode: 5316f...b5f Ja, det er liksom ikke så mye å lure på her. Anonymkode: 84e0c...cf0 8 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): At han ikke har annen dame til sex. Ikke ligg med han! Anonymkode: 25022...503 Hvorfor ikke, om en vil? Anonymkode: eff31...5cb
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Skrevet 24. september At en mann vil ha sex betyr ikke veldig mye. Menn kan ha sex med et piggsvin viss de er kåte nok. Dette betyr ingen verdens ting, du har kun vært hans enkleste tilgang til sex over en lengre periode. Hold deg unna ex'en din. Jeg antar du gjorde det slutt for en grunn. Anonymkode: aad93...81f 7
AnonymBruker Skrevet 24. september #8 Skrevet 24. september Hva er det å tolke. Han vil ha sex med deg. Hva er det du egentlig lurer på her? Mulig han vil ha deg tilbake også - men du dumpet jo han, så da er jo ikke det noe å henge seg opp i eller lure på. Anonymkode: 4bf58...594 3
Stor pike Skrevet 24. september #9 Skrevet 24. september Min eks gjorde det slutt med meg. Jeg var knust. Og så kom han innom en gang i uken for å ligge. Dette skjedde over lang tid og i ettertid ser jeg at han ville trøste meg. Men det var selvfølgelig krise og et tapsprosjekt. Ikke gjør det.
Tvist Skrevet 24. september #10 Skrevet 24. september Min eks ville også det. Han hadde gjort det slutt og jeg var knust. Så jeg sa nei, det ville gjort ting mye verre.
AnonymBruker Skrevet 24. september #11 Skrevet 24. september Stor pike skrev (19 minutter siden): Min eks gjorde det slutt med meg. Jeg var knust. Og så kom han innom en gang i uken for å ligge. Dette skjedde over lang tid og i ettertid ser jeg at han ville trøste meg. Men det var selvfølgelig krise og et tapsprosjekt. Ikke gjør det. Ingen krise og ingen tapsprosjekt. Begge fikk pult og hadde det bra. Anonymkode: eff31...5cb
AnonymBruker Skrevet 24. september #12 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): At han ikke har annen dame til sex. Ikke ligg med han! Anonymkode: 25022...503 Ikke nødvendigvis, jeg hadde en FF da jeg lå med exen etter det ble slutt. Da var det også forsåvidt hun som tok opp kontakten og styrte ting i den retningen Anonymkode: 8eae8...09c 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #13 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eksen vil ha sex med meg etter jeg endte forholdet med han. Hvordan tolke dette? Anonymkode: be4d9...597 🙄 Anonymkode: fd322...2ae 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #14 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eksen vil ha sex med meg etter jeg endte forholdet med han. Hvordan tolke dette? Anonymkode: be4d9...597 At han vil pule uten forpliktelser. Anonymkode: d5f4f...e88 3 2
Blåtrå Skrevet 24. september #15 Skrevet 24. september I forholdet var det sex med forpliktelser. Nå vil han ha det samme, uten forpliktelser. Anbefales på det sterkeste å holde deg unna, det kan koste deg dyrt følelsesmessig. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #16 Skrevet 24. september Skjedde med meg og. Han gjorde det slutt og ville møtes i ettertid. Jeg var helt knust.. Han ville liksom «trøste» meg og være nær meg, endte ofte med sex.. Kan si det var veldig ødeleggende følelsesmessig. Ville ikke gjort det samme igjen Anonymkode: 657e7...8a4
AnonymBruker Skrevet 24. september #17 Skrevet 24. september Er det slutt, så er det slutt. Dette bare drar ut bruddet og blir et følelsesmessig kaos. Han kan vel pule noen andre og du kan likeså. Ikke ditt problem at han er kåt. Tror han at du vil ta han tilbake ? Eller vil du det ? Jeg har hørt samme historier som andre skriver ovenfor her. At hen har sex for å trøste eksen som ble dumpa. Det hadde ikke jeg gjort. Anonymkode: 67259...938 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #18 Skrevet 24. september Ikke gjør det. Opplevde det med en ex for veldig mange år siden. Han «bommet» og traff det andre hullet i stor fart. Hylte av smerte, og hadde vondt i lang tid etterpå Anonymkode: 2adde...5a9
AnonymBruker Skrevet 24. september #19 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ikke gjør det. Opplevde det med en ex for veldig mange år siden. Han «bommet» og traff det andre hullet i stor fart. Hylte av smerte, og hadde vondt i lang tid etterpå Anonymkode: 2adde...5a9 Hadde det vært annerledes om det ikke var exen? Anonymkode: eff31...5cb
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:06 #20 Skrevet torsdag kl. 09:06 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hadde det vært annerledes om det ikke var exen? Anonymkode: eff31...5cb Har aldri skjedd med noen andre. Vanskelig å vite om det var såre/ vonde følelser som gjorde han mindre hensynsfull, eller om det var et uhell. Han virket i hvert fall ikke lei seg etterpå Anonymkode: 2adde...5a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå