Gå til innhold

Hva skremte deg som barn?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At min mor ikke kom hjem når hun gikk ut om kvelden (skjedde ofte).

Jeg var livredd når det var tordenvær, spesielt om jeg var alene.

Anonymkode: 8db1f...dcc

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

"Bob" fra Twin peaks for faen !!!!

Anonymkode: bfb2b...55a

Å herregud - ja! Han danker ut både gud og satan! Herlighet David Lynsj må ha fått mange innlagt på psykiatrisk. 

Anonymkode: 3d4d6...dd6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skulle ikke vært lov å skremme barn med de figurene der. 

Anonymkode: 3ee47...82c

Enig! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å herregud - ja! Han danker ut både gud og satan! Herlighet David Lynsj må ha fått mange innlagt på psykiatrisk. 

Lynch 

• Nyttig 1
Skrevet
Påkrevd skrev (På 24.9.2025 den 10.12):

Brødrene Dahl og spektralsteinene, der øynene på et portrett er skåret ut og noen står bak veggen og spionerer. Mista nattesøvnen av den, gitt. Jeg har sett den igjen som voksen…ikke nevneverdig skummelt😂

IMG_9641.jpeg

Jaaa!!

Anonymkode: 111bf...1c6

• Liker 1
Skrevet

Ungdommer, djevelen, mørket, troll, nøkken. Redd for å være alene. 

Anonymkode: e84f0...0df

• Liker 1
Skrevet

fbaae2711185c652106dcf6e4853b753.jpg

G'mork fra Neverending story, synes det fortsatt!! 😳

Anonymkode: 6e430...238

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg var redd for Hufsa i Mummidalen, og Hr. Nelson som lå i kista til Pernille med hodet og føttene i klem mellom kista og lokket. 

Jeg var faktisk ikke redd for Pompel og Pilt. 😊

• Liker 2
Skrevet

Jeg var så redd for brann, og brenne inne

Anonymkode: 65e8f...f02

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2025 den 11.10):

Det var da moren som la puta over søsteren?

Anonymkode: 242a5...88e

Nei, det er hun selv som la puta over ansiktet til søsteren. Hun har glemt et komma etter "moren min". 

Moren min så la en pute over ansiktet til søstra mi til hun ble gul og blå å holdt på og dø 

Anonymkode: 5ea1b...09d

Skrevet

Fylliker, hull i ozonlaget, Bob

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Døden skremte meg. Ikke å dø i seg selv, men hva som skjedde etterpå. Kunne ligge og tenke på det i timesvis da la meg, husker det var så tungt og trist. Trodde døden var et stort hull man var fast i og ingenting annet. Alt var helt tomt og en eksisterte bare i dette tomme, sorte hullet i all evighet. Hatet de tankene. Husker jeg gråt.  Ellers var jeg redd for mørket. Kunne også innbille meg at det skulle ligge et avkappet hode som stirret på meg i bossdunken da jeg åpnet den. Likte ikke å åpne det lokket husker jeg. Tror jeg har sett for mange skumle filmer for tidlig. Husker en gang jeg maste om å få se en skummel serie (?) på TV, var selvsagt for ung, men de ble lei av maset mitt og lot meg se den. Det var ei dame med langt hår som  var død og ble lagt oppi en fryseboks. Husker håret hang utenfor og så ble det klippet bort med ei saks. Jeg synes det var helt fryktelig og prøvde å fokusere på hylla over Tv'en heller. Min far var litt sånn...ja, så se da!! Du som absolutt skulle se dette. 😕Kunne ikke forstå hva et menneske hadde i en fryseboks å gjøre. Noen som har sett samme film?  Kan det ha vært malstrøm med de ekle porselensdukkene i vinduet?

Var også redd for sengemonster under senga da jeg la meg. Kunne gjøre det veldig komplisert å entre senga fra dørterskelen. Fortalte aldri om disse tankene, burde nok ha gjort det.

Anonymkode: 0e66c...04a

Signerer døden og skrekkfilmer. Liker måten du skriver på, du føles genuin. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2025 den 11.48):

Alarmen i Silent Hill. 

Ja for helvete!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, det er hun selv som la puta over ansiktet til søsteren. Hun har glemt et komma etter "moren min". 

Moren min så la en pute over ansiktet til søstra mi til hun ble gul og blå å holdt på og dø 

Tror heller hun mener  så = som?

Anonymkode: f6c00...598

Skrevet

Løven i Narnia er vel det eneste jeg kan komme på. Det var en veldig fin barndom :) Husker vi alltid måtte gå opp en etasje når det var Dagsrevy kl 18 - og den så de med lavt volum. 

Jeg hadde en liten periode der jeg var husredd. Men foreldrene mine var veldig flinke til å trygge, og finne løsninger, så det ga seg raskt. 

Anonymkode: 5428a...ff1

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (17 timer siden):

Pappaen til Emil og Hufsa

Åh, det lille korttenkte øyeblikket der vurderinga "hadde Emil og Hufsa samme pappa?" fløy gjennom hodet mitt... 🫢

Godt det er fredag, si! 

• Liker 3
Skrevet
NordNord skrev (7 minutter siden):

Åh, det lille korttenkte øyeblikket der vurderinga "hadde Emil og Hufsa samme pappa?" fløy gjennom hodet mitt... 🫢

Godt det er fredag, si! 

:fnise: Ser at den kan leses feil ja 😛 

Skrevet

Mummi, og spesielt Lille My. Syns de er rare og skumle fortsatt😅 Å gå hjem etter skolen, for jeg visste aldri hvordan tilstanden var hjemme. Lørdag kveld av samme grunn. 

Anonymkode: a14dc...a3c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...