Leita Skrevet onsdag kl. 05:38 #1 Skrevet onsdag kl. 05:38 (endret) Hater bilder av meg selv på sosiale medier, alle mine venner kollegaer familie vet det og respekterer det unntatt et familiemedlem som legger ut… har da fått vedkommende til å slette bilde, å det blir slettet men da blir hun sur på meg, dette har skjedd flere ganger… jeg er så lite fotogen å får helt vondt i magen og panikk da jeg ser hun har lagt ut bilde .. går å er redd for att hun skal legget ut et nytt bilde.. blir både lei meg og sint for att att jeg ikke respektert … har sluttet å dra i familie selskaper da jeg er «redd for hun ska ta bilde av meg mot min vilje…hva skal jeg gjøre for å få slutt på dette… har snakket med henne flere ganger om dette men da blir hun bare irritert…. Dette plager meg veldig…..hilsen frustrert 😥 Endret onsdag kl. 05:53 av Leita 1
Gettogirl Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Leita skrev (På 24.9.2025 den 7.38): Hater bilder av meg selv på sosiale medier, alle mine venner kollegaer familie vet det og respekterer det unntatt et familiemedlem som legger ut… har da fått vedkommende til å slette bilde, å det blir slettet men da blir hun sur på meg, dette har skjedd flere ganger… jeg er så lite fotogen å får helt vondt i magen og panikk da jeg ser hun har lagt ut bilde .. går å er redd for att hun skal legget ut et nytt bilde.. blir både lei meg og sint for att att jeg ikke respektert … har sluttet å dra i familie selskaper da jeg er «redd for hun ska ta bilde av meg mot min vilje…hva skal jeg gjøre for å få slutt på dette… har snakket med henne flere ganger om dette men da blir hun bare irritert…. Dette plager meg veldig…..hilsen frustrert 😥 Si til henne at det er ulovlig å legge ut bilder på sosiale medier mot noens vilje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå