AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Skrevet 23. september Hei alle dere som har fått astrologisk lesning fra meg eller har lyst på det i fremtiden😍 Jeg ser at det er mange som er interessert i lesninger og det gleder meg stort💓 For å kunne gjøre det til en bedre opplevelse for dere, tar jeg gjerne imot innspill rundt organisering av lesninger. Selv har jeg tenkt på muligheten for en eviglang tråd som bare går og går uten tidsbegrensning, hvor dere henvender dere og får løpende svar i samme tråd, liknende slik jeg gjør det pr i dag. Hva vil være eventuelle fordeler og ulemper ved en slik løsning? Har også tenkt muligheten for at den som ønsker lesning kan opprette en egen tråd med forespørsel. Dermed kan jeg følge en person sin tråd, den vil bli oversiktlig og "personlig". Og ønsker du flere lesninger vil de samles i samme tråd og det blir mulighet for en slags dialog over tid. Er det noen som har erfaringer eller tanker de vil dele? Tusen takk🌹 Ts🤍💫 Anonymkode: 50e03...531
AnonymBruker Skrevet 24. september #2 Skrevet 24. september Hei astrolog Hvis du f.eks lager en egen bruker bare for astrologiske tråder så vil det bli enklere å følge med blant alle anonyme brukerne, både for deg og oss. Og så tenker jeg at det kanskje blir mer oversiktlig med egen tråd for hver gang. Som f.eks "Lørdagstråd" eller et annet tema som gjør at det er enklere å skille? Kan nok hende at brukerne selv kan opprette tråder med spm, men de kan fort bli uoversiktlige de også fordi det alltid vil være mange som henger seg på med "kan du sjekke for meg også?" opplegg. Håper jeg rekker å slenge meg med neste gang Anonymkode: ded4c...a0b 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:20 #3 Skrevet torsdag kl. 13:20 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei astrolog Hvis du f.eks lager en egen bruker bare for astrologiske tråder så vil det bli enklere å følge med blant alle anonyme brukerne, både for deg og oss. Og så tenker jeg at det kanskje blir mer oversiktlig med egen tråd for hver gang. Som f.eks "Lørdagstråd" eller et annet tema som gjør at det er enklere å skille? Kan nok hende at brukerne selv kan opprette tråder med spm, men de kan fort bli uoversiktlige de også fordi det alltid vil være mange som henger seg på med "kan du sjekke for meg også?" opplegg. Håper jeg rekker å slenge meg med neste gang Anonymkode: ded4c...a0b Tusen takk for innspill! Egen tråd for hver runde med lesninger virker som en ryddig løsning. Det ser ut til at det har fungert greit til nå, ingen klager i alle fall! Ettersom det har vært sparsomt med innspill, så er dere kanskje fornøyd med dagens løsning Jeg kan vurdere å opprette egen bruker, må tenke litt på det🤩 Takk igjen -håper du rekker det i neste runde! Skal forsøke å sette frister for henvendelser litt lengre frem✨️ Ts🤍💫 Anonymkode: 50e03...531 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå