Gå til innhold

Bytte dyreklinikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har behandling for dyret vårt i en stor kjede. Jeg ønsker å bytte til en frittstående eller en annen kjede. Sender de historikk over hvis jeg sier hvilken jeg bytter til, eller er det noe felles journalsystem? 

Anonymkode: c9934...f91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be om kopi av journalen 

Anonymkode: 1f8d3...71a

Skrevet

Bare å be om å få journalen tilsendt på mail

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan få utskrift av journal, men du må regne med å betale for dette. 

Anonymkode: 57057...cb0

AnonymBruker
Skrevet

Her måtte vi selv be om kopi av journalen og gi den til ny klinikk. 

Anonymkode: 60f24...29c

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi har behandling for dyret vårt i en stor kjede. Jeg ønsker å bytte til en frittstående eller en annen kjede. Sender de historikk over hvis jeg sier hvilken jeg bytter til, eller er det noe felles journalsystem? 

Vi byttet nå denne måneden selv fra en stor aktør og over til et lite privat. Ba bare om å få oversendt journalen og den sendte jeg til den nye. Ikke noe problem og hunden fikk sin vanlige årlige behandling og sjekk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du kan få utskrift av journal, men du må regne med å betale for dette. 

Anonymkode: 57057...cb0

Jeg jobber på dyreklinikk, og vi har aldri tatt betalt for å sende journal på mail (de fleste vil heller ha mail enn utskrift.) Får du 100 sider som utskrift er det mer jobb for den nye klinikken som må skanne den inn i sitt system. 

Anonymkode: 49d69...06b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er ikke noe felles journalsystem for alle klinikker. Men f.eks alle Evidensiaklinikker har felles journalsystem. De frittstående har ikke tilgang til andre klinikkers journaler. 

Anonymkode: 49d69...06b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...