AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Skrevet 23. september Vi har behandling for dyret vårt i en stor kjede. Jeg ønsker å bytte til en frittstående eller en annen kjede. Sender de historikk over hvis jeg sier hvilken jeg bytter til, eller er det noe felles journalsystem? Anonymkode: c9934...f91
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Skrevet 23. september Be om kopi av journalen Anonymkode: 1f8d3...71a
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Skrevet 23. september Du kan få utskrift av journal, men du må regne med å betale for dette. Anonymkode: 57057...cb0
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Skrevet 24. september Her måtte vi selv be om kopi av journalen og gi den til ny klinikk. Anonymkode: 60f24...29c
MiominMio Skrevet 24. september #6 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi har behandling for dyret vårt i en stor kjede. Jeg ønsker å bytte til en frittstående eller en annen kjede. Sender de historikk over hvis jeg sier hvilken jeg bytter til, eller er det noe felles journalsystem? Anonymkode: c9934...f91 Vi byttet nå denne måneden selv fra en stor aktør og over til et lite privat. Ba bare om å få oversendt journalen og den sendte jeg til den nye. Ikke noe problem og hunden fikk sin vanlige årlige behandling og sjekk.
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du kan få utskrift av journal, men du må regne med å betale for dette. Anonymkode: 57057...cb0 Jeg jobber på dyreklinikk, og vi har aldri tatt betalt for å sende journal på mail (de fleste vil heller ha mail enn utskrift.) Får du 100 sider som utskrift er det mer jobb for den nye klinikken som må skanne den inn i sitt system. Anonymkode: 49d69...06b
AnonymBruker Skrevet 24. september #8 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi har behandling for dyret vårt i en stor kjede. Jeg ønsker å bytte til en frittstående eller en annen kjede. Sender de historikk over hvis jeg sier hvilken jeg bytter til, eller er det noe felles journalsystem? Anonymkode: c9934...f91 Det er ikke noe felles journalsystem for alle klinikker. Men f.eks alle Evidensiaklinikker har felles journalsystem. De frittstående har ikke tilgang til andre klinikkers journaler. Anonymkode: 49d69...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå