Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler meg som dratt i ansiktet, grå, sånn tung under øyne og kinn område. Når jeg har tatt blodprøver på  diverse tidligere,  har det ikke vært noe galt.

Er det noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ingen her kan vite hva det er. Gå til legen og be om en grundig undersøkelse. Selvom blodprøvene er fine kan du likevel være lav, så sjekk det også. Og du, tråden din vil nok bli stengt pga manglende beskrivelse av tråden, så om du vil unngå det hadde jeg forandret overskriften😊

Anonymkode: 5938a...4dc

Skrevet

Det var ikke en veldig utfyllende beskrivelse, så umulig å si noe om hva det kan være. At du føler deg dratt og grå og tung i ansiktet høres for meg ut som om du er sliten. 

Har du vært hos legen for å høre om dette, og tatt blodprøver i forbindelse med dette? Eller er dette noe du nylig har begynt å kjenne på, mens blodprøvene er tatt før du i det hele tatt har begynt å kjenne på dette? Hvis det er sistnevnte så spiller det jo eventuelt liten rolle om blodprøvene dine har vært i orden tidligere, om det er nå du har problemer med noe.

Anonymkode: 26fe9...752

Skrevet

Det hjelper jo lite at du har tatt blodprøver som var fine tidligere. Hvis dette er noe nytt, så må du undersøkes på nytt.

Hvor lenge har det vært sånn?

Anonymkode: d8e06...911

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...