AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Skrevet 23. september Min bror (48) liker bilder og reels av svært svært unge damer på instagram og facebook. Jeg får dette opp titt og ofte. I går fikk jeg opp en reel av en ung jente (sto hun var 18 i taggs) med downs syndrom. I bikini der hun danset og gjorde seg «deilig». Og broren min har likt OG kommentert «onlyfans pliz». Da blokka jeg han. Hva faen feiler menn??! Er dette normal oppførsel? Anonymkode: d00bb...a18 2 5
Abra Skrevet 23. september #2 Skrevet 23. september De fleste damer med "downs" på insta/tiktok osv har ikke downsyndrom, de bruker filter. Ofte for å promotere sin onlyfans. Så man kan jo og spørre, hva faen feiler jenter? Det er i hvert fall ikke normal oppførsel. 4
Fant80 Skrevet 23. september #3 Skrevet 23. september Dersom man ikke evner å se at begge deler her er helt på trynet,så har begge de over feil. For begge har rett,men begge fokuserer bare "den andre" Da det ene drar det andre med seg,og både kjerringer som faker at de har downs,og menn (VOKSNE) menn som liker dette,og skriver samtidig som en fjortis. Det er mye galt her. Få det bort alt! 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Skrevet 23. september Jeg hadde ikke blokkert min bror for noe slikt. Aner forresten heller ikke hva han liker og følger. Anonymkode: c0f00...a2d 1
Jajakvinne12 Skrevet 23. september #5 Skrevet 23. september Svigerbroren min er og slik. Får stadig opp reels av ganske unge jenter som han har likt. Han er godt over 50 og evig ungkar. Dritflaut. 2
AnonymBruker Skrevet 23. september #6 Skrevet 23. september Abra skrev (15 minutter siden): De fleste damer med "downs" på insta/tiktok osv har ikke downsyndrom, de bruker filter. Ofte for å promotere sin onlyfans. Så man kan jo og spørre, hva faen feiler jenter? Det er i hvert fall ikke normal oppførsel. Dette visste jeg ikke. Bruker de samme filter op onlyfans da eller? Uansett uhørt. Anonymkode: d00bb...a18 1
Abra Skrevet 23. september #7 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette visste jeg ikke. Bruker de samme filter op onlyfans da eller? Uansett uhørt. Anonymkode: d00bb...a18 Aner ikke. Har ikke undersøkt det så mye. Vet bare om at det skjer.
AnonymBruker Skrevet 23. september #8 Skrevet 23. september Abra skrev (5 timer siden): De fleste damer med "downs" på insta/tiktok osv har ikke downsyndrom, de bruker filter. Ofte for å promotere sin onlyfans. Så man kan jo og spørre, hva faen feiler jenter? Det er i hvert fall ikke normal oppførsel. Hvorfor skal de bruke filter at de har det for hva? Anonymkode: 227ca...fda 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #9 Skrevet 24. september Abra skrev (8 timer siden): De fleste damer med "downs" på insta/tiktok osv har ikke downsyndrom, de bruker filter. Ofte for å promotere sin onlyfans. Så man kan jo og spørre, hva faen feiler jenter? Det er i hvert fall ikke normal oppførsel. Det her er antagelser. Det er ikke utenkelig at jenter/kvinner med downs som gjør dette (de er som alle andre jenter/kvinner). Eneste som kan være et reelt problem, er å ikke vite at de kan sette seg selv i fare eller være naiv - fordi det finnes menn som ikke er helt riktig skrudd sammen - akkurat de som sitter å ser på dette. Det finnes de menn som leter etter jenter som er et «enkelt offer». Det er også blitt mer normalisert at jenter/kvinner gjør dette og det kan dermed påvirke andre. Det som ikke er riktig i dette tilfellet, er vel menn på snart 50 år som driver å ser på dette og faktisk ønsker å betale for sex (som oftest er det lite for de på denne alderen). Det er på grunn av menn at det er et slikt marked, fordi de benytter seg av det. Det blir som sminkeindustrien for kvinner - de tjener på det fordi kvinner benytter seg av det. Og de kvinner som vet å benytte seg av muligheten (med den risikoen det også innebærer) tjener jo på det. Det er vel en av de type industriene som menn er interessert i og som man kan tjene mye penger på. Fordi menn faktisk er villig til det. Anonymkode: df969...07a 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #10 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min bror (48) liker bilder og reels av svært svært unge damer på instagram og facebook. Jeg får dette opp titt og ofte. I går fikk jeg opp en reel av en ung jente (sto hun var 18 i taggs) med downs syndrom. I bikini der hun danset og gjorde seg «deilig». Og broren min har likt OG kommentert «onlyfans pliz». Da blokka jeg han. Hva faen feiler menn??! Er dette normal oppførsel? Anonymkode: d00bb...a18 Nei, det er åpenbart ikke normal oppførsel. Jeg er en ganske alminnelig mann midt i 30-årene og har aldri noen gang sett en eneste kompis kommentere denslags videoer i sosiale medier (hverken kvinner med downs eller andre). Jeg har igrunn heller aldri hørt en eneste kompis snakke om onlyfans-abonnementer, selv med bare «gutta» tilstede. Det du skisserer her høres nøyaktig like både fremmed og sjukt ut for meg som for deg. Anonymkode: 68696...0ec 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #11 Skrevet 24. september Fatter ikke at folk bagatelliserer dette i tråden? Jeg lurer på en ting og det er hva noen som hjerter en video av en seksualisert ung jente med Downs faktisk hadde gjort om muligheten bydde seg i virkeligheten. Denne gruppen og andre med psykisk utviklingshemming er betraktelig mer utsatt for overgrep. Det er en mørk sky som henger i bakhodet mitt til stadighet for meg som jobber for og med disse menneskene. Jeg hadde i det minste sørget for at jeg ikke fikk opp hva min bror likte på insta om det var slike ting som kom opp. Er det det som er å blokkere? (Bruker ikke Instagram). Anonymkode: d6e7b...cfb 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #12 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min bror (48) liker bilder og reels av svært svært unge damer på instagram og facebook. Jeg får dette opp titt og ofte. I går fikk jeg opp en reel av en ung jente (sto hun var 18 i taggs) med downs syndrom. I bikini der hun danset og gjorde seg «deilig». Og broren min har likt OG kommentert «onlyfans pliz». Da blokka jeg han. Hva faen feiler menn??! Er dette normal oppførsel? Anonymkode: d00bb...a18 Kunne du ikke heller tatt en prat og sagt "ikke innafor" istedenfor å stikke huet i sanden og blokke? Anonymkode: 0b323...669
Abra Skrevet 24. september #13 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det her er antagelser. Det er ikke utenkelig at jenter/kvinner med downs som gjør dette (de er som alle andre jenter/kvinner). Eneste som kan være et reelt problem, er å ikke vite at de kan sette seg selv i fare eller være naiv - fordi det finnes menn som ikke er helt riktig skrudd sammen - akkurat de som sitter å ser på dette. Det finnes de menn som leter etter jenter som er et «enkelt offer». Det er også blitt mer normalisert at jenter/kvinner gjør dette og det kan dermed påvirke andre. Det som ikke er riktig i dette tilfellet, er vel menn på snart 50 år som driver å ser på dette og faktisk ønsker å betale for sex (som oftest er det lite for de på denne alderen). Det er på grunn av menn at det er et slikt marked, fordi de benytter seg av det. Det blir som sminkeindustrien for kvinner - de tjener på det fordi kvinner benytter seg av det. Og de kvinner som vet å benytte seg av muligheten (med den risikoen det også innebærer) tjener jo på det. Det er vel en av de type industriene som menn er interessert i og som man kan tjene mye penger på. Fordi menn faktisk er villig til det. Anonymkode: df969...07a Nei, det er ikke antagelser. Dette er et kjent problem på insta. Det slettes profiler stadig vekk som driver med dette. 1
Abra Skrevet 24. september #14 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor skal de bruke filter at de har det for hva? Anonymkode: 227ca...fda Fordi det genererer trafikk for dem. Økonomisk grunner. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 05:35 #15 Skrevet torsdag kl. 05:35 Glad jeg vokste opp uten internett. Dagens generasjon vet ikke hva de går glipp av. Men det ironiske er at de største grisene på internett i dag er de som vokste opp uten internett… Anonymkode: 5cd4b...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå