AnonymBruker Skrevet 24. september #61 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men så svar da, på det mange har spurt om. Hvor selges de bh’ene for eldre damer? Jeg har heller aldri sett de butikkene. Har de aldersgrense? Må man vise id? Anonymkode: dcf7d...f3e Og ikke minst, får man honnør-rabatt? 😁 Anonymkode: 08983...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #62 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser det på flere godt voksne menn fra 50-årene og oppover til alderdom, og mange har en kvapsete og dissende mage hengende over buksekanten. Da lurer jeg på om det er fordi de ikke bruker brokkbelte med skikkelig støtte som klemmer magen innover den den var når de var yngre? Anonymkode: b01b4...58a Nå nå..trenger ikke å bli merkelig. Anonymkode: 8ec54...622
AnonymBruker Skrevet 24. september #63 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er like merkelig hver gang. Alle kvinnene på KG har "store" pupper. Skulle tro de alle hadde H cup. Og hvis det er fælt med disse store brystene. Hvorfor ikke bare ta brystreduksjon ? Anonymkode: 98f39...154 Fordi det er ikke «bare» å ta brystreduksjon. Anonymkode: e49ee...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #64 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men så svar da, på det mange har spurt om. Hvor selges de bh’ene for eldre damer? Jeg har heller aldri sett de butikkene. Har de aldersgrense? Må man vise id? Anonymkode: dcf7d...f3e Spar-Kjøp har en del! Anonymkode: 747c7...487
AnonymBruker Skrevet 25. september #65 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det var ts som brukte ordet. Men det er et helt korrekt ord, ser ikke hvorfor man skal bruke det engelske «nude» når man har et dekkende norsk ord. Er det gammeldags å bruke ordet rabatt også, bedre å si «discount»? Anonymkode: d5407...77e Jeg vet at det var ts som brukte det. Hva er rasistisk med nude, rabatt og discount? nei, hudfarget er ikke et veldig korrekt ord, og har ikke vært det på noen tiår. Antar dere mener beige, pudder, brun. Anonymkode: 34757...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 25. september #66 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet at det var ts som brukte det. Hva er rasistisk med nude, rabatt og discount? nei, hudfarget er ikke et veldig korrekt ord, og har ikke vært det på noen tiår. Antar dere mener beige, pudder, brun. Anonymkode: 34757...e4d Jeg er enig i at beige er mer presist. Fargen «nude» er bare «nude» for dem med lys hud. Anonymkode: d5407...77e 1
AnonymBruker Skrevet 25. september #67 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har ikke lagt merke til det, men fetisha er jo både harry og vulgær da, så forundrer meg ikke om hun har stellet på utstilling. Anonymkode: 112d5...245 Jepp! Anonymkode: 7929b...4f1
Iia Skrevet 26. september #68 Skrevet 26. september Slutt å skrive så slemt om Fetisha. La være å kommentere puppene hennes negativt.
AnonymBruker Skrevet 26. september #69 Skrevet 26. september Iia skrev (3 minutter siden): Slutt å skrive så slemt om Fetisha. La være å kommentere puppene hennes negativt. Jeg liker ikke når folk har puppene så på utstilling. Ikke alle som vil se det. Anonymkode: 7929b...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #70 Skrevet 26. september Iia skrev (6 minutter siden): Slutt å skrive så slemt om Fetisha. La være å kommentere puppene hennes negativt. Ikke noe slemt om henne, men valget hennes om å fremstå som vulgær og harry. For det er hun. Selv om hun sikkert er en fin person. Har aldri sagt noe stygt om puppene hennes, men det er harry å flashe pupper, uansett om man heter Fetisha eller Gudrun Anonymkode: 112d5...245 2
AnonymBruker Skrevet 26. september #71 Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke noe slemt om henne, men valget hennes om å fremstå som vulgær og harry. For det er hun. Selv om hun sikkert er en fin person. Har aldri sagt noe stygt om puppene hennes, men det er harry å flashe pupper, uansett om man heter Fetisha eller Gudrun Anonymkode: 112d5...245 Nettopp! Hadde sagt det samme om naboen, liksom. Anonymkode: 7929b...4f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå