AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Skrevet 23. september Jeg ser det på flere godt voksne damer fra 50-årene og oppover til alderdom, og mange har brystene nede på magen, selv om brystene ikke er store. Da lurer jeg på om det er fordi de ikke bruker en bh med skikkelig støtte som pusher brystene oppover der brystene var når de var yngre? Anonymkode: d53d8...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Skrevet 23. september Kroppsfasong endrer seg. Og mange orker ikke ubehagelig pushup. Og kanskje det ikke er så nøye å late som om kroppen ikke ser 18 ut mer Anonymkode: ff24e...92f 23 4
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Skrevet 23. september Herregud så klart det er mulig. Jeg er nøye og ikke dra alle under en kam. Anonymkode: 72452...7bb 5
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Skrevet 23. september Når jeg ser på bh moten i butikkene for godt voksne/ eldre, er det minimalt med push up , skåler med padding og spiler, og fargene er beige og hvitt. Dette synes jeg er merkelig Ts Anonymkode: d53d8...8ac
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når jeg ser på bh moten i butikkene for godt voksne/ eldre, er det minimalt med push up , skåler med padding og spiler, og fargene er beige og hvitt. Dette synes jeg er merkelig Ts Anonymkode: d53d8...8ac Du er tydeligvis ikke kvinne. Det finnes få plagg som er så ubehagelig som bh. Heia alle ungjentene i dag som velger det bort i sin helhet 🥳 Anonymkode: 3d901...7db 14 4 5
AnonymBruker Skrevet 23. september #6 Skrevet 23. september Men trenger de ha push up? En vanlig bh som passer og der stroppene er justert slik at puppene blir litt heist opp, bør vel være nok? Kan jeg samtidig ønske meg at Fetisha heiser opp sine? 🙄🤭 Anonymkode: 7929b...4f1 4 5
AnonymBruker Skrevet 23. september #7 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ser det på flere godt voksne damer fra 50-årene og oppover til alderdom, og mange har brystene nede på magen, selv om brystene ikke er store. Da lurer jeg på om det er fordi de ikke bruker en bh med skikkelig støtte som pusher brystene oppover der brystene var når de var yngre? Anonymkode: d53d8...8ac Hvem skal vi gjøre det for da? Jeg bruker ikke push-up bh,syns det er ubehagelig. Og hvis det ikke bryr meg hvordan jeg framstår så trenger ingen andre å bry seg. Anonymkode: 0b30b...a3f 7 1 6
Stor pike Skrevet 23. september #8 Skrevet 23. september Jeg har skikkelig lange pupper og synes bh-shopping er et helvete. Likevel har jeg et par bh-er som heiser ordentlig og gir meg flotte høye pupper. 2
Rødvinsfilosofen Skrevet 23. september #9 Skrevet 23. september Høy alder kan medføre at BHer blir vanskelige å ta på. Og at man slutter å bry seg om hva andre synes og 🤭 8
AnonymBruker Skrevet 23. september #10 Skrevet 23. september Jeg er «bare» 40 år, men puppene mine kjenner på alderen. jeg har store pupper, og er forholdsvis tynn, så puppene mine synes godt. joda, jeg kan få BH-er som holder puppene mine oppe, men det er ikke verdt det. Jeg kan ikke fordra push-up BH-er. Det gjør vondt. Puppene mine veier en del, og da gjør det vondt i skuldrene når de blir holdt oppe. Det er kun unntaksvis jeg orker å gå med BH-er som gjør at puppene mine blir holdt oppe på normalt nivå for 20-åringer. Jeg gidder ikke lide meg gjennom en dag bare for at andre skal se på puppene mine og tenke at de henger der de skal. Nei takk! Jeg lever helt fint med at mine pupper henger litt lengre ned enn hva du vurderer som normalt eller fint. Jeg får i sportsbh fordi det er komfortabelt. og ja, jeg har selvfølgelig forsøkt haugevis av BH-er som gjør det de skal, Men jeg ortker ikke gå det det. Jeg er Ferdig med spiler. Og ja, jeg har også tatt brystreduksjon, men puppene mine er fremdeles for tunge for å holdes oppe en hel dag. det er rett og slett ikke verdt det, og jeg aksepterer naturens gang. Håper du også kan akseptere at jeg velger å gå rundt med bryster som henger lengre ned enn du synes er tålererbsrt. Anonymkode: a83bb...0f3 10 5
AnonymBruker Skrevet 23. september #11 Skrevet 23. september Folk er forskjellige. Ofte ser man at huden i puppene følger resten. Huden min sitter veldig stramt på over alt på kroppen, jeg har lite rynker, og puppene ser ut akkurat som da jeg var 18 (er nå snart 50), selv om de er store. Bhen kan løfte litt men de står også høyt naturlig. Nå synes ikke jeg bh er ubehagelig da. Anonymkode: df13e...617 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. september #12 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når jeg ser på bh moten i butikkene for godt voksne/ eldre, er det minimalt med push up , skåler med padding og spiler, og fargene er beige og hvitt. Dette synes jeg er merkelig Ts Anonymkode: d53d8...8ac Hvorfor tror du at kvinner over en viss alder kjøper klær eller undertøy i butikker for “godt voksne”? Min mor på 80 handler undertøy og klær i helt vanlige butikker. Og hva skal man med push up og ekstra padding, spesielt om man har store bryster og ikke har noe ønske om å skape et blikkfang? Mange kvinner synes spiler er ubehagelig, selv en del yngre kvinner tar av seg bh-en så snart de kommer hjem fra jobb. Anonymkode: d5407...77e 10 3
AnonymBruker Skrevet 24. september #13 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du er tydeligvis ikke kvinne. Det finnes få plagg som er så ubehagelig som bh. Heia alle ungjentene i dag som velger det bort i sin helhet 🥳 Anonymkode: 3d901...7db Jeg er i hvert fall kvinne, og godt voksen til og med, og jeg synes bh er behagelig å ha på, faktisk langt mer behagelig enn å gå uten og det har jeg syntes så lenge jeg har hatt utvokste bryster. Anonymkode: ff1af...c8c 8 6
AnonymBruker Skrevet 24. september #14 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette synes jeg er merkelig Kanskje det er enda merkeligere at du ikke skjønner at naturen og biologien går sin gang. Anonymkode: 48a33...2b4 5
Rotemor Skrevet 24. september #15 Skrevet 24. september Voksne damer som er trygge på seg selv gjør som de selv vil! 3 6
Rotemor Skrevet 24. september #16 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når jeg ser på bh moten i butikkene for godt voksne/ eldre, er det minimalt med push up , skåler med padding og spiler, og fargene er beige og hvitt. Dette synes jeg er merkelig Ts Anonymkode: d53d8...8ac Er det egen Bh-mote for de over 50? Det har jeg visst ikke forstått. Jeg er over 50 og har undertøy som er rødt og blått og svart osv. Vet visst ikke hvordan jeg handler undertøy jeg da.. Eller kanskje unge jenter og gutter som såvidt har passert puberteten burde forstå at voksne bare er voksne og ikke utdaterte. Dere sitter ikke med fasit på noe som helst. 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #17 Skrevet 24. september Jeg er "godt voksen" kvinne, av og til med bh av den behagelige sorten uten spiler, men stort sett uten. Jeg tenker at jeg nærmer meg 60, og huden er løsere i ansikt og hals og pupper og overalt, og det er i grunnen helt greit. Det er ingen skam å være og se ut som en eldre kvinne, verken uanstendig eller ekkelt. Folk som reagerer på det, får bare se en annen vei, det er ikke mitt problem. Anonymkode: 88a95...5a5 7 3
AnonymBruker Skrevet 24. september #18 Skrevet 24. september Jeg er "bare" i 40årene, men etter graviditet, amming, litt opp og ned i vekt, og alderen ikke minst er puppene ikke der de en gang var. Ikke resten av kroppen heller egentlig. Men vet du, jeg har aldri før vært mer komfortabel i egen kropp. Nei, jeg gidder ikke bruke push up bh for å få de på "rett" plass. De peneste damene jeg kjenner er de som lar livet gå sin gang. Vi eldes, på alle måter, og det er helt greit. Jeg glad jeg er så voksen nå, at jeg ikke orker å bry meg om hva andre tenker om meg og kroppen min. Anonymkode: d232a...d4c 7 2
BareMay Skrevet 24. september #19 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg ser det på flere godt voksne damer fra 50-årene og oppover til alderdom, og mange har brystene nede på magen, selv om brystene ikke er store. Da lurer jeg på om det er fordi de ikke bruker en bh med skikkelig støtte som pusher brystene oppover der brystene var når de var yngre? Anonymkode: d53d8...8ac Hvorfor i all verden er det et tema? 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #20 Skrevet 24. september Jeg også ser en del slikt, inkludert min mor. Min mor gidder ikke bruke masse penger på BH, derfor blir brystene hengene langt nede... Likevel klager hun over at ingen BHer passer.... Hun har god råd, men synes det er bortkastede penger. Jeg har samme brystparti som henne, men kjøper ordentlige BHer for støtte og løft. Ser slankere ut også pga det. Vi er vel bare forskjellige. Anonymkode: 263fe...0b3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå