AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Skrevet 23. september Poster denne på dette underforumet da det er gjerne i relasjoner med andre man driter seg ut. Så spørsmålet mitt er om det er hendelser i livet ditt som du tenker tilbake på og kjenner du vil grave deg ned? Selv har jeg flere sånne. En av de var da jeg var i tenåra og på stranda i syden og så skulle jeg bade i sjøen og når jeg stod på stranda så bare gled bikinitoppen min opp helt ut av det blå så jeg flasha til de som så det 😳 Anonymkode: 795e5...04a
Abra Skrevet 23. september #2 Skrevet 23. september Ja, at jeg solgte mine bitcoins for noen dollar i 2010.. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Skrevet 23. september Jeg har en alvorlig hendelse som jeg skammer meg veldig over. Den får jeg ikke ugjort dessverre. Anonymkode: 9b9b7...2db
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Skrevet 23. september Nei, jeg skammer meg ikke lenger. Hadde mange gamle minner om pinlige hendelser som plutselig dukket opp i hodet og førte til vonde følelser, tanker og skam. Jeg har undersøkt disse hendelsene nærmere med et logisk blikk og tilgitt meg selv for ting som i utgangspunktet ikke var verken kriminelt eller noen spesielt stor synd. Da forsvant skammen og minnene sluttet å dukke opp. Kognitiv terapi og veiledning fra terapeut bidro nok mye til at jeg greide å få til dette. Nå var sikkert dette ment som en humortråd, men håper det er greit at jeg skriver dette her likevel. Kanskje det kan hjelpe noen. Anonymkode: caabb...830 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå