AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Skrevet 23. september Du har vært på intervju, fått beskjed om at de ringer referansene ganske snart, og referansene dine forteller at de har blitt oppringt. Hvor stor sjanse er det for at du får jobben da? Sett utfra at referansene har svart positivt på spørsmålene. Anonymkode: 1b6f3...e69 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Skrevet 23. september Er det i det private eller det offentlige? I det private er det mest sannsynlig 95% sjanse for at du får et jobbtilbud. Ikke nødvendigvis like stor sjanse i det offentlige, da de har prosedyrer de må følge. Anonymkode: 085a1...83f 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Skrevet 23. september 33% eller 50%. De har antakelig en eller to til å ta stilling til. Noen velger bare en kandidat for å sjekke referanser, og i så fall har du meget gode muligheter såfremt referansene er gode. Anonymkode: 3ce17...ebf
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har vært på intervju, fått beskjed om at de ringer referansene ganske snart, og referansene dine forteller at de har blitt oppringt. Hvor stor sjanse er det for at du får jobben da? Sett utfra at referansene har svart positivt på spørsmålene. Anonymkode: 1b6f3...e69 57,5%? Anonymkode: a7bcd...df4
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det i det private eller det offentlige? I det private er det mest sannsynlig 95% sjanse for at du får et jobbtilbud. Ikke nødvendigvis like stor sjanse i det offentlige, da de har prosedyrer de må følge. Anonymkode: 085a1...83f Det er i kommunen. Anonymkode: 1b6f3...e69
AnonymBruker Skrevet 23. september #6 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er i kommunen. Anonymkode: 1b6f3...e69 Da tipper jeg 33-50% sjanse. Anonymkode: 085a1...83f
AnonymBruker Skrevet 23. september #7 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da tipper jeg 33-50% sjanse. Anonymkode: Ok. Da vet jeg det. Anonymkode: 1b6f3...e69
AnonymBruker Skrevet 23. september #8 Skrevet 23. september Hos meg ringte de referanser + kalte meg inn til andregangsintervju. Da stod det mellom meg og én til, altså 50/50, men jeg endte opp med det korteste strået 😔 Anonymkode: 752c1...5d1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #9 Skrevet 23. september Dette var i det private forresten. Anonymkode: 752c1...5d1
AnonymBruker Skrevet 23. september #10 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hos meg ringte de referanser + kalte meg inn til andregangsintervju. Da stod det mellom meg og én til, altså 50/50, men jeg endte opp med det korteste strået 😔 Anonymkode: 752c1...5d1 Det var synd😔 var det i kommunen? Anonymkode: 1b6f3...e69
AnonymBruker Skrevet 23. september #11 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hos meg ringte de referanser + kalte meg inn til andregangsintervju. Da stod det mellom meg og én til, altså 50/50, men jeg endte opp med det korteste strået 😔 Anonymkode: 752c1...5d1 Så kjipt...🥰 Anonymkode: ef182...fb9
AnonymBruker Skrevet 23. september #12 Skrevet 23. september Er du SIKKER på at referansene har sagt utelukkende positive ting? Jeg husker en gang…referansen min sa «ja, bare la dem ringe meg!», de ringte henne, jeg fikk ikke jobben. Jeg tenkte og tenkte…etter en stund fant jeg ut at hun sa en del ja…ikke så hyggelige ting om meg. Anonymkode: 5d5ca...a92
AnonymBruker Skrevet 23. september #13 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er du SIKKER på at referansene har sagt utelukkende positive ting? Jeg husker en gang…referansen min sa «ja, bare la dem ringe meg!», de ringte henne, jeg fikk ikke jobben. Jeg tenkte og tenkte…etter en stund fant jeg ut at hun sa en del ja…ikke så hyggelige ting om meg. Anonymkode: 5d5ca...a92 Nei, man kan aldri vite. Anonymkode: 1b6f3...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå