Gå til innhold

Beste Coach eller parterapi for å få tilbake tilliten etter utroskap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har opplevd at tilliten minsket etter utrohet i en relasjon, hvordan har dere klart å få det tilbake og fortsette i et sunt forhållande? 

hvis du var utro, hva måtte du gjøre for å få hen til å tro på deg igjen? 

hvis du var offret, hvordan klarte du å få tillitem tilbake? Hvordan klarte dere å gå videre i forhållandet? Hvordan sammarbeidet du? 

har dere funnet den en terapeut eller coach som virkelig var så erfaren og hjalp dere komme godt tilbake på spårene ? 

all hjelp mottas 

takk 

Anonymkode: 288e7...553

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av erfaring så er det faktisk best å gå med en gang tilliten er borte. 

Anonymkode: 3eb6c...d62

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Av erfaring så er det faktisk best å gå med en gang tilliten er borte. 

Anonymkode: 3eb6c...d62

Hvis du har gått med en gang tilliten var borte så har du faktisk ikke noe erfaring med om det er best eller ikke? Eller? Da har du ikke fått oppleve eler erfare hvordan det er etter tilliten var borte? 

Anonymkode: 288e7...553

AnonymBruker
Skrevet

Parterapi ved psykolog er best, de har mest erfaring og bredest faglig grunnlag for sine vurderinger. Om tilliten kan gjenoppbygges kan ingen andre enn du selv vite. Psykolog kan hjelpe deg med å finne svaret på det, hvis du ikke helt greier å kjenne etter selv.

Coach kan alle kalle seg, ikke å anbefale. 

Anonymkode: 3c677...5f7

AnonymBruker
Skrevet

Han var utro i fylle. La seg langflat sekundet han komninn dlra og innrømmet det. Jeg fikk sjokk. Ble mye tårer, kjefting ogen lammende følelse.

Levde i limbo i 2 dager før vi pratet ordentlig sammen. Han hadde ingen forklaring og det er greit nok. Ikke noe negativt i forholdet vårt fra han eller min side. Vi hadde det kjempe bra sammen.

Jeg satte krav: Null alkohol, han måtte fjerne personen fra alle kanaler, fikk ikke lov til å gå ut alene før jeg følte meg trygg, hvis jeg følte for å prate om det så fikk han godta det, lagde egne date kvelder der vi satte av mer tid til hverandre. Jeg satte et år der vi jobbet sammen. Men at han gjorde mye av jobben hvis han virkelig ville ha forholdet til å fungere igjen. 

Det her er 10 år siden. Han jobbet virkelig for det. La hele sjela si i forholdet. Etter et år la jeg alt bak meg og valgte å stole på mannen min. 

Han var den siste jeg trudde kunne finne på gjøre noe sånt, så den tilliten ble ikke helt borte heller fordi jeg var så trygg med han. Angrer ikke et sekund ❤️

Anonymkode: 6aefa...bfc

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...