Gå til innhold

Gammel tante på 60 som legger an på meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg tretti, og har litt aversjon mot å gå til sengs med ei tante, men som også er ei såpass gammel dame (hun er inngiftet i slekta) Kjenner jo mye "finere" damer på min egen alder.

Anonymkode: b91db...db5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjenner jo mye "finere" damer på min egen alder.

Tvinger hun deg til lå velge henne fremfor andre?

Anonymkode: e2afc...1cb

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å avvise henne, da.

Anonymkode: fc542...dc8

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selv er jeg tretti, og har litt aversjon mot å gå til sengs med ei tante, men som også er ei såpass gammel dame (hun er inngiftet i slekta) Kjenner jo mye "finere" damer på min egen alder.

Litt aversjon? Det betyr tanken pirrer deg litt?
Du burde vite at det finnes mange fine damer på 60. 60 er tross alt det nye 50. 
Har selv sett damer på 60, som ja kanskje hadde litt rynker i ansiktet, men med helt fantastiske kropper. Og jeg vil tro det veier tungt når det kommer til sex?

Jeg vil påstå de beste samleiene jeg har hatt er med damer som er rundt 60. Nytelsen ved å ha penisen inni de har vært mye sterkere og siden de ikke kan bli gravide har man sluppet det styret med kondom som gjør at man kan slippe seg løs og tømme seg helt inni de. 

Anonymkode: 88e92...699

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tvinger hun deg til lå velge henne fremfor andre?

Anonymkode: e2afc...1cb

Står det noe om tvang her? Pleier som regel å funke dårlig vs sex

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ok, og poenget var? 
Føler du deg sepsielt tiltrekkende? Føler du deg som en playboy, boytoy? og hva mener du "Litt avresjon" ?? 

Anonymkode: 5b8ec...1dc

Skrevet

Takk for informasjonen.. er det noe du lurer på siden du postet dette innlegget?

Eller kun til opplysning?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du ikke missforstår?

En inngift tante som er dobblet så gammel som deg, vil jeg neppe tro har seksuelle hensikter. Du overtolker nok mye her.

Anonymkode: a4d81...231

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du sikker på at du ikke missforstår?

En inngift tante som er dobblet så gammel som deg, vil jeg neppe tro har seksuelle hensikter. Du overtolker nok mye her.

Anonymkode: a4d81...231

Si ikke det, jeg har pult ei inngiftet i slekta som var 18 år eldre enn meg.  "Hemmelig og forbudt" gjør det bare ennå mer spennende og hetere.  Go for it hvis hun er pulbar.

Anonymkode: 7951d...0c8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lest mellom linjene og kommet frem til at du  egentlig vil ligge med henne

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du skal da vel ikke ha deg med tanta di selv om hun er inngift! 

Anonymkode: 32be9...cda

AnonymBruker
Skrevet

Litt creepy ja. Men noe sier meg at du liker oppmerksomheten? Eller tar jeg feil?

Anonymkode: 0d44d...d2a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg må slutte å gå inn på seksualitet forumet.

Anonymkode: e5f0f...686

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Litt aversjon? Det betyr tanken pirrer deg litt?
Du burde vite at det finnes mange fine damer på 60. 60 er tross alt det nye 50. 
Har selv sett damer på 60, som ja kanskje hadde litt rynker i ansiktet, men med helt fantastiske kropper. Og jeg vil tro det veier tungt når det kommer til sex?

Jeg vil påstå de beste samleiene jeg har hatt er med damer som er rundt 60. Nytelsen ved å ha penisen inni de har vært mye sterkere og siden de ikke kan bli gravide har man sluppet det styret med kondom som gjør at man kan slippe seg løs og tømme seg helt inni de. 

Anonymkode: 88e92...699

Så enig så enig,  glade og avslappet og nyter deg på en helt annen måte. Jeg gir meg hen til nytelsen, og glemmer alt som heter rynker og slapphet.  En del holder seg jo så fantastisk godt og ser yngre ut enn sin alder, pent sminket og deilig opphissende parfyme.

Det siste du skriver, opplevde jeg første  gang med en kompis mor (52) da jeg var 24. Deilig bare å slippe seg løs og sprute og nyte, så ble hun helt vill da hun fikk kjenne en skikkelig hard og grov kuk. Siden var jeg hektet på eldre/modne damer .

Anonymkode: 7951d...0c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...