Gå til innhold

Hva sier din favorittwist om deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at hvilken twist man velger sier mye om hvem man er. Hva vil dere si er stereotypen til hver twist?

Anonymkode: bf78b...fb1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min favorittwist sier mye om meg. Den sier at så få mennesker likte meg at jeg ikke får være med lenger 😭

Anonymkode: 4e05e...2e0

• Hjerte 4
Skrevet

Den sier at jeg blir ofte svært godt likt av en liten gruppe,mens resten kan ikke fordra meg.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva min favorittwist sier om meg, men har fått kommentarer fra kolleger om at ‘jasså, du er en sånn?’. Jeg er team banan for øvrig. Hadde sommerjobb på freia på slutten av åttitallet, drømmer fortsatt om den med aprikossmak….

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min favorittwist sier mye om meg. Den sier at så få mennesker likte meg at jeg ikke får være med lenger 😭

Anonymkode: 4e05e...2e0

Er vi aprikosfrender?🥹

• Liker 2
Skrevet

Banan. Spurte ChatGPT, og den svarte: «en litt quirky, retro og nostalgisk type». Stemmer vel godt 😄

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Banan og aprikos her også 🤩

• Liker 3
Skrevet

Lakris er den beste.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den sier ingenting da den ikke kan snakke

Anonymkode: 1d11f...bd2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hele vitsen med Twist er er jo Banan. Aprikos var en god nummer to. 

Anonymkode: bd4a7...f5d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Lakris, banan og crisp. Jatakk alle 3 og ingen kan sette meg i bås 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Marsipan. Tipper det betyr at jeg er kjedelig og satt. :ler:

Anonymkode: 1fac2...a71

AnonymBruker
Skrevet

Daim, den har et søtt melkesjokolade trekk, men du finner fort ut at den er sprø. Akkurat som meg 😋

Anonymkode: c709d...a0d

• Liker 1
Skrevet

Min favoritt sier først og fremst at jeg har søsken - det måtte jo bli kamp om den som skilte seg mest ut og som det i tillegg var få av i posen. Litt som cocktailbæret i hermetisk fruktsalat :fnise:

• Hjerte 2
Skrevet

De gode er jo borte eller har endret oppskrift, så er bare daim og japp igjen som er toppvalg, og det er to biter jeg egentlig ikke teller som twist ettersom de er importerte minivarianter av noe som er kjent fra før osv. Hvorfor kan de ikke ha minivarianter av diverse sjokolader fra eget merke? Tror det hadde vært veldig bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

Min favoritt sier først og fremst at jeg har søsken - det måtte jo bli kamp om den som skilte seg mest ut og som det i tillegg var få av i posen. Litt som cocktailbæret i hermetisk fruktsalat :fnise:

Herlig! Ja, sånn var det med søsken! Evig krangel om coctail-bær og twist 🤣

Anonymkode: 4bcec...196

Skrevet

Twistposen har vært en vits siden 90-tallet! Hei Freia, istedenfor å lage nye sjokolader ingen liker, hvorfor kan ikke dere lage den gamle posen?

Favorittbiten var Bali, en Nougataktig bit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker marsipan, lakris og dajm. At jeg ikke har noen favoritt med hasselnøtt/nougat, forteller om meg at jeg er allergisk mot enkelte nøtter....

Anonymkode: 3e6c7...e07

Skrevet
Fant80 skrev (3 timer siden):

Den sier at jeg blir ofte svært godt likt av en liten gruppe,mens resten kan ikke fordra meg.

Er du en banantwist?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...