AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Skrevet 23. september Jeg føler at hvilken twist man velger sier mye om hvem man er. Hva vil dere si er stereotypen til hver twist? Anonymkode: bf78b...fb1
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Skrevet 23. september Min favorittwist sier mye om meg. Den sier at så få mennesker likte meg at jeg ikke får være med lenger 😭 Anonymkode: 4e05e...2e0 4
Fant80 Skrevet 23. september #3 Skrevet 23. september Den sier at jeg blir ofte svært godt likt av en liten gruppe,mens resten kan ikke fordra meg.
Minmorsbarn Skrevet 23. september #4 Skrevet 23. september Jeg vet ikke helt hva min favorittwist sier om meg, men har fått kommentarer fra kolleger om at ‘jasså, du er en sånn?’. Jeg er team banan for øvrig. Hadde sommerjobb på freia på slutten av åttitallet, drømmer fortsatt om den med aprikossmak…. 2 2
Frøkenfryden Skrevet 23. september #5 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min favorittwist sier mye om meg. Den sier at så få mennesker likte meg at jeg ikke får være med lenger 😭 Anonymkode: 4e05e...2e0 Er vi aprikosfrender?🥹 2
Rosa Dartle Skrevet 23. september #6 Skrevet 23. september Banan. Spurte ChatGPT, og den svarte: «en litt quirky, retro og nostalgisk type». Stemmer vel godt 😄 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. september #9 Skrevet 23. september Den sier ingenting da den ikke kan snakke Anonymkode: 1d11f...bd2 2
AnonymBruker Skrevet 23. september #10 Skrevet 23. september Hele vitsen med Twist er er jo Banan. Aprikos var en god nummer to. Anonymkode: bd4a7...f5d 3 1
Sportydame Skrevet 23. september #11 Skrevet 23. september Lakris, banan og crisp. Jatakk alle 3 og ingen kan sette meg i bås 😂 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #12 Skrevet 23. september Marsipan. Tipper det betyr at jeg er kjedelig og satt. Anonymkode: 1fac2...a71
AnonymBruker Skrevet 23. september #13 Skrevet 23. september Daim, den har et søtt melkesjokolade trekk, men du finner fort ut at den er sprø. Akkurat som meg 😋 Anonymkode: c709d...a0d 1
Daria Skrevet 23. september #14 Skrevet 23. september Min favoritt sier først og fremst at jeg har søsken - det måtte jo bli kamp om den som skilte seg mest ut og som det i tillegg var få av i posen. Litt som cocktailbæret i hermetisk fruktsalat 2
svartkatt Skrevet 23. september #15 Skrevet 23. september De gode er jo borte eller har endret oppskrift, så er bare daim og japp igjen som er toppvalg, og det er to biter jeg egentlig ikke teller som twist ettersom de er importerte minivarianter av noe som er kjent fra før osv. Hvorfor kan de ikke ha minivarianter av diverse sjokolader fra eget merke? Tror det hadde vært veldig bra. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #16 Skrevet 23. september Daria skrev (3 minutter siden): Min favoritt sier først og fremst at jeg har søsken - det måtte jo bli kamp om den som skilte seg mest ut og som det i tillegg var få av i posen. Litt som cocktailbæret i hermetisk fruktsalat Herlig! Ja, sånn var det med søsken! Evig krangel om coctail-bær og twist 🤣 Anonymkode: 4bcec...196
piggrokken Skrevet 23. september #17 Skrevet 23. september Twistposen har vært en vits siden 90-tallet! Hei Freia, istedenfor å lage nye sjokolader ingen liker, hvorfor kan ikke dere lage den gamle posen? Favorittbiten var Bali, en Nougataktig bit. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #18 Skrevet 23. september Jeg foretrekker marsipan, lakris og dajm. At jeg ikke har noen favoritt med hasselnøtt/nougat, forteller om meg at jeg er allergisk mot enkelte nøtter.... Anonymkode: 3e6c7...e07
Chlypa Skrevet 23. september #19 Skrevet 23. september Fant80 skrev (3 timer siden): Den sier at jeg blir ofte svært godt likt av en liten gruppe,mens resten kan ikke fordra meg. Er du en banantwist? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå