CrispiP0et Skrevet 23. september #1 Skrevet 23. september Jeg har hatt hormonspiral, primært pga av en annen problemstilling - men det hjalp ikke så særlig, så har fjernet den. Er derfor på jakt etter en ny prevensjonsmetode, kan jo hende jeg snubler over drømmemannen (denne gangen) en dag ☺️ Vil unngå hormonell prevensjon, har kikket litt på pessar? Vad tycks?
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Skrevet 23. september Virker knotete, særlig i kampens hete, og beskytter ikke mot sykdom. Anonymkode: ec290...ceb
CrispiP0et Skrevet 23. september Forfatter #3 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Virker knotete, særlig i kampens hete, og beskytter ikke mot sykdom. Anonymkode: ec290...ceb Nei, ikke sant. Det er ikke noe som passer hvis man skal drive med hyppig sex eller ONS, men slik som det ser ut for tiden, så har jeg all verdens tid og anledning til å øve meg på teknikken med innsettelse 🙈 - og ONS driver jeg ikke med. Ei heller innleder jeg et forhold til noen uten at vi har snakket om evt sykdommer først.
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Skrevet 23. september Vi bruker kun pessar + sæddrepende krem. Jeg synes ikke det er spesielt hassle, det kan settes inn lenge før sex og skal sitte i lenge etterpå. Jeg fører syklus i app også. Ved ons bruker man selvsagt kondom, uansett hva man evt bruker i tillegg. Anonymkode: 2a9f4...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi bruker kun pessar + sæddrepende krem. Jeg synes ikke det er spesielt hassle, det kan settes inn lenge før sex og skal sitte i lenge etterpå. Jeg fører syklus i app også. Ved ons bruker man selvsagt kondom, uansett hva man evt bruker i tillegg. Anonymkode: 2a9f4...ff4 Jeg har også vurdert pessar, men får kraftige sammentrekninger i skjeden når jeg blir veldig opphisset og/eller får orgasme. Såpass at jeg kan presse en partners penis ut når jeg kommer. Tror du pessar kan fungere for meg også? Er litt redd at jeg kan presse ut det ufrivillig. Anonymkode: b1571...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå