Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er da vitsen i å planlegge fremtiden som ikke kommer? Utdanning, økonomi etc..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis er dette bare tull.

Men du kan jo endelig sette deg ned å ikke prioritere fremtiden, om du får noen glede av det...

Anonymkode: b3b0c...ac9

• Liker 4
Skrevet

Mambo jambo.

Skrevet

Er det verdens undergang, nå igjen? Har overlevd flere 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

The rupture!! Wohoo!!

Anonymkode: 8f8d8...25c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har sagt at verden går under (igjen)? 

Om du tror på det og lar alt annet fare så vær så god. 

Anonymkode: fff2a...e6e

AnonymBruker
Skrevet
Skiftenøkkel skrev (6 minutter siden):

Er det verdens undergang, nå igjen? Har overlevd flere 

Det trengs noen "undergang spådommer" i blant, slik at "religiøse veileder" kan få en anledning til å loppe sine følger fra "jordisk gods" som de "snart ikke vil trenge". 

Og det er tydeligvis nok av mennesker med såpass liten kritisk sans at de ikke en gang har fått med seg hvor mange ganger denne "spådommen" har kommet tidligere.. 

Anonymkode: b3b0c...ac9

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Neida. Det går så bra så 

Anonymkode: 2bc83...253

AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid noen som mener at verden snart går under. Så gjør den ikke det likevel.

Anonymkode: 0699d...667

• Liker 1
Skrevet

Vil bare synliggjøre hvor skadelig religiøs indoktrinering er jeg..

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner noen Jehovas Vitner som i flere år etter giftermål, unngikk barn av denne grunnen. 

Så etter endel underganger som kom og gikk, slappet de tydeligvis av, og fikk to unger. 

To unger som ble fostret opp på att neste undergang var rett rundt hjørnet, så det var bare og oppføre seg. 

Ungene gikk jo på strå, livredde og nervøse over å i det hele tatt tenke noe feil, så det gikk som det gikk, de ble litt småtullete begge to, om enn veldig gode på bunn da. 

Ene rømte til østen og fant seg ett tempel veldig langt fra mor, usikker på om i det hele har adressen, andre havnet i fengsel, her har mor garantert adresse til, han får ikke fred. 

Iallefall, vet ikke helt hva jeg tenker om dette, anna enn att du må nå leve av ett eller anna du også, ja så lenge du er på denne planeten, så utdanning og en grunntanke att du skal brøfø deg selv, er veldig greit å ha i bakhodet uansett utfall. 

Barn og familie er vel det du bør velge bort her om du har dommedagstanker og går å venter på undergangen rett rundt hjørnet. For en ting er att du alt er her, noe annet er att du skal sette barn til verden også, de bør egentlig slippen å leve med slikt. 

Så, fokuser på deg selv, og gjør det du må for faktisk å ha det greit og fint så lenge du faktisk er her på jorden, noe anna kan du ikke gjøre vel, du vil jo ha det fint mens du lever vel, carpe diem og slikt?  Noe anna er jo litt unyttig og tøvete. 

Anonymkode: bf5a5...a10

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan skje mye fælt mot mennesker. På grunn av andre mennesker eller naturkatastrofer. Men ingen Harmageddon fra Gud.

Jeg er oppdratt som Jehovas vitne og tanken på dommedag skremte meg. Så når jeg satte meg ned og virkelig undersøkte læren deres så skjønte jeg at alt er bare tull og tøys. Ikke minst uten hold i Bibelen.

Anonymkode: b2a2a...df1

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er helt sikker på at armageddon kommer snart og da skal jeg jammen meg si HVA VAR DET JEG SA!

Anonymkode: d6855...67a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er helt sikker på at armageddon kommer snart og da skal jeg jammen meg si HVA VAR DET JEG SA!

Anonymkode: d6855...67a

Så kjærlig..

Det er noe fryktelig hardt over mange som tror de har svaret og er utvalgt.

Anonymkode: b2a2a...df1

• Liker 1
Skrevet

DET ER FAEN MEG LOV Å HÅPE !!!!!!

Hadde ikke gjort meg noenting. Altså jeg er fornøyd med å leve,men har gjort "alt" jeg ønsker,er tilfreds. Nå rakner jo verden uansett. "ingen" kommer overens,og alt er egentlg bare hat og splittelse. Jeg personlig går på repeat,så er sjelden noe nytt. Såeh BRING IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2025 den 12.05):

Heldigvis er dette bare tull.

Tja, nå er bulkejens stoltenberg tilbake i regjeringen, fra Nato og inn i katastroferegjeringen. Samtidig raser krigen i Europa - han klarte aldri å legge noe press på de europeiske landene for å få stoppet krigen (og etter min mening gjorde han en særdeles dårlig jobb her, samt sa nei til å hjelpe med å stenge luftrommet over Ukraina da krigen brøt ut). Svært svakt og mens bombene faller over Ukraina der barn og voksne blir drept og lemlestet og der millioner lever i konstant frykt, fortsetter EU-land å kjøpe russisk gass for milliarder av euroEU-land kjøper russisk gass for fleire milliardar: – Smør krigsmaskineriet – NRK Norge – Oversikt over nyheter fra ulike deler av landet

Men å bombe det mest velfungerende landet i Afrika tilbake til steinalderen har bulkejens klart Professor mener Libya-krigen var bygd på en løgn og dette stemmer folk på. Sier jo det meste  -  de har ikke lov til å klage på noe de neste fire årene. 

Skrevet
Selvsagt skrev (1 minutt siden):

Tja, nå er bulkejens stoltenberg tilbake i regjeringen, fra Nato og inn i katastroferegjeringen. Samtidig raser krigen i Europa - han klarte aldri å legge noe press på de europeiske landene for å få stoppet krigen (og etter min mening gjorde han en særdeles dårlig jobb her, samt sa nei til å hjelpe med å stenge luftrommet over Ukraina da krigen brøt ut). Svært svakt og mens bombene faller over Ukraina der barn og voksne blir drept og lemlestet og der millioner lever i konstant frykt, fortsetter EU-land å kjøpe russisk gass for milliarder av euroEU-land kjøper russisk gass for fleire milliardar: – Smør krigsmaskineriet – NRK Norge – Oversikt over nyheter fra ulike deler av landet

Men å bombe det mest velfungerende landet i Afrika tilbake til steinalderen har bulkejens klart Professor mener Libya-krigen var bygd på en løgn og dette stemmer folk på. Sier jo det meste  -  de har ikke lov til å klage på noe de neste fire årene. 

Ja,det hadde nok blitt mye fredeligere med høyresiden ved roret,med den fascist bølgen skyllende over de fleste vestlige land som en iskald vinterstorm. Det er jo freden selv det,eller?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Fant80 skrev (Akkurat nå):

Ja,det hadde nok blitt mye fredeligere med høyresiden ved roret,med den fascist bølgen skyllende over de fleste vestlige land som en iskald vinterstorm. Det er jo freden selv det,eller?

Ja, du som skryter av at du stemmer rødt. Når du er tom for argumenter kaller du andre facister - svakt, men ikke uventet...

Skrevet
Selvsagt skrev (1 minutt siden):

Ja, du som skryter av at du stemmer rødt. Når du er tom for argumenter kaller du andre facister - svakt, men ikke uventet...

Ja,ikke sant. Rett i forsvar,og selvsagt ikke uventet. Så har vi det gående...

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
BareMay skrev (På 23.9.2025 den 12.02):

Hva er da vitsen i å planlegge fremtiden som ikke kommer? Utdanning, økonomi etc..

Kan jeg få alle tingene dine likesågodt?

Anonymkode: b5156...30c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...