AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Skrevet 23. september Hei damer Er det noen her som kan fortelle meg når skal man begynne å prøve etter 5 dager av letrozol? Legen har gitt meg en skriftlig kopi hvordan skal det tas men holder på med flytting så jeg vet ikke hvor jeg har lagt den 🤦♀️ Er ferdig med dag 5 letrozol i går, når skal man helst ha samleie da?😬 Anonymkode: 09e4a...020
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei damer Er det noen her som kan fortelle meg når skal man begynne å prøve etter 5 dager av letrozol? Legen har gitt meg en skriftlig kopi hvordan skal det tas men holder på med flytting så jeg vet ikke hvor jeg har lagt den 🤦♀️ Er ferdig med dag 5 letrozol i går, når skal man helst ha samleie da?😬 Anonymkode: 09e4a...020 Ring legen og be om korrekt informasjon. Anonymkode: e2e1d...8b1
mommyaka Skrevet 23. september #3 Skrevet 23. september Du kan få eggløsning 10-25 dager etter siste pille. Så enhver dag fra dag 9 er bra. Har du noe oppfølging,? Ultralyd? Blodprøver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå