Gå til innhold

Hva er det beste du gjør sammen med partner under sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja hva er det beste du gjør sammen med partner? Det beste jeg får gjøre er når hun ligger oppå meg i 69-stilling og jeg stikker tungen inn i vagina samtidig som hun presser hele underlivet mot ansiktet og nesa treffer rumpesprekken, for så å vugge frem og tilbake. Det er så vanvittig opphissende! Kanskje er dette en runketråd, det blir opp til den som leser å bedømme. Jeg er bare nysgjerrig på hvilken enkelthandling som gir størst nytelse både for menn og kvinner. 

Anonymkode: 10ecb...a9f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fare.. de som påstår runketråder, er faktisk de som er mest pervers

Enig i facesitting.. Jeg liker å se ivrighet av at hun jokker ansiktet mitt, litt febrilsk oppglødd ansikt for å oppnå orgasme.. 😅
Lydenene vi gir er viktig da.. men som oftes er den ærlig og fortrolig..

Øyekontakt og tungekyss samtidig når vi knuller, er også svært tennende.. 

Med litt sjenerte damer.. bøyer jeg hodene deres, så får de se seg selv bli penetrert.. Ansiktet er på sitt aller vakreste da, selv om det bare er grimaser og gapende munn.. Lydene kan ikke misstolkes🥰 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si det er når han tar meg bakfra mens han lener hele kroppsvekten på meg, enten at han ligger oppå meg og holder meg fast mens han tar meg, eller at han plasserer hendene på ryggen og nakken min mens jeg ligger nede... Litt sånn dominerende og dyrisk😅

Anonymkode: 7ba5c...e61

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

elsker når dama kommer og setter seg oppå meg med ryggen til meg. hun tar gjerne med en buttplug til oss begge. og hun gynger frem og tilbake, jeg rekker frem til klitten hennes når hun lener seg litt tilbake. helt fantastisk å kjenne at hun kommer i den stillingen. må være enig i den over også. å være dominerende bakfra, presse overkroppen hennes litt ned. gjerne litt godt tak i skulder/nakke eller håret og knulle hu hardt.  

Anonymkode: 3a5f6...701

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja hva er det beste du gjør sammen med partner? Det beste jeg får gjøre er når hun ligger oppå meg i 69-stilling og jeg stikker tungen inn i vagina samtidig som hun presser hele underlivet mot ansiktet og nesa treffer rumpesprekken, for så å vugge frem og tilbake. Det er så vanvittig opphissende! Kanskje er dette en runketråd, det blir opp til den som leser å bedømme. Jeg er bare nysgjerrig på hvilken enkelthandling som gir størst nytelse både for menn og kvinner. 

Helheten. bygge opp lysten og bruke god tid.

AnonymBruker
Skrevet

At vi innimellom ser på hverandre og at han ser i blikket mitt at jeg nyter det han gjør med meg. Det beste jeg vet er når vi legger oss om natta og jeg bare skal gi han kyss og litt kos så tar han sin høyre hånd bakfra på meg og pirrende tar veien mot min klitoris, fy faen hvor eksplosiv det gjør meg og kåt.

Anonymkode: 9629d...b4b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg må si det er når han tar meg bakfra mens han lener hele kroppsvekten på meg, enten at han ligger oppå meg og holder meg fast mens han tar meg, eller at han plasserer hendene på ryggen og nakken min mens jeg ligger nede... Litt sånn dominerende og dyrisk😅

Anonymkode: 7ba5c...e61

Deilig måte du beskriver det på

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

At vi innimellom ser på hverandre og at han ser i blikket mitt at jeg nyter det han gjør med meg. Det beste jeg vet er når vi legger oss om natta og jeg bare skal gi han kyss og litt kos så tar han sin høyre hånd bakfra på meg og pirrende tar veien mot min klitoris, fy faen hvor eksplosiv det gjør meg og kåt.

Anonymkode: 9629d...b4b

Det var en nydelig beskrivelse av en enkel, men deilig hverdagslig situasjon! 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker når han blir "grise kåt". Når han begynner å kalle meg flink jente og stikker tungen i øret mitt, eller lukter på armhulen min. Når han får meg til å sutte på fingrene én etter én til jeg ikke får plass til flere.. Eller når han stikker tungen i rumpen min mens han runker intenst. Jeg blir så kåt og jeg får så lyst til å være ekstra flink og lydig slik at han blir mer tent. 

Anonymkode: 4fb8f...253

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Først slikke og fingre henne til et par orgasmer, så holde henne akkurat passe hardt i hestehalen og knulle henne og sprute lange sprut inni henne. Deretter setter hun seg på ansiktet mitt og så slikker jeg henne til en siste lang orgasme. Digg

Anonymkode: 307af...fcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...