AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Skrevet 23. september Jeg avsluttet akkurat en flørt, men vi er veldig gode venner og vi snakker sammen hele dagen. Tuller med hverandre og ler veldig mye. Gir jeg han falske forhåpninger? Anonymkode: 157c0...158
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Skrevet 23. september Det er en fare for det, ja. Men siden dere snakker sammen hele dagen finnes det en løsning; ta en ærlig prat. Spill med åpne kort, si hvor du står, tillat deg å tenke høyt om hva slags relasjon du ønsker med ham, og spør hva han tenker og vil. Det vil bidra til å legge all spenningen mellom dere død og bygge et gjensidig og tillitsfullt vennskap - hvis det er det du ønsker. Anonymkode: da13d...6f5
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Skrevet 23. september Hva er det med denne tullingen folk er så opptatt av? Anonymkode: 7af20...aff
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg avsluttet akkurat en flørt, men vi er veldig gode venner og vi snakker sammen hele dagen. Tuller med hverandre og ler veldig mye. Gir jeg han falske forhåpninger? Anonymkode: 157c0...158 Ja det gjør du. Stakkars mann! Anonymkode: a12fd...007
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg avsluttet akkurat en flørt, men vi er veldig gode venner og vi snakker sammen hele dagen. Tuller med hverandre og ler veldig mye. Gir jeg han falske forhåpninger? Anonymkode: 157c0...158 En kompis jeg hadde fikk mange fine vennskap uten tull etter flørt og tinderdates. Vet ikke jeg, kanskje det er best å spørre? Anonymkode: 61119...f93
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg avsluttet akkurat en flørt, men vi er veldig gode venner og vi snakker sammen hele dagen. Tuller med hverandre og ler veldig mye. Gir jeg han falske forhåpninger? Anonymkode: 157c0...158 Hvordan avsluttet du flørten ? Hvis han godtok det og du ga en god grunn (aka jeg har ikke kjæreste følelser for deg, vi kan bare være venner) så bør han nok innsikt i å forstå at dere er bare venner og thats it. Men viss du lurer, bør du kanskje prate med han. Ikke greit at han har de forhåpningene og du bare durer på som en vanlig venn. Anonymkode: 1c206...baf
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Skrevet 24. september Ja, du opprettholder nok hans håp om noe mer. Og for å være ærlig, når dere kommer så godt overens, snakker så godt sammen og er så nære, forstår jeg ikke helt hvorfor du ikke vil gå videre? Et godt vennskap er jo det aller beste utgangspunktet for et solid, trygt, godt og langvarig forhold. Anonymkode: d6d2e...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå