Gå til innhold

angst/fobier

monikabrx

Anbefalte innlegg

Navler er det ekleste jeg vet!

Får helt noia om mannen stikker fingeren sin i navlen sin. Og jeg selv har aldri tatt på min egen navle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater å gå i skogen alene. Er så redd for at det skal komme elger og rådyr (eller enda verre; bjørner og ulver) og angripe meg. Hender jeg prøver å overgå frykten min, men da ender det alltid med at jeg hører en eller annen mistenkelig lyd, og at jeg må løpe hjem med hjertebank.

Ellers er jeg ikke så veldig glad i edderkopper, å fly, tannlegen og ikke minst sprøyter. Sprøyteskrekken er faktisk så stor at det jeg gruer meg til når jeg om en stund skal føde er alle eventuelle sprøyter jeg kanskje kommer til å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine

Det er mulig jeg har svart her før.

Uansett så sa jeg vel da: Edderkopper, biller, maur, flygende innsekter (minus fluer merkelig nok)

Har også angst for å se andre stå usikret forran et stup, da får jeg vondt under foten :overrasket:

Jeg hater å tråkke på noe vått hvis jeg går i sokkelessen hjemme, også litt rart kanskje.

Jeg elsker rotter og mus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Edderkopper.

Telefonsamtaler - særlig å ringe.

Mennesker - særlig i mengder, og hvis jeg ikke har noen personer jeg stoler på i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er heller ikke kos nei :( Det er jo rundt disse tider de brune jævlene kommer for ei uke og legger egg og svermer rundt og kommer i trynet på deg før de før. One week! Verre enn the ring :(

:ler: Er såå enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Navler er det ekleste jeg vet!

Får helt noia om mannen stikker fingeren sin i navlen sin. Og jeg selv har aldri tatt på min egen navle.

Hvordan får du ut navleloet ditt hvis du ikke kan ta på navelen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...