Gjest Bodillen Skrevet 29. mars 2006 #21 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Mus og rotter er absolutt øverst på lista. Jeg merker det er vemmelig bare å tenke på det! Orm er en "god" nr. 2. Ellers har jeg klaustrofobi og høydeskrekk, og jeg blir kvalm og svimmel av åpne sår/blod. Edderkopper gjør meg merkelig nok ingenting - jeg kan tilogmed fjerne dem med hendene. Jeg synes også det er helt greit åtre en levende meitemark påfiskekroken. Og selv om jeg har høydeskrekk synes jeg det er kjempegøy å fly! Endret 29. mars 2006 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #22 Del Skrevet 29. mars 2006 Har hatt mange negative erfaringer med rotter, og kommer visst ikke helt over det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monikabrx Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 29. mars 2006 Men er det noen av dere som klarer å sette ord på hvorfor dere er redde for det dere er redde for? F.eks., akkurat hva ved meitemarken er det som gjør at den er skummel? Hadde vært morsomt å høre... :icon_smile: Selv er jeg hysterisk redd for å ringe til folk jeg ikke kjenner. Aner ikke hvorfor, men jeg synes det er ubehagelig å snakke med en ukjent person uten å kunne se vedkommende. Må alltid planlegge nøyaktig hva jeg skal si hvis jeg skal ringe et sted... idiotisk, jeg vet det. Så er jeg ikke så begeistret for edderkopper og andre småkryp heller. Er vel ikke akkurat redd dem, jeg vet godt at de ikke kan gjøre meg noe, det jeg er redd for er at de skal forsvinne når jeg prøver å ta dem, sånn at jeg ikke vet hvor de er lenger. Tenk så ekkelt hvis jeg plutselig har en edderkopp i nakken. :hår: ← aner ikke hva som er orsaken til mit orm/mark og alt som ligner fobi... Klarer dem bare ikke... :hår: Og jo mindre de er jo ekklere er de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 29. mars 2006 #24 Del Skrevet 29. mars 2006 Har høydeskrekk, åsså synes jeg fugler er utrolig ekle. Da spesielt kråker, måker og duer. Huff, har hendt jeg har gått de omveiene enkelte ganger, hvis jeg har sett en slags ekkel fugl borti gata Ble ikke bedre da det ble snakk om fugleinfluensa, for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 29. mars 2006 #25 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Det heter vel ornitofobi det jeg har. Jeg har aldri i hele mitt liv tatt på en høne f eks. Jeg er livredd fugler, og kommer jeg inn i et rom med fugl, og den fuglen er løs får jeg regelrett panikk og kjenner gråten presse på med det samme. Og det er ikke noe jeg faker for å få oppmerksomhet. Det er instinktivt. Kan ikke forklare hva det kommer av, eller hvorfor jeg er redd de, men jeg er det. Endret 29. mars 2006 av Gitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 29. mars 2006 #26 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg er redd for store møll når de kommer innendørs, utendørs har jeg ikke noe imot dem. Og så har jeg høydeskrekk. ← Mugg (nei, jeg kødder ikke) ← Har også litt sosial angst. kan fint gå på byen edru og alene og prate med fremmede, men folk jeg kjenner/bekjente unngår jeg så langt jeg kan,-og for mange av de på ett sted klarer jeg bare ikke. ← Fullstendig irrasjonell angst for telefonsamtaler. Liker ikke å ringe folk jeg ikke kjenner veldig godt. (Selv nære venner er skummelt!) Drøyer alle telefoner i det lengste, og ringer ikke før jeg MÅ! ← Kom ikke på noe sånn med en gang, men jeg har alle disse!! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. mars 2006 #27 Del Skrevet 29. mars 2006 Nei det er ikke noe spesielt jeg har fobi eller angst for. Det nærmeste jeg kommer er vel de 10 første minuttene i et fly. Det er om jeg reiser alene og de jeg er glad i er på bakken. Ganske fælt egentlig, for jeg tenker, om jeg er redd for at noe skal skje så burde jeg jo være glad for at de ikke er med. Men det handler vel om at jeg tenker at det ikke vil skje noe om de er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2006 #28 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har ekstrem frykt for flygende små insekter, veps i særdeleshet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandel Skrevet 29. mars 2006 #29 Del Skrevet 29. mars 2006 Har høydeskrekk, åsså synes jeg fugler er utrolig ekle. Da spesielt kråker, måker og duer. Huff, har hendt jeg har gått de omveiene enkelte ganger, hvis jeg har sett en slags ekkel fugl borti gata Ble ikke bedre da det ble snakk om fugleinfluensa, for å si det sånn.. ← Som om jeg skulle sagt det selv. Fugler er det verste jeg vet. Jeg tror det begynte med at jeg at jeg så de ekle fuglene i filmen om Ronja Røverdatter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 29. mars 2006 #30 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har angst/fobier for det meste jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #31 Del Skrevet 4. april 2006 Mus og rotter er absolutt øverst på lista. Jeg merker det er vemmelig bare å tenke på det! Orm er en "god" nr. 2. Ellers har jeg klaustrofobi og høydeskrekk, og jeg blir kvalm og svimmel av åpne sår/blod. Edderkopper gjør meg merkelig nok ingenting - jeg kan tilogmed fjerne dem med hendene. Jeg synes også det er helt greit åtre en levende meitemark påfiskekroken. Og selv om jeg har høydeskrekk synes jeg det er kjempegøy å fly! ← Tydelig at du er søsteren til den du vet. Han sliter med både høydeskrekk og sår og blod... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. april 2006 #32 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg har tannlegeskrekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeriana Skrevet 4. april 2006 #33 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg hater biller!!! Vet at de ikke er farlige og kan bite/stikke eller noe, men det er et eller annet med skallet som gjør at jeg får helt noia :hår: Spesielt hvis de flyr og man kan høre at de kommer mot en!!! Syns til og med marihøner er ekle jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #34 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg hater biller!!! Vet at de ikke er farlige og kan bite/stikke eller noe, men det er et eller annet med skallet som gjør at jeg får helt noia :hår: Spesielt hvis de flyr og man kan høre at de kommer mot en!!! Syns til og med marihøner er ekle jeg ← De er heller ikke kos nei Det er jo rundt disse tider de brune jævlene kommer for ei uke og legger egg og svermer rundt og kommer i trynet på deg før de før. One week! Verre enn the ring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest regine Skrevet 4. april 2006 #35 Del Skrevet 4. april 2006 Fullstendig irrasjonell angst for telefonsamtaler. Liker ikke å ringe folk jeg ikke kjenner veldig godt. (Selv nære venner er skummelt!) Drøyer alle telefoner i det lengste, og ringer ikke før jeg MÅ! Tror det bunner litt i at jeg var mobbeoffer som mindre, og altid går ut ifra at folk ikke EGENTLIG vil snakke med meg. ← Kjenner meg sååå igjen Jeg har ikke noe problem med å ringe venner, men forlk jeg kjenner litt/har truffet gjennom jobb f.eks. og ikke er sikker på om husker meg.... Da er epost uvoertruffent man kan sende en epost først, og så ringe..... meitemark/slanger/sneglerfobi som andre også har nevnt - der er jeg og!! og det er utrolig godt å høre at det er flere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binna Skrevet 4. april 2006 #36 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg er også redd for: tannlegen legen møll med feite kropper høyder sprøyter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 4. april 2006 #37 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg har høydeskrekk + at jeg ikke klarer å bade på steder der jeg ikke når bunnen når hodet er over vann. (gjelder selvsagt ikke basseng, der SER man jo bunnen). Og det der med telefonsamtaler kan jeg skrive under på. Endret 4. april 2006 av rugrat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 4. april 2006 #38 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg har fly skrek. Så det er veil min fobi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #39 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg har sosial angst når det kommer til foreldremøter. kun da. Hvorfor? Jeg føler meg liten i forhold til de andre foreldrene... og innbilder meg vel at alle de andre kjenner hverandre fra før og jeg er en outsider. Men faren er over - ungene mine er voksne nå, ikke flere foreldremøter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 5. april 2006 #40 Del Skrevet 5. april 2006 tja.. Veps og andre flygende innsekter setter jeg mindre pris på når jeg prøver å slappe av med en øl på verandaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå