Gå til innhold

Hvorfor så mange som flyr med droner nær flyplassene nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Én drone er nok til å lamme en hel flyplass i hovedstaden. 

Hvis ikke det er bevis på sårbar infrastruktur….

Anonymkode: 09626...fb6

• Liker 4
Skrevet

Jeg ble hengende i lufta en gang jeg skulle lande på Gardermoen og den var stengt pga drone. Vi ble ikke sendt bort, men måtte fly i sirkel ganske lenge.

Var en eiendomsmegler som skulle ta luftfoto av bolig 😅

Anonymkode: cf828...5fa

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ble hengende i lufta en gang jeg skulle lande på Gardermoen og den var stengt pga drone. Vi ble ikke sendt bort, men måtte fly i sirkel ganske lenge.

Var en eiendomsmegler som skulle ta luftfoto av bolig 😅

Er sjeldent eiendomsmegleren selv som tar dronebilder, de har egne fotografer. Fotografen vet bedre enn dette, når de selger hus nær flyplassen. Ble forhåpentligvis en klekkelig bot.

• Liker 5
Skrevet

Er jeg paranoid når jeg sier video/bilder fra drone er mer ypperlig rekognoseringsdata for potensielle mål enn fra google map?

Anonymkode: 3b2c2...e31

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er sjeldent eiendomsmegleren selv som tar dronebilder, de har egne fotografer. Fotografen vet bedre enn dette, når de selger hus nær flyplassen. Ble forhåpentligvis en klekkelig bot.

Ja, selvfølgelig var det en fotograf, trodde det sa litt seg selv. Men var da i forbindelse med eller på oppdrag av eiendomsmegler.

De fikk bot ja. 

• Liker 4
Skrevet

Og noen er jo helt besatt av å anklage russerne med en gang. 

Anonymkode: f28f9...111

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er jeg paranoid når jeg sier video/bilder fra drone er mer ypperlig rekognoseringsdata for potensielle mål enn fra google map?

Anonymkode: 3b2c2...e31

Det er jo bare en ren faktaopplysing.

Er jeg paranoid når jeg sier at Porsche er en raskere bil enn olabilen som ungene mine har laget av en pappeske?

Norge er jo overvåket og kartlagt av russere og andre for lenge siden, ved hjelp av droner og annet. Det er jo ikke noe å lurer på, om de spionerer. Men litt sånn Mr. Bean å fly droner inn på en flyplass da. Føles mer som noen tenåringer ellernoe.

• Liker 3
Skrevet

Ingen i denne tråden som fikk med seg at det var droneinvasjon også på Kastrup, ikke bare Gardermoen?

Anonymkode: 1da45...a6e

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen i denne tråden som fikk med seg at det var droneinvasjon også på Kastrup, ikke bare Gardermoen?

Ja, det begynte der 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, selvfølgelig var det en fotograf, trodde det sa litt seg selv. Men var da i forbindelse med eller på oppdrag av eiendomsmegler.

De fikk bot ja. 

Det sa seg ikke selv, all tid du skrev at det var en eiendomsmegler. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det står jo flyplassene i tittelen, så det ligger jo i tråden at dette er flere steder enn Gardermoen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det står jo flyplassene i tittelen, så det ligger jo i tråden at dette er flere steder enn Gardermoen. 

Jeg så det, men svarene i tråden reflekterer ikke at det skjedde flere steder, som var poenget mitt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Virker ikke slik 

Anonymkode: 7fa5e...836

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg synes det er litt spesielt av Gardemoen rammes rett etter Kastrup. 
Det ble håndtert enda strengere på Kastrup.

Anonymkode: ec09e...024

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det er litt spesielt av Gardemoen rammes rett etter Kastrup. 
Det ble håndtert enda strengere på Kastrup.

Anonymkode: ec09e...024

Arlanda bør vel passe på nå 😁 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det sa seg ikke selv, all tid du skrev at det var en eiendomsmegler. 

I dagligtale så sier man gjerne "hvilken eiendomsmegler bruker du" og så er ikke svaret "Robert Kristian Robertsen" men "Krogsveen". 

Det er vel også en fullstendig irrelevant "korreksjon". Det var en eiendomsmegler som SKULLE HA bilde av et hus da? Jeg tror folk forsto. Poenget er bare at det ikke var en spion i akkurat det tilfellet, det var i forbindelse med hussalg. Om det var Martin eller Magda som fløy den dronen er ikke spesieltrelevant. Hadde det vært i forbindelse med TV-innspilling, hadde jeg sagt det var TV 2, men da hadde vel du kommet inn med at det ikke var selve kanalen som fløy den men en som var ansatt av kanalen? Whatever!

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hva har det med saken å gjøre? Selvsagt har alle fått med seg det, men nå er det jo Gardermoen vi diskuterer.

Anonymkode: 326aa...191

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva har det med saken å gjøre? Selvsagt har alle fått med seg det, men nå er det jo Gardermoen vi diskuterer.

Anonymkode: 326aa...191

Uansett så er dey rart begge har i nesten samme tidspunkt  altså bør en tenke det har en sammenheng.

Men i Norge ska alt dysses ned fordi de er redde nordmenn ska bli hodeløse. Og ska ikke vise at Norge og har en trussel mot seg 

Anonymkode: 7fa5e...836

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...