Gå til innhold

Skrukkete fitte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før var den finere. Men etter å ha gått ned en del kilo og alderen kommer så ser den mørk å skrukkete ut. Virkelig ikke bra. 
Hva synes egentlig men om dette? Det beste er vel en skam å stram fitte. ?

Anonymkode: be8ce...89b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt normalt at den endrer utseendet ettersom man blir eldre. 

Har sett det med faste partnere over tid, og det bryr meg ikke en tøddel.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe å tenke på. Det er mange plusser for helsa å gå ned i vekt, men formene forandrer seg også. 

Hvis du får en ny mann, så vil han ikke kjenne til «før»-tilstanden uansett, og med en mann du er trygg med så får han bare akseptere at den er slik.

Det er ikke form, fasong og farge på underlivet som avgjør partner hos meg. 

Anonymkode: 01590...176

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det folk mener med stram fitte, er evnen til å knipe, som ikke har med utseendet å gjøre.

Anonymkode: 4f63e...c92

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Før var den finere. Men etter å ha gått ned en del kilo og alderen kommer så ser den mørk å skrukkete ut. Virkelig ikke bra. 

Og du er voksen? 

Så lenge den virker, er selv de mest kresne fornøyde. 

Anonymkode: 0ea22...f15

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det folk mener med stram fitte, er evnen til å knipe, som ikke har med utseendet å gjøre.

Anonymkode: 4f63e...c92

Aha, litt dumt å bruke "skrukkete" i samme slengen da. 

Anonymkode: 0ea22...f15

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

For meg vil det ikke være så viktig. Men du har erfaring og vet hva du liker. Det liker jeg for å kunne gi deg det du liker

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg null nix og nada. 

Det hotteste en kvinne kan gjøre er å være komfortabel og leken på soverommet, da legger jeg ikke merke til skrukker og strekkmerker mer. 

Anonymkode: 642ae...fb2

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kroppen endres når man blir eldre. 

Anonymkode: dffa5...954

Skrevet

Den forandrer seg jo når man blir eldre,  de fleste menn bryr seg ikke så mye om det, kan vel si at det er der indre som teller.

Skrevet

Mann ...
For min del er det langt viktigere hva hun synes om egen kropp, selvtillit, selvfølelse, og ikke minst entusiasme til den sexen vi eventuelt skal ha. Selve kroppen har mindre eller forsvinnende lite å si. Og av det igjen, har fitta, utseende på lepper osv null betydning. Er den våt, kåt, klar og entusiastisk er det all good.

Det som derimot er slitsomt og en potensiell turnoff er om den personen fitta sitter på, IKKE er komfortabel med seg selv. Om du ikke føler deg attraktiv, fin og sexy, så smitter det over ... og det gjør deg mindre attaktiv, fin og sexy. Du kan ha en alle tiders modellkropp, men jeg skal ikke bare være sammen med og ha sex med kroppen din. Resten av deg er viktigere. Den psykiske bagasjen er innmari slitsom i lengden. Hvis hver gang vi skal ha sex, så må jeg berolige deg om at du heller ikke i dag er stygg og fæl, så sliter det voldsomt. Og etter å ha sagt det nok ganger at du er fæl, så blir du fæl.

Litt flåsete og satt på spissen: 
Hvis du mener du har en støgg fitte som burde gjemmes bort, så synes jeg også etterhvert at du har en støgg fitte som burde gjemmes bort. Om du derimot er stolt og entusiastisk om at dette er den beste fitta som er i landet, ja så synes jeg også det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (57 minutter siden):

Mann ...
For min del er det langt viktigere hva hun synes om egen kropp, selvtillit, selvfølelse, og ikke minst entusiasme til den sexen vi eventuelt skal ha. Selve kroppen har mindre eller forsvinnende lite å si. Og av det igjen, har fitta, utseende på lepper osv null betydning. Er den våt, kåt, klar og entusiastisk er det all good.

Det som derimot er slitsomt og en potensiell turnoff er om den personen fitta sitter på, IKKE er komfortabel med seg selv. Om du ikke føler deg attraktiv, fin og sexy, så smitter det over ... og det gjør deg mindre attaktiv, fin og sexy. Du kan ha en alle tiders modellkropp, men jeg skal ikke bare være sammen med og ha sex med kroppen din. Resten av deg er viktigere. Den psykiske bagasjen er innmari slitsom i lengden. Hvis hver gang vi skal ha sex, så må jeg berolige deg om at du heller ikke i dag er stygg og fæl, så sliter det voldsomt. Og etter å ha sagt det nok ganger at du er fæl, så blir du fæl.

Litt flåsete og satt på spissen: 
Hvis du mener du har en støgg fitte som burde gjemmes bort, så synes jeg også etterhvert at du har en støgg fitte som burde gjemmes bort. Om du derimot er stolt og entusiastisk om at dette er den beste fitta som er i landet, ja så synes jeg også det.

Her mistet jeg all respekt for deg @Even Tuell....

Anonymkode: 6c9d5...347

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Her mistet jeg all respekt for deg @Even Tuell....

Ikke bare skriver du under et anonymt kallenavn, du skriver heller ikke noe om hva du Eventuelt (see what I did there) er uenig i. Innlegget, og dermed din respekt (eller nå tydeligvis manglende respekt), er fullstendig uten holdepunkter for meg.

Men om du ønsker å gjøre noe mer ut av dette, så for all del ... send meg en DM eller kommenter med -hva- jeg har skrevet som er så ille ... med et kallenavn. Skal diskusjonen stå rundt meg og min person, så foretrekker jeg i det minste å kunne skille motstanderne fra hverandre. Dog, jeg foretrekker diskusjon om sak.

Ballen er herved på din banehalvdel. Gjør med den hva du vil.
Ellers byr jeg Dem god, men respektløs, natt.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (9 minutter siden):

Ikke bare skriver du under et anonymt kallenavn, du skriver heller ikke noe om hva du Eventuelt (see what I did there) er uenig i. Innlegget, og dermed din respekt (eller nå tydeligvis manglende respekt), er fullstendig uten holdepunkter for meg.

Men om du ønsker å gjøre noe mer ut av dette, så for all del ... send meg en DM eller kommenter med -hva- jeg har skrevet som er så ille ... med et kallenavn. Skal diskusjonen stå rundt meg og min person, så foretrekker jeg i det minste å kunne skille motstanderne fra hverandre. Dog, jeg foretrekker diskusjon om sak.

Ballen er herved på din banehalvdel. Gjør med den hva du vil.
Ellers byr jeg Dem god, men respektløs, natt.

Om jeg skriver med kallenavn eller ikke burde være irrelevant for budskapet. Det er nettopp det som er hele poenget. 

Årsaken bak min manglende respekt for dine ord er at du lar deg påvirke av hennes syn på seg selv :snapoutofit:

Det er vondt å ha et forvrengt kroppsbilde, og det er det dessverre mange damer som har. Man trenger ikke å argumentere mot dette. Å anerkjenne det synes jeg er viktig.

Hva kan være årsaken bak tror du?

Ja det er slitsomt og virkelig bry seg om et menneske, og ikke bare se på henne som et objekt som skal pules (litt satt på spissen).

Uavhengig av mitt kroppsbilde så hadde jeg ikke involvert meg med menn som tenker slik. Det blir for meg veldig platt og snevert.

Lite tilfredsstillende kan man vel si..

Sov godt @Even Tuell:trøst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du må operere eller slutte studere fitta. 

Anonymkode: 190cc...7ae

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 22.9.2025 den 23.59):

Hvis du ser bilder av andres fitter, så vil du oppdage etterhvert, at fitta di ser pen og normal ut🫡
Fordi det finnes ikke unormale fitter
Jeg har sikkert passert titusenvis av antall bilder og videoer av forskjellige vaginaer.. og jeg har tilbrakt tusenvis av timer på nært hold.. Jeg har sett 60+ kvinner.. tykke og skinnmagre.. masse skjønnhets rynker i ansikt, hals, mager, armer og lår.. men fitta var like glatt i huden som is👏🫡

Fitteleppene derimot.. er full av skrukker.. ulike lengder.. litt lengre enn yngre kvinner.. og de ligger litt random pga dette. Dette er like normalt som å puste.. Så det er vel fitteleppene du mener, og ikke området rundt fitta? 

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Om jeg skriver med kallenavn eller ikke burde være irrelevant for budskapet. Det er nettopp det som er hele poenget. 

Årsaken bak min manglende respekt for dine ord er at du lar deg påvirke av hennes syn på seg selv :snapoutofit:

Det er vondt å ha et forvrengt kroppsbilde, og det er det dessverre mange damer som har. Man trenger ikke å argumentere mot dette. Å anerkjenne det synes jeg er viktig.

Hva kan være årsaken bak tror du?

Ja det er slitsomt og virkelig bry seg om et menneske, og ikke bare se på henne som et objekt som skal pules (litt satt på spissen).

Uavhengig av mitt kroppsbilde så hadde jeg ikke involvert meg med menn som tenker slik. Det blir for meg veldig platt og snevert.

Lite tilfredsstillende kan man vel si..

Sov godt @Even Tuell:trøst:

Tror kanskje du legger mye av dine egne fiendebilder på meg, uten at det egentlig er holdepunkter for det. Men men, deg om. Men et kallenavn (som du ellers bruker her på forumet) gjør det mulig å skape et forhold eller relasjon til en person (i den grad man kan det i et anonymt forum på nett). Men så skrive under "anonym" hele tiden gjør at ingen kan koble det du skriver i en post med en annen. Du vil være som alle andre "anonym", en grå masse hvor hver og en ikke kan skilles fra hverandre. 

Jeg kan ikke plassere deg, jeg kan ikke registrere deg mentalt med en identitet på samme måte som de som skriver med et kallenavn. Du er ikke et individ ... du er bare en grå masse med mange andre "anonym". Jeg har ikke noe sted å koble din fordømmelse av meg.

Men tilbake til sak ... har du vært sammen med noen som hele tiden trenger bekreftelse, dag ut, dag inn, hver dag, alle dager, hele dagen? Og som aldri vil tro på deg, selv om du viser og forteller at de er fine, pene, gode nok, fantastiske, og alle andre fine ting? Jeg kan fortelle deg at det er SÅ LANGT INNI GRANSKAUEN SLITSOMT. Det spiser så enormt med krefter og energi at det ofte ikke er noe igjen, Det er sikkert ikke kult for den som er langt nede, men det er på ingen måte kult å bli dratt med ned selv heller.

Den konstante negativiteten, den konstante frykten for man for ørtendetusenmillionte gang må legge til side det man hadde lyst til og fylle all den energien og gleden man hadde ned i et svart hull som aldri kan fylles. Det endrer deg som person, sakte i starten, men etter hvert legger man merke til at man ikke lengre er den man ønsker å være. Jeg ønsker ikke være den som tenker "å faen, nå er det på'n igjen" ... men etterhvert blir man det. Den gleden man følte om den andre forvitrer, blir forvrengt og uthulet til det ikke lengre er noe igjen. Det er noe møkk og jeg unner ingen å oppleve det.

Den andre siden av mynten er at man kanskje selv også trenger støtte. Alle har mørke dager, men man vet at man ikke kan dele det mørket, få den hjelpen og støtten man selv trenger fordi det vil dytte den andre enda lengre ned i myra. Så man lider i stillhet.

Alle ønsker å være helten i kjærlighetshistorien, den som løser alt og så blir man lykkelige resten av livet. Det er ikke alltid det skjer altså. Jeg skulle inderlig ønske jeg var en så bra og flott menneske at jeg kunne takle slikt i all evig tid, jeg skulle ønske at jeg hadde uendelig med energi slik at jeg faktisk kunne fylle opp det svarte hullet.

Men jeg er ikke et super-menneske. Jeg er dessverre bare en vanlig person med begrensninger, feil og mangler. Jeg strekker ikke alltid til, kan ikke fikse alt og er smertelig klar over det. Om det er "lite tilfredsstillende" og gjør meg uverdig din respekt, så får jeg bare godta det.

Alle har et ansvar for egen lykke.
Man skal selvsagt søke støtte hos andre, men ansvaret ligger fremdeles på en selv.
Det er lett å "bruke opp" de rundt deg, med konstante behov for annerkjennelse.
Om ikke for deg selv, gjør de rundt deg en tjeneste å ta tak i problemene dine selv.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (24 minutter siden):

Tror kanskje du legger mye av dine egne fiendebilder på meg, uten at det egentlig er holdepunkter for det. Men men, deg om. Men et kallenavn (som du ellers bruker her på forumet) gjør det mulig å skape et forhold eller relasjon til en person (i den grad man kan det i et anonymt forum på nett). Men så skrive under "anonym" hele tiden gjør at ingen kan koble det du skriver i en post med en annen. Du vil være som alle andre "anonym", en grå masse hvor hver og en ikke kan skilles fra hverandre. 

Jeg kan ikke plassere deg, jeg kan ikke registrere deg mentalt med en identitet på samme måte som de som skriver med et kallenavn. Du er ikke et individ ... du er bare en grå masse med mange andre "anonym". Jeg har ikke noe sted å koble din fordømmelse av meg.

Men tilbake til sak ... har du vært sammen med noen som hele tiden trenger bekreftelse, dag ut, dag inn, hver dag, alle dager, hele dagen? Og som aldri vil tro på deg, selv om du viser og forteller at de er fine, pene, gode nok, fantastiske, og alle andre fine ting? Jeg kan fortelle deg at det er SÅ LANGT INNI GRANSKAUEN SLITSOMT. Det spiser så enormt med krefter og energi at det ofte ikke er noe igjen, Det er sikkert ikke kult for den som er langt nede, men det er på ingen måte kult å bli dratt med ned selv heller.

Den konstante negativiteten, den konstante frykten for man for ørtendetusenmillionte gang må legge til side det man hadde lyst til og fylle all den energien og gleden man hadde ned i et svart hull som aldri kan fylles. Det endrer deg som person, sakte i starten, men etter hvert legger man merke til at man ikke lengre er den man ønsker å være. Jeg ønsker ikke være den som tenker "å faen, nå er det på'n igjen" ... men etterhvert blir man det. Den gleden man følte om den andre forvitrer, blir forvrengt og uthulet til det ikke lengre er noe igjen. Det er noe møkk og jeg unner ingen å oppleve det.

Den andre siden av mynten er at man kanskje selv også trenger støtte. Alle har mørke dager, men man vet at man ikke kan dele det mørket, få den hjelpen og støtten man selv trenger fordi det vil dytte den andre enda lengre ned i myra. Så man lider i stillhet.

Alle ønsker å være helten i kjærlighetshistorien, den som løser alt og så blir man lykkelige resten av livet. Det er ikke alltid det skjer altså. Jeg skulle inderlig ønske jeg var en så bra og flott menneske at jeg kunne takle slikt i all evig tid, jeg skulle ønske at jeg hadde uendelig med energi slik at jeg faktisk kunne fylle opp det svarte hullet.

Men jeg er ikke et super-menneske. Jeg er dessverre bare en vanlig person med begrensninger, feil og mangler. Jeg strekker ikke alltid til, kan ikke fikse alt og er smertelig klar over det. Om det er "lite tilfredsstillende" og gjør meg uverdig din respekt, så får jeg bare godta det.

Alle har et ansvar for egen lykke.
Man skal selvsagt søke støtte hos andre, men ansvaret ligger fremdeles på en selv.
Det er lett å "bruke opp" de rundt deg, med konstante behov for annerkjennelse.
Om ikke for deg selv, gjør de rundt deg en tjeneste å ta tak i problemene dine selv.

Jeg velger å skrive som anonym nettopp fordi at jeg ønsker at det er ordene og budskapet som skal fram, og ikke meg som person. Velger å tro at det kan gjelde andre, og jeg tar ofte opp saker på andres vegne som jeg ikke ønsker skal knyttes til mitt brukernavn personlig. Det har jeg rett til å bestemme, og du har rett til å velge om du vil svare eller ikke. Det er helt og holdent opp til deg. 

I forhold til måten du valgte og ordlegge deg på så fordømte jeg ordene dine, for de ga meg ikke lyst til å lytte til budskapet som du prøvde å få fram. 

Det du beskriver her er et forvrengt selvbilde, og det er ikke vanlig. Unntaket vil jeg snarere si. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg trenger ikke bekreftelser. Det er hyggelig å få, men jeg er ikke avhengig av det, for jeg kjenner at jeg er såpass trygg på meg selv.

Ingen er supermennesker. Det er helt riktig. Håper vedkommende du skriver om får hjelp med selvbildet sitt. 

Virker som du har eller har hatt det veldig tøft med dette, noe som er fullt forståelig utifra slik du beskriver det her 👆

Alle har ansvar for seg selv. Det er helt riktig. Å lene seg på hverandre med tanke på kjærlighet bør være gjensidig. 

Om du har gjort ditt beste så er det mer enn godt nok. Mer kan man ikke gjøre.

Håper det går bedre med deg nå @Even Tuell

Takk for at du valgte å utdype. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2025 den 23.59):

Helt uproblematisk 😊 Og, jeg er neppe alene som voksen mann som også var mer stram og fin i skinnet på de unevneligste steder tidligere - sånn er det, that’s life 😉 Så, bare å glemme den bekymringen ☺️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ideellt hvis den er stramm ja, men jeg syns i hvert fall en skrukkete er mye mer tiltrekkende enn en med lange indre lepper som henger ut.

Om den er mørkere bryr meg ingen ting.

Så der var min ærlige mening, så er det bare å begynne å sable meg ned...

Anonymkode: 5e93b...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...