AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #21 Skrevet 23. september 2025 Hva med high waist med hold-in, den sitter oppe som et skudd på meg, og skjuler valkene i tillegg. Anonymkode: cda0a...6f6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #22 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med high waist med hold-in, den sitter oppe som et skudd på meg, og skjuler valkene i tillegg. Anonymkode: cda0a...6f6 Legger til at jeg kjøper et par størrelser større, en 46/48. Anonymkode: cda0a...6f6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2025 #23 Skrevet 25. september 2025 AnonymBruker skrev (På 23.9.2025 den 12.02): Om du tar stor nok strømpebukse, strammer den ikke i livet. Og hvordan man kan føle seg "ekstra fin" av noen slappe pølser som faller ned, fatter jeg virkelig ikke. Ville bare følt meg usikker og stresset over at den kunne falle ned. Og er det varm og man vil ha det "luftig" er det jo bare gå uten strømper. Anonymkode: c0181...4da Hvis du tar for store strømpebukser som ikke strammer i livet, så vil de jo side? slappe pølser? Merkelig sammenligning. Det er ikke vanlig at strømpene faller ned. I motsetning til strømpebukser har stay ups silikonbånd som holder dem oppe. De kan glippe litt om de er skitne, men du skal være veldig møkkete hvis de ikke fester seg i det hele tatt og faller ned. Nei, det er ikke bare og gå uten strømper , selvom man vil ha det luftig, eller ikke ha 3 lag rundt livet. Det begynner og bli høst ute. Kan bli kaldt med bare legger. Ikke er det alltid så pent heller, og ofte ubehagelig og gå barbeint i sko som ikke er sandaler. Anonymkode: 86a60...c42
AnonymBruker Skrevet 25. september 2025 #24 Skrevet 25. september 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis du tar for store strømpebukser som ikke strammer i livet, så vil de jo side? slappe pølser? Merkelig sammenligning. Det er ikke vanlig at strømpene faller ned. I motsetning til strømpebukser har stay ups silikonbånd som holder dem oppe. De kan glippe litt om de er skitne, men du skal være veldig møkkete hvis de ikke fester seg i det hele tatt og faller ned. Nei, det er ikke bare og gå uten strømper , selvom man vil ha det luftig, eller ikke ha 3 lag rundt livet. Det begynner og bli høst ute. Kan bli kaldt med bare legger. Ikke er det alltid så pent heller, og ofte ubehagelig og gå barbeint i sko som ikke er sandaler. Anonymkode: 86a60...c42 Kjøp high waist, de siger ikke. Anonymkode: cda0a...6f6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2025 #25 Skrevet 25. september 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjøp high waist, de siger ikke. Anonymkode: cda0a...6f6 Nei, men de ruller ned. Anonymkode: fce51...6f0
AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #26 Skrevet 27. september 2025 AnonymBruker skrev (På 25.9.2025 den 13.48): Kjøp high waist, de siger ikke. Anonymkode: cda0a...6f6 Hvis de er alt for store så ruller / siger de ned. hvorfor ikke bare bruke riktig størrelse? Anonymkode: 86a60...c42
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #27 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis de er alt for store så ruller / siger de ned. hvorfor ikke bare bruke riktig størrelse? Anonymkode: 86a60...c42 High waist har ikke noe med størrelse å gjøre? Mine siger ikke i det hele tatt. Anonymkode: cda0a...6f6
_popcorn_ Skrevet 2. oktober 2025 #28 Skrevet 2. oktober 2025 Ryddet for seksualiserende innlegg og svar til det. _popcorn_, adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå